• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Volvo C30 Coupe Dutch design

Mijn eigen gedachtestroom, een C30 , met een nieuwe Volvo grille en een coupe achtige achterkant. Misschien iets te laag aan de achterkant , maar voor de rest goed gelukt, velgen is iets te veel gevraagd voor mij..

Spotter: StEKw
Geüpload op: 29 september 2008
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
dutch-design Schetsen Volvo
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Lexus LS460
    Lexus LS460
  • Volvo C30
    Volvo C30
  • Porsche Cayenne Techart Magnum 2011
    Porsche Cayenne Techart Magnum 2011
  • Dutch Design – Erwin
    Dutch Design - Erwin
  • dutch design
    dutch design
  • Volvo C30 R-Design
    Volvo C30 R-Design
  • BMW Turbo 2002
    BMW Turbo 2002
  • Audi S3 Cabrio
    Audi S3 Cabrio

Lees Interacties

Reacties

  1. carblogger zegt

    29 september 2008 om 17:13

    Ik vind de achterkant iets te laag en de koplampen mogen wel wat groter maar voor de rest wel aardig;)

    Login om te reageren
  2. cheetacars zegt

    29 september 2008 om 17:17

    de naam zegt het al: Dutch Design, dus lees aub eerst de regels even op: http://www.autoblog.nl/archive/2008/09/19/ontwerpwedstrijd-dutch-design

    Login om te reageren
  3. kowalsk zegt

    29 september 2008 om 17:17

    De voorkant is een stuk moderner dan de rest en de achterkant is nogal laag. Verder vind ik ‘m wel cool!

    Login om te reageren
  4. cheetacars zegt

    29 september 2008 om 17:18

    OT de achterkant is iets(lees veel) te laag idd en ik vind het Design niet echt bij Volvo passen

    Login om te reageren
  5. StEKw zegt

    29 september 2008 om 17:21

    @ cheetacars & carblogger
    dat de achterkant te laag is had ik al inde omschrijving staan

    Login om te reageren
  6. G_deGroot zegt

    29 september 2008 om 17:47

    @ cheetacars

    Wat is er nou Nederlandser dan een Volvo?
    Dat ze in Zweden gemaakt worden maakt imho niet uit, ze verwoorden de Nederlandse spirit van pure sobere functionaliteit. Net zoals SsangYongs, Kia Sorento’s en Hyundai Tuscons. Dat zijn imho de echte Nederlandse wagens.

    Login om te reageren
  7. cheetacars zegt

    29 september 2008 om 17:51

    @ G_deGroot de opdracht was zo wie zo al dat je juist geen sombere auto moest ontwerpen ;) en bij Nederland bedenk ik toch wat anders dan een Volvo, SsangYong (!?), Kia sorento en Tuscons. De Nederlandse stijl vind ik toch een wat exclusievere sfeer hebben gezien de geschiedenis.

    Login om te reageren
  8. cheetacars zegt

    29 september 2008 om 17:52

    trouwens volgens mij is dit ook niet echt bedoeld voor de wedstrijd, maar daar kan ik me invergissen

    Login om te reageren
  9. sambabal zegt

    29 september 2008 om 17:52

    @cheetacars, zit nie zo te zeuren en anders maak er zelf een als je eht zo geod weet….;)

    Login om te reageren
  10. cheetacars zegt

    29 september 2008 om 17:55

    @ Sambabal
    http://www.autojunk.nl/pix/view/146164 en http://www.autojunk.nl/pix/view/146259
    dat zeuren komt omdat sommigen zich niet aan de regels houden

    Login om te reageren
  11. Punk zegt

    29 september 2008 om 18:08

    super lelijk!

    Login om te reageren
  12. StEKw zegt

    29 september 2008 om 18:19

    @punk
    kom jij dan met een betere versie

    Login om te reageren
  13. Edman zegt

    29 september 2008 om 18:27

    @ StEKw

    Je vraagt om dat soort commentaar als je een auto tekent, die lijkt te zijn aangerand door een olifant ofzo…

    Login om te reageren
  14. cheetacars zegt

    29 september 2008 om 18:29

    @ StEKw waarom iets moeten kunnen om commentaar te mogen geven?

    Login om te reageren
  15. StEKw zegt

    29 september 2008 om 18:29

    @edman
    ja maar hallo, de ene tekent wat beter als die andere, ja zo is het nou eenmaal niet iedereen kan zo goed tekenen, maar toch als iemand mee wil doen met de tekenwedstrijd en niet zo goed kan tekenen, zeg dan gewoon ik vind hem niet mooi ofzoiets, maar ga dan neit lopen zeiken dat ie door een olifant is aangerand ofzo, sorry hoor maar vindt ik zwak!

