Het blijft een Boxter, kan je geen echte Porsche noemen. De Cayman en 911 zijn vet. De Boxter en Cayenne zijn geen sportwagens, dus ook niet Porsche waardig.
@ Edman
Dat de Cayenne geen sportwagen is daar kan ik nog inkomen, maar dat de Boxster geen sportwagen zou zijn mag je me toch even uitleggen.
Hoewel, jij kan de naam niet eens goed schrijven dus wat weet jij eigenlijk?
@Edman, ONZIN!!! een paar passen in frankrijk: je rijdt een lotus super 7 met gemak voorbij! cayenne is helemaal niks daar ben ik t mee eens, maar ik heb ook wel eens in een R8 gereden, net zo gaaf, boxster rs60 spyder heeft 300 pk! das meer dan de normale boxster s! en dat voor zoon ligt sportautootje! en de motor ligt 10cm achter de voorstoelen, dat is een betere gewichtsverdeling dan de 911 daar ligt de motor ver achterin! en vooral een fantastische sound, want de rs60 heeft een sportmode die het uitlaatsysteem van de gt3 RS inzet + een hele strakke vering! TOP AUTO!!!!!! nummertje 742 van de 1960!
de boxster is zeker weten een echte porsche, de cayman zou ik het niet zo snel noemen, want dat is nogal een slap aftreksel van de 911. De cayenne is zeker weten ook een porsche, al is het een SUV, het zijn geen slome bakken.
haha een boxer geen echte porsche maar een cayman wel ?? whahah
dus een 911 cabrio is dan ook geen echte porsche en een 911 coupé wel ???
slaat egt nergens op man ..
dat de cayenne geen egte sportwagen is dat weten we.. ookwel logisch hea.. een SUV. maar om dat te zeggen dat het porsche onwaardig is is echt heel slap gelul van iemand die niks van porsche afweet !
Boxster een echte Porsche, maar de Cayman niet? :S Het wordt steeds gekker… “een S4 is bv toch ook een echte Audi en ook een “slap aftreksel” van de RS4″?? Waarom zou dat dan wel een echte Audi zijn en de Cayman geen echte Porsche. Porsche produceert de Cayman, dus is het een echte Porsche.
Sorry thommy94, maar een lotus super 7 rij je met een boxer niet voorbij, en al helemaal niet met gemak. Waarschijnlijk heeft die niet veel gas gegeven. Zeker in de bochten is het wellicht de snelste auto voor op de weg.
Verder wel een zeer mooie uitvoering deze boxster. Helaas kan ik er niet warm van worden, maar dat kan ik van geen enkele porsche.
kom op zeg! jullie zijn van die typische ‘je koopt een boxster als je geen geld hebt voor een 911!’ je vergelijkt hierbij ff ruim genomen een honda S2000 met een audi R8! en zoon RS60 is gewoon net zoveel waard als een standaard 911! @Riicharrd–> deze uitvoering is een gelimiteerde oplagen 742/1960, hij heeft een speciale sportstand en uitlaatstukken van de GT3RS, het geluid is werkelijk abnormaal, ik ben r 3 dagen mee weg geweest, en mijn oren zuisen nog na! dat geluid ook in bijv. een san gottardo tunnel! (gottard tunnel)
@ thommie94
Een RS60 kost niet hetzelfde als een 911 hoor, de RS60 kost 90.900 Euro en de 911 start bij 116.083 Euro. En in dat gat past pakweg een BMW 1-serie.
Aan wie is jouw verhaal eigenlijk gericht? Ik zie niemand hier nog een echt negatieve reactie geven, alleen Edman maar op hem heb je al gereageerd. En FCT zegt dat ie hier niet warm van wordt, en dat mag ie toch gewoon vinden?
@RA999 met alle opties, kom je egt in de buurt! je kan van die onzin opties krijgen die heeeel duur zijn bijv. leere omhulsing om het navigatisysteem €4000 enz. enz. dan kom je wel aan de prijs van een 911…
Ja leuk wagentje, maar de meeste hier, zeggen meteen een 911 is mooier/beter, maar duurder, je gaat een 3 serie ook niet met een 5 serie vergelijken, en geldt ook bij porsche..
@ thommie94
Maar dan moet je eerst alle opties aankruisen, als je datzelfde bij de instap-911 doet blijft het prijsverschil gelijk.
Maar als deze net zoveel kostte als een 911, waarom kochten jullie dan geen 911?
Wat is ‘leere omhulsing om het navigatisysteem’ trouwens?
Laat Edman lullen, heeft duidelijk nog nooit een Boxter gehoord/gezien in het echt.
Die dingen hebben een geluid dat wil jij niet weten, Ze zijn razendsnel en erg mooi! Deze had ik laatst ook gespot echt een super mooie wagen met dat rood enz.
En geloof me maar, hier rij je z’n beetje alles mee van de weg wat je ziet rijden op een normale dag.
