• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Spots vakantie Parijs 1

Een aantal spots van onze vakantie naar Parijs, deel 1.
Echt gaaf al die auto winkels bij de Arc d’Triomf. Er zat ook een winkel speciaal voor LeMans 2008, vandaar de Peugeot 908.

Spotter: RobinM
Geüpload op: 8 mei 2008
Plaats: 71
Kenteken: Onbekend
Aston Martin Audi Bentley Gespot Hummer Peugeot Porsche Renault Rolls-Royce
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Rolls Royce
    Rolls Royce
  • Rolls-Royce
    Rolls-Royce
  • Rolls-Royce Ghost
    Rolls-Royce Ghost
  • BMW M2
    BMW M2
  • 2x Bentley Gespot
    2x Bentley Gespot
  • Spots vakantie Parijs 2
    Spots vakantie Parijs 2
  • Rolls-Royce Ghost in m’n straat
    Rolls-Royce Ghost in m'n straat
  • GT3RS
    GT3RS

Lees Interacties

Reacties

  1. LaurensZ zegt

    8 mei 2008 om 11:49

    ‘Die racewagens zijn geen spots, en aan die porsches is niks bijzonders :S
    Ver gaat t wel, 3*

    Login om te reageren
  2. RacerX zegt

    8 mei 2008 om 12:27

    Blijft een toffe wagen, zo’n 911 (930). De 996 komt uit de tweede serie als ik naar de koplampen kijk.

    Ben benieuwd wat de 908 dit jaar op LeMans gaat doen.

    Login om te reageren
  3. rickadelic zegt

    8 mei 2008 om 13:21

    die hummer heeft iig geen kleine velgen :D

    Login om te reageren
  4. august zegt

    8 mei 2008 om 13:24

    @RacerX, die eerste 911 is geen 930. Gewoon 911.

    Login om te reageren
  5. Maurice16 zegt

    8 mei 2008 om 13:24

    Mooie spots! :D Foto 9 is de mooiste, met de Arc de Triomphe op de achtergrond! ;)

    Login om te reageren
  6. RobinM zegt

    8 mei 2008 om 14:30

    LaurensZ:
    Toch wel want ze staan er niet het hele jaar door, dus wel degelijk spots. En je hoeft er niet voor naar LeMans om m te zien :P
    RacerX:
    Klopt, die 911 Carrera (@august: bouwtype 930) is erg mooi, zeker in het zwart net fuchs-velgen.

    Login om te reageren
  7. august zegt

    8 mei 2008 om 14:43

    @RobinM; nogmaals, ook het ’typenummer’ is 911. 930 geldt alleen voor de turbo. Dit lijkt me geen turbo.

    Login om te reageren
  8. august zegt

    8 mei 2008 om 14:44

    neemt niet weg dat hij mooi is;)

    Login om te reageren
  9. WesleyH zegt

    8 mei 2008 om 15:13

    Die hummer heeft vette velgen man!:D

    Login om te reageren
  10. RobinM zegt

    8 mei 2008 om 15:46

    august:
    OK, hier het echte verhaal:
    Je haalt 2 generaties 911’jes door elkaar heen.
    – De eerste generatie: de 911 van rond 1972. Deze had als type aanduiding oorspronkelijk 901 maar omdat alle 3 cijferige combinaties al door Peugeot was geclaimed mocht 901 niet gebruikt worden als type aanduiding. Daarom hebben ze beslist om 901 als productie model aanduiding te kiezen.
    Hier een pagina met foto’s: http://www.heritageclassics.com/porsche/71sil911t/Page.html
    – De tweede generatie: de 911 van rond 1980 – 1990. Deze serie had als type aanduiding 911 maar als productie model aanduiding 930. Dat is dus deze:
    http://munitechmotorcars.com/88~911targa/DSCN8865.JPG
    http://munitechmotorcars.com/88~911targa/DSCN8831.JPG
    http://homepage.mac.com/max911/.Pictures/1980%20911%20SC/80SCbw1a.jpg
    ‘930’ wordt meer bij Turbo gebruikt om verwarring met de 911 Turbo the voorkomen. Je hebt namelijk een 911 Turbo (930) en een 911 Turbo.
    De 911 Turbo (930):
    http://eurosportimports.com/88CarreraSilver60.JPG
    http://weaky.porsche.free.fr/galeries/porsche/911/911_turbo/930_Turbo.jpg
    De 911 Turbo:
    http://www.sportscaradvisors.com/930%20woods%5B1%5D%20(2).jpg
    http://www.sportscaradvisors.com/930%20top.jpg
    Het verschil zit in de body: de 911 Turbo is breder dan de 911 Turbo (930) en de 911 Turbo heeft een grotere rubberen rand om de spoiler. De 911 Turbo was natuurlijk een opvolger van de omgekitte 911 Turbo (930).

