• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW E64 met E92 M3 style bumper: Go or a no-Go?

Dit idee speelt al een tijdje in m'n hoofd (ik baseer me op de CLP MR 600 GT (http://bit.ly/pC18dj). De CLP interesseert me zelf niet, met uitzondering van het idee van de E92 M-bumper er op. Zelf zou ik de verbreding weg laten, en mocht dit te koop zijn, dan zat 't al op m'n 6'er :)Wat vinden jullie?

Spotter: bmwe39touring
Geüpload op: 22 juli 2011
Plaats: 22
Kenteken: Onbekend
6-serie BMW e64 M6 photoshop
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Eerste Aventador op Nederlandse platen
    Eerste Aventador op Nederlandse platen
  • Bmw M6 E64
    Bmw M6 E64
  • Detail fotos Ferrari F12 TDF.
    Detail fotos Ferrari F12 TDF.
  • BMW M3 E92
    BMW M3 E92
  • GLA 45 AMG Photoshoot
    GLA 45 AMG Photoshoot
  • BMW M3 E92
    BMW M3 E92
  • BMW M3 e92
    BMW M3 e92
  • Babe met mini-bike
    Babe met mini-bike

Lees Interacties

Reacties

  1. mercedesje zegt

    22 juli 2011 om 14:32

    @bmwe39touring: het moet gezegd worden: het resultaat is echt bruut maar waarom doe je het niet met de nieuwe 6-serie(of of heb je deze al voor de onthulling van de nieuwe “geshopt”)?

    Login om te reageren
    • mercedesje zegt

      22 juli 2011 om 14:34

      @bmwe39touring: sorry, had je uitleg niet tegoei gelezen.

      Login om te reageren
  2. MAB zegt

    22 juli 2011 om 16:51

    ziet er niet uit.

    Login om te reageren
  3. Alfarobert zegt

    22 juli 2011 om 17:28

    Weinig verandering,kost je paar honderd euro.Doe dat geld beter bij je vakantie(tip van mij)

    Login om te reageren
  4. bmwe39touring zegt

    22 juli 2011 om 18:19

    @Alfarobert: aangezien dit niet te koop is (ik heb ’t zelf gecreëerd met Photoshop) zou ’t me wel wat meer dan een paar honderd euro kosten, niet?
    Op maat laten maken wordt waarschijnlijk heel erg duur… En zelf een E92 bumper aanpassen, daar heb ik geen ervaring mee.
    Ik vind het echt een grote verbetering.

    @mercedesje: aangezien ik een E64 heb, (nog) geen nieuwe 6 reeks, heb ik ’t nog niet voor de nieuwe 6reeks gedaan :)

    Login om te reageren
  5. mashell zegt

    22 juli 2011 om 18:43

    De mooie parallele schuine lijn van motorkap en koplampen en de luchthapper verdwijnt in jouw voorstel helemaal. Het lijkt alsof je gewoon een groot gat in het front wilt. Misschien is inruilen oüp een Audi of Peugeot dan een handiger optie, die hebben standaard al enorm grote luchtgaten. Mijn advies: niet doen.

    Login om te reageren
    • mercedesje zegt

      22 juli 2011 om 19:42

      @mashell: jaja maar ik denk dat bmwe39touring liever bruut dan sjiek heeft en dat het project het meest hierom heeft gedraait.

      Login om te reageren
  6. cheetacars zegt

    22 juli 2011 om 19:28

    Het haalt het stijlvolle, elegante een beetje uit de auto. Een M3 hoort wat bruter te zijn dan de 6-serie, die hoort juist wat rustiger te ogen. No-go wat mij betreft.

    Login om te reageren
  7. bmwe39touring zegt

    22 juli 2011 om 21:10

    @mashell
    Je hebt gelijk vwb. de parallelle lijnen.
    Normaalgezien zou ik volledig hetzelfde gedacht hebben. Maar kijk je naar de M3, dan zie je dat dat ook daar het geval is. En dat vind ik erg geslaagd.
    Ik vond dit element terug bij CLP, en vond dit ook wel bij een 6’er passen. Bruut, OK. Maar beschaafd (niet zoals de schnitzer en hamann bumpers).

    Login om te reageren
  8. bmwe39touring zegt

    23 juli 2011 om 17:01

    Niemand een idee over hoe ik dit resultaat zou kunnen bereiken?
    Alle advies is welkom.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North