Oké oké, ik herzie mijn mening. De Boxster is gewoon een auto die nét niet zo snel is. (ga nou niet praten, ik heb er inderdaad mee gereden…) De RS60 is misschien toch wel leuk((er) dan een Boxster (standaard, want die is echt sááái en trááág) en die 300pk, dat had ik niet helemaal door, maar doe mij voor ’t geld maar een volledig aangeklede Alpina B3 Bi-turbo (desnoods cabrio, als je het gewicht voor lief neemt). Die is sneller, heeft nog 2 stoelen om je tuinkabouters op te zetten en ’t heeft meer allure.
Owja, ga ook niet praten dat Boxsters écht snel zijn. Ze zijn sneller dan een gemmidelde auto, maar maak mij niet wijs dat het échte thrills levert. Tuurlijk is het leuk op bergweggetjes in Frankrijk, maar heb je dat wel eens met een R8 meegemaakt? Vast niet. Voor minder geld dan een Boxster, laat staan RS60 spyder heb je ook nog de Honda S2000, heer en meester van de ‘goedkope’ toerenmakende viercylinders; bergweggetjes zijn gekkenwerk met zo’n ding. De Boxster geeft mij geen warm gevoel; de RS60 spyder komt dichter bij (maar daar had ik het ook niet over in m’n vorige comment ;)).
De reden waarom ik een Cayman boven de Boxster verkies is als volgt; De Cayman heeft net even die stevigheid de de Boxster mist. Hij voelt gewoon scherper en heeft betere looks. Je mist alleen wat ruimte achterin tegenover de 911 (maar je hebt gelijk, de gewichtsverdeling is wel degelijk beter dan die van de 911, maar dat merk je alleen op de weggetjes in Frankrijk, niet op de Autobahn :P).
stofmeister zegt
jah in nederland bergen :P
RenJie zegt
huurauto…. nee geintje, ik geloof je wel ;)
RenJie zegt
ben je alleen met je pa gegaan? of is mama in de kofferbak gaan liggen?
LaurensZ zegt
@ RenJie Wahhahaha:P
marnik zegt
Is hij roze of lijkt hij roze vanbinnen ????? wel mooie bak
thommie94 zegt
hij is rood :D
Edman zegt
Het blijft een Boxter, kan je geen echte Porsche noemen. De Cayman en 911 zijn vet. De Boxter en Cayenne zijn geen sportwagens, dus ook niet Porsche waardig.
RA999 zegt
@ Edman
Dat de Cayenne geen sportwagen is daar kan ik nog inkomen, maar dat de Boxster geen sportwagen zou zijn mag je me toch even uitleggen.
Hoewel, jij kan de naam niet eens goed schrijven dus wat weet jij eigenlijk?
thommie94 zegt
@Edman, ONZIN!!! een paar passen in frankrijk: je rijdt een lotus super 7 met gemak voorbij! cayenne is helemaal niks daar ben ik t mee eens, maar ik heb ook wel eens in een R8 gereden, net zo gaaf, boxster rs60 spyder heeft 300 pk! das meer dan de normale boxster s! en dat voor zoon ligt sportautootje! en de motor ligt 10cm achter de voorstoelen, dat is een betere gewichtsverdeling dan de 911 daar ligt de motor ver achterin! en vooral een fantastische sound, want de rs60 heeft een sportmode die het uitlaatsysteem van de gt3 RS inzet + een hele strakke vering! TOP AUTO!!!!!! nummertje 742 van de 1960!
Niels zegt
@ Edman: jij praat echt onzin! zeker zijn de boxster en de cayenne wel een porsche!
Rick436 zegt
@Edman.
De Cayman is een Boxster coupé! dus verschil? bijna niet dus is het een sport auto.
Van de 911 is er toch ook een cabrio?
Riicharrd zegt
Ik vind hem erg strak! Wat zijn nou de grote verschillen met een normale Boxster (S)? Veel plezier ermee ;)
Lucb zegt
de boxster is zeker weten een echte porsche, de cayman zou ik het niet zo snel noemen, want dat is nogal een slap aftreksel van de 911. De cayenne is zeker weten ook een porsche, al is het een SUV, het zijn geen slome bakken.
Gioor zegt
haha een boxer geen echte porsche maar een cayman wel ?? whahah
dus een 911 cabrio is dan ook geen echte porsche en een 911 coupé wel ???
slaat egt nergens op man ..
dat de cayenne geen egte sportwagen is dat weten we.. ookwel logisch hea.. een SUV. maar om dat te zeggen dat het porsche onwaardig is is echt heel slap gelul van iemand die niks van porsche afweet !
RenJie zegt
@Lucb
Boxster een echte Porsche, maar de Cayman niet? :S Het wordt steeds gekker… “een S4 is bv toch ook een echte Audi en ook een “slap aftreksel” van de RS4″?? Waarom zou dat dan wel een echte Audi zijn en de Cayman geen echte Porsche. Porsche produceert de Cayman, dus is het een echte Porsche.
Donstil zegt
Laat ze lullen,
mooie boxter hoor
ZP toch nog best nieuw (ik heb ZPPZ op me 500 en die is 2weken oud)
FCT zegt
Sorry thommy94, maar een lotus super 7 rij je met een boxer niet voorbij, en al helemaal niet met gemak. Waarschijnlijk heeft die niet veel gas gegeven. Zeker in de bochten is het wellicht de snelste auto voor op de weg.
