• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Help! peugeot 206

Beste autojunk’rs misschien is het niet helemaal ervoor bedoeld maar ik heb een technishe vraag over een peugeot 206 1.4 hdi : Er is iets mee mis, hij rijd echt enorm traag acceleratie van 0/100 in 25.4 seconde?! dat lijkt mij niet goed. de dealer zij een lucht massa probleem nu is die gemaakt, maar hij is nu nog steeds zo traag!? Rond om de turbo is het wel nattig ( Olie ) wie weet er wat meer van?

Spotter: TimD
Geüpload op: 7 april 2009
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
206 Peugeot
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Cheeta’s vrijdagmiddag quiz! #14
    Cheeta's vrijdagmiddag quiz! #14
  • New Focus
    New Focus
  • Lamborghini Urus
  • Peugeot 206
    Peugeot 206
  • Peugeot 206
    Peugeot 206
  • Mercedes-Benz E63 ///AMG
    Mercedes-Benz E63 ///AMG
  • Peugeot 206 XS
    Peugeot 206 XS
  • Peugeot 206 tuning
    Peugeot 206 tuning

Lees Interacties

Reacties

  1. Wesley zegt

    7 april 2009 om 21:14

    Ik zou gewoon ff langs de dealer gaan. Het mag toch niet zo zijn dat je niet meer mag komen als ze er al naar gekeken hebben en de problemen blijven. Laat het onderzoeken in de garage, want normaal is het zeker niet. Ik zou niet zelf gaan kloten (tenzij je verstand heb), want misschien maak je het dan nog erger.

    Login om te reageren
  2. Tombnolz zegt

    7 april 2009 om 21:16

    ’t Is niet omdat je 206 abnormaal doet, dat jij dat ook moet doen! Stap in je 206 en rij naar de dichtstbij zijnde Peugeot-dealer en zeg “maak dat ding”.

    Login om te reageren
  3. AMGJunk zegt

    7 april 2009 om 21:18

    Zoek een forum..

    Login om te reageren
  4. vwgolf zegt

    7 april 2009 om 21:57

    kheb weinig verstand van turbo’s, maar misschien olie leiding lek, of turbot kaduuk

    Login om te reageren
  5. chef13 zegt

    7 april 2009 om 22:07

    Als het ook nattig om de turbo en hij trekt niet lekker meer dan lijkt mij het dat het de turbo is. Dus op naar de dealer.

    Login om te reageren
  6. The_Godfather zegt

    7 april 2009 om 22:07

    mooie spot, alleen niet erg goede kwaliteit 4* :P
    Ik weet ook niet veel van auto’s, maar waasrschijnlijk een lek in de leidingen

    Login om te reageren
  7. vwgolf zegt

    7 april 2009 om 22:14

    lol @ The_Godfather
    geen verstand van auto’s?! wat doe je hier dan. ;)

    Login om te reageren
  8. RenJie zegt

    7 april 2009 om 22:19

    @vwgolf

    je kan toch niet zo technisch ingesteld zijn?

    Login om te reageren
  9. djeeroen zegt

    7 april 2009 om 22:32

    komt we toevallig ook blauwe rook uit de uitlaat

    Login om te reageren
  10. vwgolf zegt

    7 april 2009 om 22:45

    @ RenJie, dat kan inderdaad ja. maar daar heb ik het ook niet over ofwel soms? :? ik wist wel dat hij dat bedoelde, ik bedoel verstand van bijvoorbeeld een auto zien en dan meteen kunnen bepalen wat voor merk het is. valt onder de categorie “grapje”, duidelijk?

    Login om te reageren
  11. sjaakk zegt

    7 april 2009 om 22:54

    misschien een lekke keerring.

    Login om te reageren
  12. Niels zegt

    7 april 2009 om 23:00

    Hij bouwt geen turbodruk op? daardoor krijgt hij weinig vermogen dus trekt hij langzaam op. maybe een leiding lek/verstopt!
    gewoon naar de dealer gaan en laat ze hem helemaal nakijken tot dat hij goed is!

    Login om te reageren
  13. sjaakk zegt

    7 april 2009 om 23:04

    als het echt olie is zoals jij het beschrijft, hebt je kans dat je turbo geresiveerd of vervangen moet worden.

    Login om te reageren
  14. Jaapie zegt

    8 april 2009 om 09:27

    Turbo slang, printplaat vd turbo, miss nokkenas sensor.
    Verbruikt hij ook veel benzine? anders miss de kat kapot

    Login om te reageren
  15. 599fiorano zegt

    8 april 2009 om 14:06

    te hoge turbo druk denk ik

    Login om te reageren
  16. rebbels zegt

    10 april 2009 om 00:17

    Een Franse auto is vragen om problemen.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North