• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

het zou leuk zijn als de autobloggers hier wat vaker hun eigen ‘pride and joy’ uploaden…’

Vandaar een update van mijn lancia delta integrale 8V. Vorige winter aangeschaft. Afgelopen zomer door het zwarte woud via de stelvio pas richting Croatie (Pula) gereden. Nu is het tijd voor zijn winterslaapje, dus naar zijn onderkomen gebracht (in een kas) alwaar hij de wintermaanden droog doorbrengt.

Spotter: integralechubasco
Geüpload op: 20 oktober 2009
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
Delta Integrale Lancia
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Cars and coffee
    Cars and coffee
  • Audi S5 met Rotiform
    Audi S5 met Rotiform
  • Kia Pride Edition Limited
    Kia Pride Edition Limited
  • 1999 Kia Pride Station
    1999 Kia Pride Station
  • BMW M5
    BMW M5
  • Autocollectie van Ecclestone-Stunt (3): Mansory Range Rover
    Autocollectie van Ecclestone-Stunt (3): Mansory Range Rover
  • 1997 Kia pride
    1997 Kia pride
  • McLaren 12C
    McLaren 12C

Lees Interacties

Reacties

  1. BmwMPower zegt

    20 oktober 2009 om 22:46

    Dat is een erg net wagentje!
    Ook toevallig een video? :)

    Login om te reageren
  2. opelsintrafreak zegt

    20 oktober 2009 om 23:04

    dat is echt een superleuke auto :)

    Login om te reageren
  3. JeanJacque zegt

    20 oktober 2009 om 23:20

    Erg tof :)

    Login om te reageren
  4. Alwood zegt

    20 oktober 2009 om 23:49

    prachtige wagen, en een jeugddroom :D die route heb ik ook wel eens gereden, prachtig! Wel jammer dat ze komende maanden binnen moet staan ;) maar zelfs mijn geharde-zweed stuur ik met pijn in mijn maag door de pekel…

    Login om te reageren
  5. integralechubasco zegt

    20 oktober 2009 om 23:58

    Ja, het liefst zou je er in de wintertijd door de mee sneeuw willen raggen, even naar Spitsbergen op en neer… Maar het is me afgeraden. Het schijnt dat de aluminium remklauwen door het strooizout gaan uitzetten en er blijft zowiezo van die bende achter in de (niet verzinkte) dorpels. ’t Zal bij je Volvo niet zo hard lopen maar bij mij moet je elk jaar wel wat roest bijwerken… :(

    Login om te reageren
  6. integralechubasco zegt

    21 oktober 2009 om 00:04

    @Mpower
    heb ik inderdaad, ook van de stelviopas klim. ga ik even opsnorren…

    Login om te reageren
  7. vla zegt

    21 oktober 2009 om 00:09

    Ah, die lekkere bak! Foto’s zijn altijd welkom! :P
    Waarom in de winter opbergen? Dan komt hij pas tot leven! :D

    Login om te reageren
  8. BmwMPower zegt

    21 oktober 2009 om 00:12

    Over Delta’s gesproken, uitvoeringen die straatlegaal zijn in een Martini jasje zijn gangsta!
    Dat is pas een auto!

    Login om te reageren
  9. integralechubasco zegt

    21 oktober 2009 om 00:16

    @vla
    Ik heb nog wel een paar stalen velgen met winterbandjes liggen (van een fiat barchetta) die er zo op kunnen… en dan zo’n kartonnetje voor de grille want hij zal wel niet warm willen worden…
    Als we het huidige kabinet afzetten en verordenen dat er niet meer gestrooid mag worden (of hooguit zand) (is nog goed voor het focking milieu ook) dan mag ie naar buiten… :)

    Login om te reageren
  10. integralechubasco zegt

    21 oktober 2009 om 00:21

    @mpower
    en dan compleet Abarth groep A uitgevoerd… die zijn nu wel een ruggetje of 100 waard… Ik ben nog op zoek naar die 3-delige speedline velgen met zwarte hart waar ze vroeger mee rallyden… niet te krijgen en levensgevaarlijk want ze vergaan…

