• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dutch Design – Longjap – Eysink BB-2V8

Wat is beter dan 1 oerhollandse exoot? Precies, 2 oerhollandse exoten. Sneerlands eerste automerk Eysink komt weer tot leven in deze BB-2V8 vorm. Sober- nuchterheid komen niet in mijn woordenboekje voor en ter ere van mijn concurrent Spyker is de Nederlandse luchthapper-fetish ook aanwezig. Na wat interesse uit de Dubai-hoek kreeg ik wel wat vertrouwen in dit beestje en heb m alvast in delfts blauw uitvoering gemaakt ter ere van zijn Le Mans overwinning in 2013. Mocht je m voor de deur willen hebben, kosten: 50 miljoen investering, en ik ga op metaalklopcursus. En mocht je m daarna in een overmoedige bui over water willen sturen, doe het niet want zoals de naam al doet vermoeden, hij zinkt…

Spotter: Longjap
Geüpload op: 28 september 2008
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
dutch-design Schetsen
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Dutch Design Darkness
    Dutch Design Darkness
  • Combo: Range Rover Sport SVR vs. Mercedes-AMG GT S
    Combo: Range Rover Sport SVR vs. Mercedes-AMG GT S
  • Audi S8 D4 (Combo!)
    Audi S8 D4 (Combo!)
  • dutch design
    dutch design
  • Dutch-Design-Darkness
    Dutch-Design-Darkness
  • dutch design-rubenvdk
    dutch design-rubenvdk
  • Jaguar XJ Super V8
    Jaguar XJ Super V8
  • Jaguar e type v12
    Jaguar e type v12

Lees Interacties

Reacties

  1. VMAX zegt

    28 september 2008 om 18:21

    Tja, heel, heeel vet getekend. MAARR ik mis stijl. Deze auto is niet stijlvol in zijn extreemheid als een Lamborghini dat wel is. Dit is meer een HotWheels auto..

    Login om te reageren
  2. autoblog7 zegt

    28 september 2008 om 18:30

    vind achterkant wel mooi

    Login om te reageren
  3. Master_R zegt

    28 september 2008 om 19:03

    woow wel een vette bak:)

    Login om te reageren
  4. GT2 zegt

    28 september 2008 om 19:08

    Voorkant nogal LP560-4 alike.

    Login om te reageren
  5. Edman zegt

    28 september 2008 om 19:38

    HotWheels auto inderdaad. Leuk geprobeerd, leuk getekend, desondanks 1*

    Login om te reageren
  6. sambabal zegt

    29 september 2008 om 17:54

    ik vind het NICE:D

    Login om te reageren
  7. kowalsk zegt

    29 september 2008 om 18:38

    Erg vet getekend, maar de auto zelf vind ik niks.

    Login om te reageren
  8. Frasker zegt

    29 september 2008 om 20:58

    erg mooi getekend, alleen het ontwerp…

    Login om te reageren
  9. lambolover zegt

    30 september 2008 om 17:25

    Waar moet de motor? De achterkant is erg klein, en aan de voorkant lijkt me ook weinig plek voor een leuk motorblok.

    Login om te reageren
  10. Longjap zegt

    1 oktober 2008 om 20:01

    @ Lambolover
    Hij rijdt op het higgs-deeltje, inmiddels ontsprongen uit de deeltjesversneller. 0-100 1,2 sec. :-o

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North