• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Alpina B6 GT3 – Specs

De eerste specs van de raceversie van de Alpina B6 in GT3 specificatie. De auto zal binnenkort onthuld worden en hoogstwaarschijnlijk ook deelnemen aan de 24H van de Nurburgring.

Spotter: robbie
Geüpload op: 21 december 2008
Plaats: 58
Kenteken: Onbekend
6-serie Alpina B6 BMW GT3 Racing
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • BMW M2 F87 Coupe
    BMW M2 F87 Coupe
  • BMW 7-Serie 2023 Concept
  • Alpina B6
    Alpina B6
  • Excalibur in Antwerpen.
    Excalibur in Antwerpen.
  • Alpina B6
    Alpina B6
  • Alfa Romeo Junior Zagato
    Alfa Romeo Junior Zagato
  • Alpina B6
    Alpina B6
  • Alpina B6
    Alpina B6

Lees Interacties

Reacties

  1. northspotting zegt

    22 december 2008 om 01:24

    doe maar niet… bah

    Login om te reageren
  2. Edman zegt

    22 december 2008 om 10:35

    Doe inderdaad maar niet…

    Login om te reageren
  3. GeoBem007 zegt

    22 december 2008 om 10:45

    En, waarom zou dit geen hoax zijn? Ik geloof er namelijk weinig van :-)

    Ik zou dan eerder met een M3 aan de haal gaan dan met zo’n M6..

    Login om te reageren
  4. Rick436 zegt

    22 december 2008 om 10:56

    Blijft leuk om te zien hoe Alpina uit de V8 van BMW meer vermogen krijgt dan dat BMW uit ee nV10 krijgt!

    Login om te reageren
  5. Olleh zegt

    22 december 2008 om 12:16

    @HUMMFREAK: doe eens beter uit je ogen kijken. Ze hebben er een kompressor op gebouwd, dan is het niet zo moeilijk he? BMW haalt uit de nieuwe 4.4V8 Turbo maar liefst 550pk (kijk maar naar de BMW X6M).. Dus ik vind dit redelijk low-specs, zeker die 285km/h top speed. Zal wel low-gear ratio zijn, maar die 3.9 sec naar 100km/h is dan ook niet echt adembenemend.

    Login om te reageren
  6. robbie zegt

    22 december 2008 om 12:35

    @GeoBem007, dit is geen HOAX omdat ik het plaats ;)
    En omdat Alpina in april van dit jaar al heeft aangekondigd dat ze deze auto zouden gaan presenteren:
    http://www.autoblog.nl/archive/2008/04/24/alpina-wil-na-20-jaar-weer-racen-en-zoekt-specialisten

    En iedereen die em ‘niet mooi’ vindt moeten zich eerst maar eens realiseren dat het hier om een RACEAUTO gaat. Oftewel vorm boven functie ;)

    Login om te reageren
  7. mx5owner zegt

    22 december 2008 om 12:51

    Topsnelheid te laag?
    Te weinig pk’s?
    Lelijk?
    Hebben jullie wel enig verstand van GT3 raceauto’s?

    Login om te reageren
  8. FJC zegt

    22 december 2008 om 13:20

    @ Iedereen
    mx5owner heeft gelijk. Trouwens, zo’n spoiler is bedoelt om de topsnelheid te verlagen en het bochtenwerk te verbeteren. Oh en @HUMMERFREAk
    De V10 van BMW kan zonder hulp 507 pk krijgen. Dus geen turbo’s of superchargers etc. Gewoon lekker PUUR. De snelste non-turbo/supercharged auto is de Belgische Gillet Vertigo met een acceleratie tijd van 3.2 sec – 100km/h.

    Login om te reageren
  9. Rick436 zegt

    22 december 2008 om 14:03

    @Olleh
    Ga jij eens beter leren schrijven.
    En ik heb het niet over dit blok, ik heb het over het algemeen dus ZONDER de compressor.
    @FJC dus? ik heb het over het standaard blok van alpina en niet over dit blok.

    Login om te reageren
  10. Olleh zegt

    22 december 2008 om 17:49

    @HUMMFREAK: zucht, ik denk dat mijn vocabulair iets uitgebreider is dan dat van jou, gezien je reacties in het verleden.
    @mx5owner: excuus, ik had het niet goed gelezen, ik dacht dat ze de auto voor de weg bouwden, met EVENTUEEL een GT3 versie. Uiteraard is de topsnelheid dan niet van toepassing, vandaar ook mijn low-gear ratio opmerking.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North