    Login om te reageren
  11. cheetacars zegt

    21 oktober 2009 om 00:27

    Zolang het bij dit soort icoontjes blijft heb ik er geen problemen mee. Jammer dat het geen 16V is :P Is dit nog een beetje te houden tegenwoordig? Met onderdelen enzo en überhaupt veel onderhoud nog nodig? Lijkt me schitterend over zo’n weg te gaan met zo’n auto :)

    Login om te reageren
  12. M3rcury zegt

    21 oktober 2009 om 00:48

    Hmm.. ik wordt liever gespot (is tot nu toe nog niet gelukt)
    Maar ik kan uiteraard wel even de Abarth 500 uploaden van de week :)

    Login om te reageren
  13. autoblogger zegt

    21 oktober 2009 om 00:48

    Het zou inderdaad leuk zijn als de uploaders hier wat vaker hun eigen ‘pride and joy’ uploaden… Autoblogger zelf heeft dat natuurlijk al gedaan: http://www.autojunk.nl/2009/05/bmw-525i-ex-e39 ;)
    Ontopic: Mooie auto!

    Login om te reageren
  14. integralechubasco zegt

    21 oktober 2009 om 01:03

    16Vtjes zijn inderdaad nog net effe een trapje hoger… maar zijn ook meteen kwetsbaarder. Je bent met een integrale aan motorrevisie toe rond de 100.000 kilometer, wil je je krukas niet vervangen. dus de meeste integrales die je ziet hebben hun motorrevisie wel gehad of zijn er aan toe. (laatst met een eigenaar gepraat die 2,5 ton op de teller had staan) Een 16V is veel gevoeliger voor een juiste revisie, de tolerantiewaarden zijn veel kleiner en daardoor zijn ze kwetsbaarder. Voor de prestaties hoef je een 16v niet te nemen want het verschil is niet echt merkbaar, mits standaard alleen ongetunede 16vtjes kom je niet veel tegen. Voor de wegligging weer wel want de 16v heeft duidelijke overstuurneigingen :) terwijl de 8v neutraal is. Onderdelen is sinds zomervakantie moeilijk geworden want verschillende bedrijven (valeo, koppelingen) zijn gestopt/doen moeilijk met het onderdelen produceren… ;)
    Vergeleken met een nieuwe sportwagen ben je bij een integrale veel meer betrokken bij het autorijden. Je leert in rap tempo wat het inhoudt om auto te rijden, en te onderhouden. Het is dan ook zeker geen auto die je puur functioneel wilt inzetten… Maar de beleving die je ondergaat kan echt niet beter. Van het stuurgevoel ga je echt een potje janken van geluk. al met al kost het een fortuin in onderhoud als je er veel mee rijdt maar het is wel echt heel, heel speciaal.

    Login om te reageren
  15. integralechubasco zegt

    21 oktober 2009 om 01:12

    @autoblogger
    thnx enne die 525 lijkt verdacht veel op die van holleeder…?

    Login om te reageren
  16. Windhoos zegt

    21 oktober 2009 om 06:55

    @BmwMPower,
    In Harderwijk stond altijd zo’n Martini uitgevoerde Delta, een superstrakke bak!

    Login om te reageren
  17. Polygoon zegt

    21 oktober 2009 om 13:46

    Een mooie klassieker! Inderdaad spijtig dat je niet met in de winter kan rijden maar je moet er iets voor over hebben.

    Login om te reageren
  18. vizier zegt

    21 oktober 2009 om 14:54

    Een vriend van mij had vroeger een Lancia garage, man man wat hadden we plezier met die integrales

    Login om te reageren
  19. ZwerverRoodbaard zegt

    6 december 2009 om 15:20

    D’r zit iets op je neus :)

    Login om te reageren
  20. Pressman zegt

    2 maart 2010 om 21:18

    Mooie integrale!
    Op viva italia staan er elk jaar een rij beauties:
    http://s191.photobucket.com/albums/z108/remcow26/Viva%20Italia%202007/
    Liever zo’n klassieker dan een nieuw gti :D

    Login om te reageren
  21. Prutsor zegt

    21 juni 2011 om 17:28

    Wat is dit voor Italiaanse roest bak.

    Login om te reageren
    • integralechubasco zegt

      8 augustus 2011 om 21:11

      @Prutsor: wat je ziet roesten is de binnenkant van je bril, prutsor.

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North