• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Citroen Saxo 1.6 16V 120 PK

Dit is een Citroen Saxo in 7.7 sec naar de 100km.
Deze auto rijd echt heel snel het is eigelijk de gti van Citroen zelf een Golf gti houd hem nog niet bij.
http://www.autozine.nl/text/116.html

Spotter: curacao
Geüpload op: 16 mei 2008
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
Citroen saxo tuning
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Citroen Saxo?
    Citroen Saxo?
  • ford fiesta front
    ford fiesta front
  • 991.2 turbo cabrio
    991.2 turbo cabrio
  • BMW e30 Pick up
    BMW e30 Pick up
  • Citroen Saxo VTS 1.6i 16V
    Citroen Saxo VTS 1.6i 16V
  • Citroen Saxo 1.6 16v VTS Bitone
    Citroen Saxo 1.6 16v VTS Bitone
  • Citroen Saxo
    Citroen Saxo
  • Een van de eerste Corvettes
    Een van de eerste Corvettes

Lees Interacties

Reacties

  1. Citrofiel zegt

    16 mei 2008 om 23:41

    Leuk bommetje! Stijlvol gedaan?
    Heb je een verband met de auto? Gezien de uitgebreide shots op meerdere locaties. Hoe ken je hem dan? En waarom is de zesde foto van een andere?

    Login om te reageren
  2. Citrofiel zegt

    16 mei 2008 om 23:41

    Ehm, geen vraagteken achter ‘stijlvol gedaan’, was mijn bedoeling.

    Login om te reageren
  3. Rogue zegt

    16 mei 2008 om 23:43

    En hij gaat zo snel vanwége of ondánks de stickers en getinte ruiten?

    Login om te reageren
  4. NuttelozeBPM zegt

    16 mei 2008 om 23:45

    Tja, maakt zeker ook meer lawaai dan dat ie vooruitkomt…
    Vermogen van een opgevoerd brommertje, het geluid van 10 Porsche’s…Sorry, ik vind dit gewoon niets…zielig zelfs

    Login om te reageren
  5. Donstil zegt

    17 mei 2008 om 00:25

    Joepie een Saxo.

    Trouwens als jeje kenteken wegwerkt, doe dan je hele plaat, en niet 3x een stukje waardoor je er nog een complete plaat van kan maken, 61-sr-hj (de zilvere is een andere bak)

    Knap altijd dat ze bij een Mini (bv) een dikke tubro nodig hebben en 170pk en dat een tunertje het dan ook red in 7.7sec
    Is er iemand niet helemaal eerlijk ? of doet het grote merk het fout.

    Login om te reageren
  6. badidea zegt

    17 mei 2008 om 02:12

    @Donstil
    Een mini (de nieuwe) weegt 200-250 kg meer.

    Login om te reageren
  7. GT2 zegt

    17 mei 2008 om 09:44

    Niks aan, vind Citroen zowieso 3x niks.
    Sorry.

    Login om te reageren
  8. Anoniem zegt

    17 mei 2008 om 09:47

    Sneller dan een Golf GTI. Wat voor golf GTI heb jij dan? De Golf GTI 2.0 FSI Turbo GTI zit binnen 6,9 (automaat), handgeschakeld 7,2 seconden aan de 100 en die Turbo GTI Edition binnen 6,6 (automaat), handgeschakeld 6,8. Dus heb jij andere GTI’s zien rijden?

    Login om te reageren
  9. gijsmarree zegt

    17 mei 2008 om 10:55

    leuk man een saxo… lekkere wegligging ook die citroens! gister nog in een xantia gereden mijn hond ligt beter op de weg

    Login om te reageren
  10. gijsmarree zegt

    17 mei 2008 om 10:55

    ja stickertuning + 34 pk

    Login om te reageren
  11. curacao zegt

    17 mei 2008 om 13:47

    Kom op jongens een golf die dingen zie je overal rijden als je een golf heb geparkeerd buiten dan kan je hem heel moeilijk weer trug vinden overal waar je kijk zie je golf
    kom op jongens.

    Login om te reageren
  12. cheetacars zegt

    17 mei 2008 om 13:57

    @ curacao
    Zo veel zie je de GTI (gewone golf kun je dit niet zo maar mee vergelijken) ook niet en ik zie liever een stad vol Golfjes dan een stad vol saxo’s

    Login om te reageren
  13. autojunky zegt

    17 mei 2008 om 14:43

    Dit ding is gewoon in een woord ,verschrikkelijk!
    en mischien is wel sneller dan een golf GTI uit 1990 ofzoiets.

