• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Lancia Delta HF Integrale Evo

Wel een aparte kleur voor het interieur.

Spotter: aartjandewinterphotography
Geüpload op: 21 november 2011
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
Delta Evo hf Integrale Lancia wit
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Abarth 124 Spider
    Abarth 124 Spider
  • Donkervoort D8 GTO 1/14
    Donkervoort D8 GTO 1/14
  • BMW i7
  • Lancia Delta HF Integrale Evo 2
    Lancia Delta HF Integrale Evo 2
  • Porsche 911 997 GT2 RSR
    Porsche 911 997 GT2 RSR
  • Lancia Delta HF Integrale EVO
    Lancia Delta HF Integrale EVO
  • Lancia Delta HF Integrale
    Lancia Delta HF Integrale
  • Lancia Delta HF Integrale EVO I
    Lancia Delta HF Integrale EVO I

Lees Interacties

Reacties

  1. Alfarobert zegt

    22 november 2011 om 09:07

    Je hebt een HF turbo en een HF Turbo integrale.De Integrale is nog sneller.Maar wat zijn precies de uiterlijke verschillen dan?Is dit bijvoorbeeld geen “gewone Turbo?

    Login om te reageren
  2. joaker zegt

    22 november 2011 om 14:41

    Wat een mooie spot. Eén van mijn favoriete auto’s!

    @Alfarobert
    De Delta Turbo (1.6i met in 1984 130pk en in 1985 140pk)is van de eerste generatie (’80-’86) en de HF Integrale is van de tweede generatie (va ’87) met als belangrijkste zichtbare verschillen: de koplampen (Turbo rechthoeking, Integrale dubbel rond), de voorbumper (positie mistlampen en knipperlichten) en de side-skirts.
    De HF Integrale 2.0 Turbo heeft door de jaren heen ook weer meerdere uitvoeringen gekend; in 1987 de HF Integrale 8v (186pk), in 1989 de HF Integrale 16v (200pk), in 1991 de HF Integrale Evo (210pk) en in 1993 de HF Integrale Evo-II (215pk)

    Login om te reageren
  3. joaker zegt

    22 november 2011 om 14:57

    De Delta op de foto is overigens een Evo-I. Dit kun je uiteraard afleiden uit het bouwjaar (1992), maar ook aan de kleur van de gootje boven de deuren. Evo-I heeft een zwarte goot, de Evo-II heeft een goot in carrosseriekleur.

    Login om te reageren
  4. integrali zegt

    22 november 2011 om 22:47

    @ joaker: kijk, een kenner ;)
    8v heeft alleen roosters/openingen in de motorkap
    16v heeft de bult in het midden
    EVO’s de schuin weglopende bult met meerdere roosters

    Verder kan je de EVO’s herkennen door de veel bredere heupen, de achterportier is bijv. over de volle lengte verbreed. Bij de eerste 8v en 16v begint het uitdijen pas halverwege de portier.

    Eén van de mooiste auto’s ooit, zo worden ze niet meer gemaakt. Heb zelf een 8v, staat in de stalling. Gelukkige nieuws is dat hij in 2017 toch nog belastingvrij wordt ;)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North