• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Ferrari 365 GT 4BB

ik vind EEN van de mooiste Ferrari`s ever !hij was nog aan het kijke voor een maserati granturimo (S?).

Spotter: KD-Producties
Geüpload op: 7 augustus 2010
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
365 365-GT Ferrari rood
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Dubbel D..
    Dubbel D..
  • Ferrari 365 GT 2+2
    Ferrari 365 GT 2+2
  • Ferrari 365 GT 2+2
    Ferrari 365 GT 2+2
  • laneda
    laneda
  • Aston Martin DB9 Volante
    Aston Martin DB9 Volante
  • Volkswagen XL1
    Volkswagen XL1
  • Ferrari 365 GT
    Ferrari 365 GT
  • Ferrari 365 GT 2+2
    Ferrari 365 GT 2+2

Lees Interacties

Reacties

  1. Jochempie zegt

    7 augustus 2010 om 23:00

    <3 of hoe dat symbool ook is.

    Login om te reageren
    • atakan zegt

      7 augustus 2010 om 23:46

      @Jochempie: <3 is het :P

      Login om te reageren
    • atakan zegt

      7 augustus 2010 om 23:49

      @Jochempie: + je had het goed

      Login om te reageren
  2. KD-Producties zegt

    7 augustus 2010 om 23:08

    ik heb net wat info gevonden over deze boliede die ik nog niet wist mischien vinden jullie het leuk !

    365 GT4 BB
    The first “Boxer” was the 365 GT4 BB shown at the 1971 Turin Motor Show. Designed to answer rival the Lamborghini Miura, it was finally released for sale in 1973 at the Paris Motor Show. 387 were built, with 88 in right-hand drive (of which 58 for the UK market), making it the rarest of all Berlinetta Boxers. The Pininfarina-designed body was an angular wedge with popup headlights.

    Though it shared its numerical designation with the Daytona, the Boxer was radically different. It was a mid-engined car like the Dino, and the now flat-12 engine was mounted longitudinally rather than transversely.

    The engine shared its internal dimensions with the V12 from the Daytona, but was spread out to 180° as on Ferrari’s 1970 Formula One car and was mounted above a five-speed manual transmission. One major difference in this engine was its use of timing belts rather than chains

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North