• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dutch Design – Emile_Benz [4]

Dit ontwerp is een sportwagen pur sang. Bij dit ontwerp heb ik ook ‘n aantal DAF-elementen gebruikt. Verder heb ik me laten inspireren door tulpen en klompen. En de velgen zijn 4-spaaks, in de vorm van een raam van ‘n villa hier in de buurt. De voorruit loopt door tot halverwege in het dak (met het oog op het wachten bij stoplichten…).

Spotter: Emile_Benz
Geüpload op: 25 september 2008
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
dutch-design Schetsen
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Dutch Design – Emile_Benz
    Dutch Design - Emile_Benz
  • Mustang GT Convertible 2015
    Mustang GT Convertible 2015
  • Camaro in Chicago
    Camaro in Chicago
  • Porsche 997 911 GT3 RS MKI
    Porsche 997 911 GT3 RS MKI
  • Dutch Design – Emile_Benz [2]
    Dutch Design - Emile_Benz [2]
  • schetsen
    schetsen
  • Vanquish
    Vanquish
  • Dutch Design – Emile_Benz
    Dutch Design - Emile_Benz

Lees Interacties

Reacties

  1. Edman zegt

    25 september 2008 om 21:54

    Hetzelfde front als je Shooting Break? Een beetje Audi achterna gaan? :P

    Login om te reageren
  2. polog40 zegt

    25 september 2008 om 21:59

    dus…

    Login om te reageren
  3. Emile_Benz zegt

    25 september 2008 om 22:12

    @ Edman: Dan heb jij niet goed naar de shooting break gekeken!!!
    http://www.autojunk.nl/pix/view/146361

    Tenzij je de Hothatch bedoelt, maar dan heb je ook niet goed gekeken!
    http://www.autojunk.nl/pix/view/146240

    @ polog40: wat “dus…”?

    Login om te reageren
  4. Citrofiel zegt

    25 september 2008 om 22:19

    Je bent iig een van de weinigen die zich aan het Nederlandse thema houdt. Nu de uitwerking nóg een tandje beter… Niet dat het slecht is, maar na wat ik hier voorbij heb zien komen denk ik dat er wel meer nodig is om te winnen! :o

    Login om te reageren
  5. Emile_Benz zegt

    25 september 2008 om 22:23

    @ Citrofiel: kijk met dat soort comments kan ik tenminste wat. Maar uhm ’t gaat mij om ’t “spel”, niet om de “knikkers”.

    Login om te reageren
  6. Emile_Benz zegt

    25 september 2008 om 22:39

    @ de mensen die zich afvragen waarom ik juist DAF-elementen gebruik en niet van bijv. Spyker of Donkervoort: Ik heb juist voor DAF gekozen, omdat dit naar mijn mening ’n ondergewaardeerd autootje is.

    Login om te reageren
  7. jordey zegt

    26 september 2008 om 08:23

    beetje jare ’90. Lache man

    Login om te reageren
  8. Wolharigbadeendje2 zegt

    26 september 2008 om 10:38

    Er mag wel iets meer creativiteit in de velgen ;)

    Login om te reageren
  9. Emile_Benz zegt

    26 september 2008 om 11:28

    @ Wolharigebadeendje2: Ja hey, ik heb nogal weinig vrije tijd de laatste tijd, dus neem me ajb niet kwalijk dat ik de remschijven en wielmoeren vergeet. :wink:

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North