    Login om te reageren
  11. RobinM zegt

    8 mei 2008 om 15:46

    Wow, dat is een verhaal geworden…. :P

    Login om te reageren
  12. august zegt

    8 mei 2008 om 16:16

    Nou, een flink verhaal. Een aantal links werkt nochtans niet. Nu dan, ik zou graag een bron zien. Een betrouwbare bron die jouw verhaal ‘onderschrijft’. Ik meen dat je verhaal niet klopt. Het 901/Peugeot-verhaal is bekend, met de toevoeging dat dit slechts voor Frankrijk gold.
    Bij wat je daarna schrijft raak je me kwijt.. Bij mijn weten is 930 alléén het typenummer voor alle Turbo-versie van het type 911 dat vóór de 964 kwam. De overige elfje waren ofwel 901 (projectnummer) ofwel 911 A, B, E, T, S, etc. Daarnaast heeft de 930 een aantal upgrades gehad, van 3.0 naar 3.3 bijv., waarbij het typenummer steeds 930 was.
    Tot zover. Nu op naar jouw bron. Je gelijk kun je allicht wel krijgen, mits onderbouwd;)

    Login om te reageren
  13. august zegt

    8 mei 2008 om 16:34

    trouwens, RobinM, in tegenstelling tot wat jij beweert is dit geen Turbo: http://eurosportimports.com/88CarreraSilver60.JPG

    En bij dit linkje http://www.sportscaradvisors.com/930%20top.jpg staat zelfs al dat het een 930 (Turbo) uit ’86 is.

    Je haalt je eigen betoog onderuit met de links/voorbeelden die je geeft.

    Login om te reageren
  14. RobinM zegt

    8 mei 2008 om 16:43

    Ik zou zeggen, koop het Porsche boek. Daar staat precies in wat ik je net verteld heb. :P K had m naast me open liggen toen ik het voorgaande schreef. Dat is dus mijn bron, de èchte bron. Als jouw bron (Wikipedia?) wat anders zegt is dat dus niet correct.
    Over die links, dat is nou het resultaat van alle verwarring die er is. In Amerika willen ze het soms nog wel eens door elkaar halen.

    Login om te reageren
  15. august zegt

    8 mei 2008 om 17:03

    Het Porsche Boek? ISBN?

    Login om te reageren
  16. august zegt

    8 mei 2008 om 17:03

    (auteur(s)? uitgeverij?)

    Login om te reageren
  17. august zegt

    8 mei 2008 om 18:24

    Ik weet niet over welk boek je het hebt, er zijn tientallen, zoniet honderden boeken over Porsche. Fouten kom je niet alleen tegen op het internet, ook in boeken staan fouten. Dat het in een boek gedrukt is garandeert niet dat het correct is. Wie/wat garandeert dat jouw bron wel correct is? Het is niet ongewoon om meerdere bronnen te raadplegen, in tegendeel, het is erg raadzaam.

    Login om te reageren
  18. Lukas272 zegt

    9 januari 2009 om 17:10

    laatste foto heb ik in Parijs ook gezien !!!:-)

    !!!!!!!

    Login om te reageren
  19. Lukas272 zegt

    9 januari 2009 om 17:10

    laatste foto heb ik in Parijs ook gezien !!!:-)

    !!!!!!!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North