    Login om te reageren
  16. G_deGroot zegt

    29 september 2008 om 18:32

    @ Cheetacars, ik weet wat de opdracht was, maar ik blijf zeg gewoon wat in mijn visie de echte Nederlandse wagens zijn en daarbij zeg ik dat deze inzending in dat opzicht wel goed doordacht is.

    Login om te reageren
  17. Edman zegt

    29 september 2008 om 18:54

    @ StEKw

    Dan ben jij een schoolvoorbeeld van hypocriet, want Punk schreef net nog: “super lelijk!” Waarop jouw reactie was: “Kom jij dan met een betere versie!”

    Dus, wees volgende keer wat onderbouwender en neem alstjeblieft een tekenles, want ik ga ook niet mee doen aan een marathon, als ik niet kan rennen.

    Login om te reageren
  18. StEKw zegt

    29 september 2008 om 19:00

    @ edman
    Ik wil best wel mij onderbouwen, Ik bedoel, als jij naar een menig gitaarstuk luistert en je zegt, aa lelijk terwijl je het zelf niet kan, moet je toch wat beter formuleren. Ik vind dat het hier niet aan mij ligt maar aan hem, hij moet het onderbouwen, Hij kan zeggen , de achterkant is te laag, de koplampen hadden iets groter gemogen, ik bedoel ik sta open voor dat soort dingen maar niet voor , ajoh super lelijk man!
    En op jou andere stukje, er zijn toch altijd mensen die het proberen om te doen, je kan wel gaan zeggen; Ja ik kan het toch niet, ja dan kom je natuurlijk niet ver! Zoals een spreekwoord zegt:
    Niet geschoten is altijd mis!

    Login om te reageren
  19. RA999 zegt

    29 september 2008 om 19:20

    Ik ben het wel met StEKw eens eigenlijk. Er is niks mis met commentaar leveren als je niet meedoet, ik vind daarentegen wel dat je dat commentaar moet onderbouwen. Als je iets lelijk vindt, moet je ook kunnen zeggen wat je lelijk vindt.
    Zo vind ik de koplampen te klein, de achterkant te laag, de taille te hoog en de ruimte tussen de B- en de C-stijl te smal…

    Login om te reageren
  20. StEKw zegt

    29 september 2008 om 19:25

    Kijk aan de reactie van RA999 heb ik wat, hij zegt me precies wat hij vind dat er niet goed is aan de auto, als ik dan een andere auto ga maken heb ik in ieder geval punten waarop je kan letten bij het ontwerp.

    Login om te reageren
  21. Longjap zegt

    29 september 2008 om 19:36

    @ StEKw

    Let op het perspectief, laat de lijnen die in de auto horizontaal zijn zoals de onderkant van de voorbumper en de daklijn boven het voorraam evenwijdig of het liefst naar een vluchtpunt op een denkbeeldige horizon lopen. nu lijkt het net of ie zn koppie naar je toedraait omdat ie je aan wil kijken. Zeker nice try en talent is er.
    Btw Edman = zeurpiet.

    Login om te reageren
  22. Emile_Benz zegt

    29 september 2008 om 19:51

    @ StEKw: leer eerst fatsoenlijk tekenen. Kom daarna nog maar eens terug. En hoe je aan de regels van de “designwedstijd”…

    Login om te reageren
  23. StEKw zegt

    29 september 2008 om 19:52

    @longjap
    thnx voor je comment ik zal er aan denken bij een vervolg tekening;)

    Login om te reageren
  24. Emile_Benz zegt

    29 september 2008 om 19:52

    @ StEKw: leer eerst fatsoenlijk tekenen. Oefening baart kunst… Kom daarna nog maar eens terug. En hoe je aan de regels van de “designwedstijd”…

    Login om te reageren
  25. Emile_Benz zegt

    29 september 2008 om 19:54

    … en dat was niet lullig bedoeld. :wink:

    Login om te reageren
  26. StEKw zegt

    29 september 2008 om 19:54

    @emile_benz
    niet nog zo eentje :O lees alsjeblieft eerst de voorgaande comments voordat je zoiets zegt!

    Login om te reageren
  27. StEKw zegt

    29 september 2008 om 19:54

    @emile_benz
    niet nog zo eentje :O lees alsjeblieft eerst de voorgaande comments voordat je zoiets zegt!

    Login om te reageren
  28. Longjap zegt

    29 september 2008 om 20:18

    @emile benz

    http://www.autojunk.nl/pix/view/146240 dit noem je fatsoenlijk tekenen???? kunst baart geen oefening he….

