• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mercedes F400 Concept

Mercedes-Benz F400 Carving Concept uit 2002, met zeer bijzondere wielen: The main attraction in the F 400 Carving is a new system that varies the camber angle on the outer wheels between 0 and 20 degrees, depending on the road situation. Used in conjunction with newly-developed tyres, it provides 30 percent more lateral stability than a conventional system with a fixed camber setting and standard tyres. This considerably enhances active safety, since better lateral stability equals improved road adhesion and greater cornering stability…

Spotter: autoblogger
Geüpload op: 14 maart 2009
Plaats: 0
Kenteken: Onbekend
concept f400 Mercedes
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • mercedes F700
    mercedes F700
  • GT3 MKII
    GT3 MKII
  • F400 Carving
    F400 Carving
  • Mercedes studie
    Mercedes studie
  • Lamborghini Huracan Twin Turbo
    Lamborghini Huracan Twin Turbo
  • LaFerrari
    LaFerrari
  • Mercedes-Benz F400
    Mercedes-Benz F400
  • Porsche 997 Turbo met Nordschleife sticker
    Porsche 997 Turbo met Nordschleife sticker

Lees Interacties

Reacties

  1. cheetacars zegt

    14 maart 2009 om 13:52

    dan vraag ik me af hoe die banden dan gaan slijten, dan heb je toch veel vaker nieuwe banden nodig?

    Login om te reageren
  2. jan1666 zegt

    14 maart 2009 om 14:39

    FAIL!

    foto 4 als je fantasie hebt zie je een soort peugeot hoggar lijnen.

    dat MB zich ooit ZO laag zou zinken..

    Login om te reageren
  3. Thatsme zegt

    14 maart 2009 om 14:42

    Haha, ik vind `m wel vet:P

    Just like the old days, toen je nog een stofbril en een voorhoofdbeschermer moest dragen om ongeschonden bij je bestemming aan te komen:P

    Login om te reageren
  4. Jesko zegt

    14 maart 2009 om 19:21

    Het is misschien leuk, maar ik vind het niks voor Mercedes. Ik zie eerder Honda zoiets als dit op de markt brengen. In de achterkant zie je overigens wel duidelijk SLR lijnen.

    Login om te reageren
  5. Snoos zegt

    14 maart 2009 om 19:51

    @cheetacars, wanneer hij een kant ophangt en het camber zich verplaatst naar de rechterhelft van de band, dan slijt deze kant meer. Maar wanneer er dan de andere kant opgestuurd word slijt toch weer de andere kant van de band, en dus de ene kant weer minder. Dan zal het wel ongeveer gelijk uitkomen? ;)

    Login om te reageren
  6. cheetacars zegt

    15 maart 2009 om 17:01

    @ Snoos maar je zet wel meer druk op 1 kant waardoor deze kant sneller af slijt, dus dat lijkt me ook niet echt handig, maar ik ben geen banden expert en bij MB zullen ze vast wel wat bedacht hebben ;)

    Login om te reageren
  7. rombout zegt

    15 maart 2009 om 17:33

    hoe durfen ze dit concept aan mensen te tonen
    schandalig

    Login om te reageren
  8. Davyburger zegt

    16 maart 2009 om 14:29

    doe mij dan maar een stirling moss:P als je dan toch geen voorruit hebt

    Login om te reageren
  9. verhagen zegt

    18 maart 2009 om 15:33

    ik vind hem wel echt vet heeft wel wat weg van de ktm xbow

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North