    Login om te reageren
  14. autojunky zegt

    17 mei 2008 om 14:45

    Owh en trouwens met 120 pk hou je alleen een gti in als hij voledig gestript is en slicks heb. en dan nog is die kans klein.

    Login om te reageren
  15. RoT___ zegt

    17 mei 2008 om 16:36

    @curacao: nou wil ik toch wel erg graag weten wat je tegen een golf hebt. Bij de fotos van je Cee’d had je ook alsmaar reacties die op hetzelfde uitkwamen, namelijk ‘een golf is prut’. Nu ook weer.
    Stiekeme jaloezie voor een Golf?

    Login om te reageren
  16. Snickers zegt

    17 mei 2008 om 17:15

    another johnnybak

    Login om te reageren
  17. curacao zegt

    17 mei 2008 om 17:52

    Hallo RoT ik heb niks tegen een golf maar als je een auto op autojunk zet dan lijkt het of dat een golf de beste auto is wat er is het lijk of dat er geen enkele auto bestaat dan een golf maar laat ik jou 1 vraag stellen in Duitsland heb je ook een pech hulp dienst een soort anwb maar dan in Duitsland maar weet je welke auto het meeste pech heeft langs de kant???????????? raad maar wat dat is de meeste zijn duitse auto’s
    Er is een keer een test gedaan in duitsland met een citroen en een volkswagen raad maar welke automerk de betrouwbaarste was???????
    en ik ben hellemaal niet jarloers of zo wandt voor dat geld waar voor ik de kia heb gekocht kon ik ook een golf kopen maar ik wou iets appart’s hebben een auto die je niet zo veel ziet.

    Login om te reageren
  18. markieanta zegt

    19 mei 2008 om 08:30

    pauperbak zeg zo’n citroen Saxo
    Leveren ze die met scheefzittend petje en hangbare middensteun?

    Login om te reageren
  19. FabianVTR16V zegt

    9 juli 2008 om 08:21

    Wat een stelletje losers hier allemaal zeg !!!!
    Het is jammer dat ik de gemiddelde leeftijd van jullie niet kan zien hier, anders zou het uitkomen op een jaartje of 15 !!
    Mocht ik het fout hebben dan zijn in iedergeval jullie reacties van die leeftijd !

    Kan wel merken dat geen van jullie ook maar ooit in een Saxo VTS 16V heeft gereden !
    Wegligging is vele malen beter dan menig moderne auto.
    Zelfde geldt voor de acceleratie (0-100 kan makkelijk in 7,7 sec)
    Denk dat jullie vergeten dat deze auto slechts 910kg is.
    Bij een auto van 1400kg betekent dit dat je dus ruim 185pk nodig hebt…..

    Ohw en over welke GTI we het hebben ?

    – Golf I GTI = 0-100 in 9,1 sec
    – Golf II GTI = 0-100 in 10,3 sec
    – Golf II GTI 16V = 0-100 in 9,0 sec
    – Golf II GTI G60 = 0-100 in 8,3 sec
    – Golf III GTI = 0-100 in 10,4 sec
    – Golf III GTI 16V = 0-100 in 8,7 sec
    – Golf III VR6 = 0-100 in 7,8 sec
    – Golf IV GTI = 0-100 in 8,5 sec
    – Golf IV GTI 180pk = 0-100 in 7,9 sec
    – Golf IV GTI Edition = 0-100 in 7,4 sec
    – Golf V GTI = 0-100 in 7,2 sec

    Ik tel er dus niet echt heel veel moet ik zeggen…..

    En over de nieuwprijzen van deze bolides gaan we het denk ik maar niet hebben !!!!!

    Login om te reageren
  20. pjottertie zegt

    14 juli 2008 om 19:03

    Zal jullie even uit de droom helpen hij is ook nog eens getuned en geen turbo.
    Dus zet der maar een Golfje tegenover van een kleine 40000 euro wat zal dat zeer doen Als je hem weg ziet lopen en dan te denken dat hij dan eerder bij de pomp is om hem snel weer vol te gooien om der dan nog eens 235 km op te trappen en dan niet de afstand maar de Snelheid.
    Jongens waar maken we ons druk over als we de overheid der gang laten gaan rijden we over 5 jaar allemaal met een oude fiets zo duur is de Benzine dan geworden.En dan maar kijken wie der eerse over kan schakelen als je bij de stoplichten op de pedalen gaat staan.

    Groetjes en geniet zolang het nog kan de 1 met zijn
    Citroen Saxo 1.6 16V VTS en de ander met zijn Golf GTI !!!!

    Login om te reageren
  21. pjottertie zegt

    14 juli 2008 om 20:14

    -knip-

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North