Hij is al mat,dat is toch helemaal in tegenwoordig.Nieuw kenteken maar geen blauw stukje met NL erin he.Is er al meer aan verspijkerd als de hele auto waard is of gebeurd dat nog?
Wow strakke bak man ! hahahha xD idd gratis of gevonden op straat . al vind ik het wel wat respect waard dat hij 230 pk is ook al is hij niet de mooiste (SUNNY) :P !
haha,hij heeft hem van een vriend,die veel aan tuning doet,deze foto’s zijn wel met -2 dus dat ijs staat vreemd……mischien kan ik eens betere maken,met beter weer..
Ik snap alleen nooit dat je zulke luchthapppers op de moterkap zet en vervolgens de voorbumper helemaal dicht timmert zodat daar geen koude lucht meer doorheen komt.
We hebben een clubje opgericht voor mensen met een fucking lelijke auto, je hoort erbijjjjjjjjjjjjjjjjjj, je hoort erbijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!! #FAIL
Had je beter een Toyota Glanza Turbo kunne halen want dit ding is echt verkracht zeker eerste beste die je tegen kwam gekocht of sowieso de aller goedkoopste want dit geval hier ziet er nie uit :|
Uhm dit is hoe een standaard sunny GTI-R eruit ziet, is niets verkrachts aan en zoals anderen al voor mij opmerkten, met je lease bak red je het echt niet tegen dit bommetje.
@elecks: Ken je japanners, een Glanza V turbo komt niet eens in de buurt van dit ding.
Wat een droevige reacties hier zeg
Ik dacht dat Autoblog/junk een plek was voor autoliefhebbers die een béétje kennis hadden van auto’s – maar blijkbaar gezien sommige reacties hier is dat niveau ver te zoeken.
Ik ben zelf ook trotse eigenaar van een Nissan Sunny Gti-R. De R is van Rally! Deze werd speciaal ontwikkeld ervoor!
Voor iedereen die niet goed weet wat het voor auto is, rijd er in mee en je weet het.
Het ding zit standaard in 5,2 seconden aan de 100km/h.
De mijne is wat getuned (turbodruk iets hoger en een rvs 3” uitlaat vanaf de turbo). Het blok levert nu rond de 280pk. 0-100km/h sprint is nu 4,7 seconden! De teller gaat tot 240km/h maar mijn Gti-r loopt hem uit! En nog vlot ook!! Het sr20det motorblok is gemaakt om te tunen! Dus degenen die denken dat het maar een simpele 2.0 16v is met een turbo erop, hebben het mis. Hij heeft het model van een sunny maar schijn bedriegt. Alles erin en eronder is anders. Het is een echt rally kanon. En die mooie grote luchthapper is echt voor de intercooler! Ze zijn zeer zeldzaam geleverd in Nederland op geel kenteken. Ik heb er 1 van in bezit ;). De meeste in Nederland waren op grijs kenteken. Deze waren 20.000 guldens goedkoper!!!! De nieuwprijs van de mijne in 1993 was 74.220 gulden!
Kortom deze auto kun je echt niet gaan vergelijken met gti-tjes of gsi-tjes. Vergelijk het eerder met een supercar!!!! Dan zit je dichter in de buurt.
wat een verkracht ding zeg
Zet maar voor de deur, hij is lelijk ja maar serieus getuned, want volgens de RDW heeft die bak 230PK!!!!
@opelsintrafreak: komt omdat dit een echt sunny GTI-R is… beperkte oplage gemaakt, volgens mij nooit in nederland geleverd
trouwens check dit maar eenz, zo verkracht is hij dus toch niet !!!! http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Pulsar_GTI-R
Misschien wel 1 van de beste sleepers ooit? Kijk maar naar de reactie van Glenn lol!
Nissan Funny :)
vraag eens aan je broer waarom die zo’n verrotte auto heeft gekocht. of heeft ie m gratis gehad?
Heb mij altijd afgevraagd waarom ze dat ding “Sunny” hebben genoemd :P
Hij is al mat,dat is toch helemaal in tegenwoordig.Nieuw kenteken maar geen blauw stukje met NL erin he.Is er al meer aan verspijkerd als de hele auto waard is of gebeurd dat nog?