Verder wel een zeer mooie uitvoering deze boxster. Helaas kan ik er niet warm van worden, maar dat kan ik van geen enkele porsche.
thommie94 zegt
kom op zeg! jullie zijn van die typische ‘je koopt een boxster als je geen geld hebt voor een 911!’ je vergelijkt hierbij ff ruim genomen een honda S2000 met een audi R8! en zoon RS60 is gewoon net zoveel waard als een standaard 911! @Riicharrd–> deze uitvoering is een gelimiteerde oplagen 742/1960, hij heeft een speciale sportstand en uitlaatstukken van de GT3RS, het geluid is werkelijk abnormaal, ik ben r 3 dagen mee weg geweest, en mijn oren zuisen nog na! dat geluid ook in bijv. een san gottardo tunnel! (gottard tunnel)
RA999 zegt
@ thommie94
Een RS60 kost niet hetzelfde als een 911 hoor, de RS60 kost 90.900 Euro en de 911 start bij 116.083 Euro. En in dat gat past pakweg een BMW 1-serie.
Aan wie is jouw verhaal eigenlijk gericht? Ik zie niemand hier nog een echt negatieve reactie geven, alleen Edman maar op hem heb je al gereageerd. En FCT zegt dat ie hier niet warm van wordt, en dat mag ie toch gewoon vinden?
Riicharrd zegt
@ thommie94: Het geluid is ook zeker goed aan wat ik zo hoor ik het filmpje ;)
thommie94 zegt
@RA999 met alle opties, kom je egt in de buurt! je kan van die onzin opties krijgen die heeeel duur zijn bijv. leere omhulsing om het navigatisysteem €4000 enz. enz. dan kom je wel aan de prijs van een 911…
randyer zegt
Ja leuk wagentje, maar de meeste hier, zeggen meteen een 911 is mooier/beter, maar duurder, je gaat een 3 serie ook niet met een 5 serie vergelijken, en geldt ook bij porsche..
RA999 zegt
@ thommie94
Maar dan moet je eerst alle opties aankruisen, als je datzelfde bij de instap-911 doet blijft het prijsverschil gelijk.
Maar als deze net zoveel kostte als een 911, waarom kochten jullie dan geen 911?
Wat is ‘leere omhulsing om het navigatisysteem’ trouwens?
thommie94 zegt
omdat een 911 een heeeeeeeeeele andere auto is dan een boxster! een boxster rijdt veel beter! en dat is leer rond je navi…
GT2 zegt
Laat Edman lullen, heeft duidelijk nog nooit een Boxter gehoord/gezien in het echt.
Die dingen hebben een geluid dat wil jij niet weten, Ze zijn razendsnel en erg mooi! Deze had ik laatst ook gespot echt een super mooie wagen met dat rood enz.
En geloof me maar, hier rij je z’n beetje alles mee van de weg wat je ziet rijden op een normale dag.
RenJie zegt
@GT2
wie geloofde jou dan niet?
thommie94 zegt
als je nog verder wil ‘discuseren’ wil je me dan please toevoegen op hyves, ik moet steeds mijn posts terugzoeken!
Edman zegt
Oké oké, ik herzie mijn mening. De Boxster is gewoon een auto die nét niet zo snel is. (ga nou niet praten, ik heb er inderdaad mee gereden…) De RS60 is misschien toch wel leuk((er) dan een Boxster (standaard, want die is echt sááái en trááág) en die 300pk, dat had ik niet helemaal door, maar doe mij voor ’t geld maar een volledig aangeklede Alpina B3 Bi-turbo (desnoods cabrio, als je het gewicht voor lief neemt). Die is sneller, heeft nog 2 stoelen om je tuinkabouters op te zetten en ’t heeft meer allure.
Owja, ga ook niet praten dat Boxsters écht snel zijn. Ze zijn sneller dan een gemmidelde auto, maar maak mij niet wijs dat het échte thrills levert. Tuurlijk is het leuk op bergweggetjes in Frankrijk, maar heb je dat wel eens met een R8 meegemaakt? Vast niet. Voor minder geld dan een Boxster, laat staan RS60 spyder heb je ook nog de Honda S2000, heer en meester van de ‘goedkope’ toerenmakende viercylinders; bergweggetjes zijn gekkenwerk met zo’n ding. De Boxster geeft mij geen warm gevoel; de RS60 spyder komt dichter bij (maar daar had ik het ook niet over in m’n vorige comment ;)).
De reden waarom ik een Cayman boven de Boxster verkies is als volgt; De Cayman heeft net even die stevigheid de de Boxster mist. Hij voelt gewoon scherper en heeft betere looks. Je mist alleen wat ruimte achterin tegenover de 911 (maar je hebt gelijk, de gewichtsverdeling is wel degelijk beter dan die van de 911, maar dat merk je alleen op de weggetjes in Frankrijk, niet op de Autobahn :P).