• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

AMG Power

Mercedes AMG Power

Spotter: PABLO
Geüpload op: 7 juni 2008
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
AMG c32 hoefijzer Mercedes
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • M4
    M4
  • Mercedes Benz S600 Lang
    Mercedes Benz S600 Lang
  • Mercedes C32 AMG
    Mercedes C32 AMG
  • Mercedes AMG
    Mercedes AMG
  • mercedes C32 AMG
    mercedes C32 AMG
  • Italiaans duo
    Italiaans duo
  • Mercedes C32 AMG
    Mercedes C32 AMG
  • 1968 Pontiac Catalina
    1968 Pontiac Catalina

Lees Interacties

Reacties

  1. ggj zegt

    7 juni 2008 om 13:30

    Wat een sjonniebak zeg.

    Login om te reageren
  2. Eppo44 zegt

    7 juni 2008 om 13:57

    Die chromen randjes rond de achterlichten maken er wel een zigeunerbak van. Verder niet slecht.

    Login om te reageren
  3. robbie zegt

    7 juni 2008 om 14:01

    @Eppo44, en wat dacht je van het hoefijzer in de grille…

    Login om te reageren
  4. Donstil zegt

    7 juni 2008 om 14:36

    ook echte Rotterdam zuid velgen.

    Auto 1ster,
    Kenteken afschermen dus iets te verbergen ?

    Ik zie zoizo imitatie Xeon verlichting (aftermarket Xeon is kut)
    Maar is er iemand die kan zien of dit wel een AMG is ? Ik ben niet zo thuis in deze types

    Login om te reageren
  5. Eppo44 zegt

    7 juni 2008 om 15:30

    @Robbie haha dat heb ik over het hoofd gezien…. triest!!!
    Aftermarket xenon is zeker kut. Die dingen verblinden enorm. Ik snap ook niet waarom het af-fabriek verplicht is om automatische hoogteregeling en sproeiers te hebben, en dit zomaar mag.

    Login om te reageren
  6. Lucb zegt

    7 juni 2008 om 15:39

    @ ggj, zeg dat wel. Maarja, dit is gewoon zoiets van merkengeil op mercedes, denken alsof ze daarin status hebben. Verneuk hem dan nog eens flink en je hebt dit.

    Login om te reageren
  7. NuttelozeBPM zegt

    7 juni 2008 om 15:59

    Tja, je naam zegt al meer dan genoeg…

    Login om te reageren
  8. birger zegt

    7 juni 2008 om 18:07

    Het is inderdaad wel een C32 AMG

    Login om te reageren
  9. JANpan zegt

    7 juni 2008 om 18:23

    Idd een AMG, gewoon fotoshoppen en het kenteken is zichtbaar…

    Voertuigsoort personenauto
    Merk MERCEDES-BENZ
    Handelsbenaming C 32 AMG KOMPRESSOR; SEDAN
    Brandstof Benzine
    Aantal cilinders 6
    Cilinderinhoud 3199 cm3
    Vermogen 260 kW

    Login om te reageren
  10. Milan zegt

    7 juni 2008 om 19:02

    @JANpan
    Hoe kun je het kenteken nou weer terugshoppen dan?

    Login om te reageren
  11. Lucb zegt

    7 juni 2008 om 20:59

    vraag ik me ook af, milan

    Login om te reageren
  12. ggj zegt

    8 juni 2008 om 01:37

    @ Lucb Daar hebben Audi en BMW ook last van… :(

    Wel jammer dat ze een echte C 32 AMG zo hebben lopen vern**ken. Is nog zo’n mooie bak.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North