Wow strakke bak man ! hahahha xD idd gratis of gevonden op straat . al vind ik het wel wat respect waard dat hij 230 pk is ook al is hij niet de mooiste (SUNNY) :P !
haha,hij heeft hem van een vriend,die veel aan tuning doet,deze foto’s zijn wel met -2 dus dat ijs staat vreemd……mischien kan ik eens betere maken,met beter weer..
@Flamingo nog geen 1200KG en 230 PK als dat niet genoeg is om zoiets te willen rijden weet ik het ook niet meer ! dat ding is orgineel!!!
Heel bijzonder.
Schaap in wolfkleren?
Damn I would like to have one!!!
WANT ONEEEEEE!!!! :D
cheap en ge laat er dikke beemers mee achter hehehehe
Ik snap alleen nooit dat je zulke luchthapppers op de moterkap zet en vervolgens de voorbumper helemaal dicht timmert zodat daar geen koude lucht meer doorheen komt.
@sandoz: Uhm.. de bumper is gewoon open hoor. Zit een joekel van een intercooler achter dat gaas denk ik.
OT: Ik vraag me altijd af hoeveel kilometer zo’n zwaar opgefokt 2.0 16v blokje het volhoud.
@ Haters,
Dudes, check je wikipedias
230PK, 2liter 4 cylinder, all wheel drive, 1220KG, WRC Group A homologatie model. Dit ding gaat serieus HARD..
We hebben een clubje opgericht voor mensen met een fucking lelijke auto, je hoort erbijjjjjjjjjjjjjjjjjj, je hoort erbijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!! #FAIL
Is de auto eigenlijk links of rechts gestuurd?
kijk op marktplaats voor nog zo’n lelijk ding! staat er nog in bij mij in de buurt(losser).
mooie auto jonge, 230 pk mogen de meeste hier nog van dromen.
hahaha iedereen hier grappe make, maar die ding gaat echt snel zeg:P
Had je beter een Toyota Glanza Turbo kunne halen want dit ding is echt verkracht zeker eerste beste die je tegen kwam gekocht of sowieso de aller goedkoopste want dit geval hier ziet er nie uit :|
die wittige zweem is ijs – right?
Uhm dit is hoe een standaard sunny GTI-R eruit ziet, is niets verkrachts aan en zoals anderen al voor mij opmerkten, met je lease bak red je het echt niet tegen dit bommetje.
@elecks: Ken je japanners, een Glanza V turbo komt niet eens in de buurt van dit ding.
Wat een droevige reacties hier zeg
Ik dacht dat Autoblog/junk een plek was voor autoliefhebbers die een béétje kennis hadden van auto’s – maar blijkbaar gezien sommige reacties hier is dat niveau ver te zoeken.
Galanza sneller dan dit? echt niet
135 pk en 180 nm (1.3 turbo) tegen dit 230 pk (2.0 turbo) beest met 4wd
Ik ben zelf ook trotse eigenaar van een Nissan Sunny Gti-R. De R is van Rally! Deze werd speciaal ontwikkeld ervoor!
Voor iedereen die niet goed weet wat het voor auto is, rijd er in mee en je weet het.
Het ding zit standaard in 5,2 seconden aan de 100km/h.
De mijne is wat getuned (turbodruk iets hoger en een rvs 3” uitlaat vanaf de turbo). Het blok levert nu rond de 280pk. 0-100km/h sprint is nu 4,7 seconden! De teller gaat tot 240km/h maar mijn Gti-r loopt hem uit! En nog vlot ook!! Het sr20det motorblok is gemaakt om te tunen! Dus degenen die denken dat het maar een simpele 2.0 16v is met een turbo erop, hebben het mis. Hij heeft het model van een sunny maar schijn bedriegt. Alles erin en eronder is anders. Het is een echt rally kanon. En die mooie grote luchthapper is echt voor de intercooler! Ze zijn zeer zeldzaam geleverd in Nederland op geel kenteken. Ik heb er 1 van in bezit ;). De meeste in Nederland waren op grijs kenteken. Deze waren 20.000 guldens goedkoper!!!! De nieuwprijs van de mijne in 1993 was 74.220 gulden!
Kortom deze auto kun je echt niet gaan vergelijken met gti-tjes of gsi-tjes. Vergelijk het eerder met een supercar!!!! Dan zit je dichter in de buurt.
Volgens mij zie ik daar een intercoolertje zitten ha ha, doe mij die maar!