• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Porsches Nurburgring (GT3 crash)

Aantal Porsches bij de Nurburgring. Toen wij met onze ronde bezig waren, werd er ineens wild met de gele vlaggen gezwaaid. Toen zagen we de Porsche daar met zijn neus omhoog staan (scheef omhoog tegen een dijkje) Foto`s gemaakt van de takelwagen die hem later mee nam. Eigenaar had geel helm op maar heeft het wel overleeft. Hij zou links tegen de vangrail zijn gekomen, daarna rechts de berm in en over de kop gevlogen zijn.

Spotter: Maurice
Geüpload op: 26 september 2008
Plaats: 58
Kenteken: Onbekend
911 996 997 GT3 GT3-RS nurburgring Porsche Turbo
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Bmw i8
    Bmw i8
  • Nissan GT-R R35 Nismo
    Nissan GT-R R35 Nismo
  • Porsche 911 GT3
    Porsche 911 GT3
  • Porsche GT3
    Porsche GT3
  • Porsche GT3
    Porsche GT3
  • Porsche GT3
    Porsche GT3
  • mini jcw
    mini jcw
  • RS3 Sedan
    RS3 Sedan

Lees Interacties

Reacties

  1. BmwMPower zegt

    26 september 2008 om 15:47

    Die laatste Porsche is een zeldzame!
    En jammer van die GT3…

    Login om te reageren
  2. subaru555 zegt

    26 september 2008 om 15:50

    Is die laatste niet een Kremer K3!

    Login om te reageren
  3. Maurice zegt

    26 september 2008 om 15:58

    Ik heb zelf geen idee, ik dacht zal het antwoord hier wel te horen krijgen ;)

    Login om te reageren
  4. renee zegt

    26 september 2008 om 16:49

    Dat is een Flachtbau
    http://www.qv500.com/porsche911scp6.php

    Login om te reageren
  5. renee zegt

    26 september 2008 om 17:07

    The most expensive option a customer could order for their 911 Turbo was the Flachtbau or Flat Nose conversion. The factory had begun offering these 935-inspired conversions back in 1981 although it wasn’t until the 1987 model year (production of which began in September 1986) that the Flat Nose became an officially recognised option. By this time, some 236 911’s had already received the Flachtbau treatment through Porsche’s Sonderwunsch (Special Wish) department. Customers who specified the official Flachtbau conversion got a lot more than just redesigned front bodywork, these ultra desirable variants also receiving special Typ 930/68 engines.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North