    Login om te reageren
  29. Emile_Benz zegt

    29 september 2008 om 20:21

    @ Longjap: kijk hier eens: http://www.autojunk.nl/pix/view/146439

    De link die jij post zijn wat probeersels… :roll:

    Login om te reageren
  30. StEKw zegt

    29 september 2008 om 20:26

    @Emile_benz
    Jij hebt dan misschien alleen de hoofdvorm, maar mijn tekening is gedataileerder uitgewerkt. Als jij nu ook details enzo toevoegd kan het een mooie tekening worden

    Login om te reageren
  31. Emile_Benz zegt

    29 september 2008 om 20:44

    Wat nou hoofdvorm en details. De wagen is zo gedetaileerd als ie moet zijn!

    Login om te reageren
  32. cheetacars zegt

    29 september 2008 om 20:45

    @ emile clean design noemen ze dat of niet ;)

    Login om te reageren
  33. Emile_Benz zegt

    29 september 2008 om 20:47

    idd

    Login om te reageren
  34. StEKw zegt

    29 september 2008 om 20:47

    @ Emile_benz
    Daarmee bedoel ik, schaduw op de auto , eventuele logo’s ,motorkap design(niet plat dus), het zelfde voor de zijkant.

    Login om te reageren
  35. StEKw zegt

    29 september 2008 om 20:48

    maar waarom zeg je eerst dat het gedataileerd is en daarna is het ”clean design” ;)

    Login om te reageren
  36. Emile_Benz zegt

    29 september 2008 om 20:48

    Spiegels zijn zoo passé. Gebruik de techniek: camera’s en sensoren…

    Login om te reageren
  37. Emile_Benz zegt

    29 september 2008 om 20:55

    @ StEKw: zo gedetaileerd als hij MOET zijn. In dit geval heeft hij dus genoeg details. –> clean design. Teveel details kunnen ’n auto/ontwerp vern… Dus alleen de broodnodige details toevoegen. Schaduw etc. ben ik nog mee bezig. En logo’s doe ik niet aan!!! En mijn motorkap is NIET plat!!!
    Maar dan nog: design kan OOK plat zijn;
    scherpe hoeken: kunnen ook design zijn;
    en zo kan ik over het begrip “design” nog wel ff doorgaan.

    Login om te reageren
  38. Frasker zegt

    29 september 2008 om 20:56

    Is de achterkant niet iets te laag?

    Login om te reageren
  39. cheetacars zegt

    29 september 2008 om 20:58

    @ Frasker bereid je voor op wat commentaar, lees de eerste reactie’s maar

    Login om te reageren
  40. Emile_Benz zegt

    29 september 2008 om 20:59

    Trouwens, schaduw is er wel, alleen komt dat in de foto niet echt goed over. Heb hier n.l. de tekening nu voor me en daar zie ik toch echt schaduw onder de wagen, in de velgen en onder de sierstrip voor de grill langs. Zelfs de glooiing van de motorkap is zichtbaar…

    Login om te reageren
  41. Emile_Benz zegt

    29 september 2008 om 21:01

    …en onder de deurgreep

    Login om te reageren
  42. Emile_Benz zegt

    29 september 2008 om 21:05

    Dus beste StEKw, als je een volgende keer weer eens het woord “design” gebruikt, weet dan wat het inhoudt…

    En ga nu maar die achterkant bijwerken.

    Login om te reageren
  43. Emile_Benz zegt

    29 september 2008 om 21:05

    Dus beste StEKw, als je een volgende keer weer eens het woord “design” gebruikt, weet dan wat het inhoudt…

    En ga nu maar die achterkant bijwerken. Details voeg je pas toe als de gehele wagen af is!

    Login om te reageren
  44. StEKw zegt

    29 september 2008 om 21:07

    @Emile_benz
    Ik kan het niet goed zien op de foto van je tekening, maar als jij zegt dat er schaduw is dan geloof ik je, en ja dat de motorkap niet plat is snap ik;) die loopt altijd een beetje bol.. maar met vormpjes(kinderachtig gezegd) erin. Maar als jij gaat voor clean design moet je zo doorgaan;)

    Login om te reageren
  45. StEKw zegt

    29 september 2008 om 21:09

    en nee ben al bezig met de voorkant van een ” supercar ” ;)

    Login om te reageren
  46. Edman zegt

    24 oktober 2008 om 23:43

    StEkw, je kan niet tekenen. Klaar.

    Login om te reageren
  47. RA999 zegt

    24 oktober 2008 om 23:45

    @ Edman
    Na een maand is dat natuurlijk makkelijk om te zeggen…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North