• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Volvo 740 GLT versie 2.0

De nodige aanpassingen gedaan afgelopen maanden. Niet zichtbaar: Bilstein B6 dempers en poly-bussen. Verder: zoek de verschillen ;)

Spotter: Alwood
Geüpload op: 11 september 2010
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
740 744 glt grijs mijn-auto Volvo
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Volvo 740 GLT versus Ferrari 550M
    Volvo 740 GLT versus Ferrari 550M
  • Honda Civic
    Honda Civic
  • Volkswagen Golf VR6 Highline Oettinger
    Volkswagen Golf VR6 Highline Oettinger
  • Mercedes C63 ///AMG Sedan
    Mercedes C63 ///AMG Sedan
  • Volvo 740 Turbo Intercooler
    Volvo 740 Turbo Intercooler
  • BMW M5 – In de sneeuw
    BMW M5 - In de sneeuw
  • Volvo 360 GLT
    Volvo 360 GLT
  • Mijn auto
    Mijn auto

Lees Interacties

Reacties

  1. integralechubasco zegt

    11 september 2010 om 16:30

    met dezelfde veren? hij lijkt van achteren iets lager dan normaal…

    Login om te reageren
    • Alwood zegt

      11 september 2010 om 17:20

      @integralechubasco: ah, vertekening… te snel geparkeerd en foto’s genomen ;) stressen omdat de uitlaat nog wat vastgedraaid moest worden. Veren zijn verder inderdaad origineel. Ooit gaat daar ook geld aan besteedt worden, maar dat moeten dan dure progressieve sportveertjes worden.

      Login om te reageren
  2. BartB zegt

    11 september 2010 om 18:05

    beter stop je dat geld in een 850 ipv zon oude tank… of je moet er een T5 motor in knutselen met een knoepert van een turbo :P

    Login om te reageren
    • Alwood zegt

      11 september 2010 om 18:18

      @BartB: Nee man, heb je geen achterwielaandrijving, kan je minder makkelijk aan knutselen en wordt het nooit een oldtimer. Na veren en meer klein onderhoud moet er wel eens wat aan der performance gedaan worden (nu 155pk). Hou hem voorlopig atmosferisch, hoop dat 170pk dan wel gaat lukken.

      Login om te reageren
  3. floryn zegt

    11 september 2010 om 20:57

    Ziet er mooi uit, maar ik zie verder niet veel verschillen… Zal aan mij liggen. Ga je er nog zo’n turbo grille op zetten met blokjes?

    Login om te reageren
    • Alwood zegt

      24 september 2010 om 12:46

      @floryn: als ik een mooie tegen kom sluit ik het niet uit, aan de andere kant heeft ‘iedereen’ hem al… Vind deze wel zo sjiek ;)

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North