• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

upload je auto: A4 2.8V6 30V Quattro

Na een 2 jaar is mijn 'project' nagenoeg afgerond. Dit is het resultaat zover..!Wanna know more? http://www.audiforum.nl/forum/dto_garage.php?do=viewvehicle&v=3040

Spotter: tf_bundy
Geüpload op: 27 december 2011
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
a4 Audi auto mijn-auto quattro zilver zilvergrijs
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Hier de upload van mijn auto
    Hier de upload van mijn auto
  • Rolls Royce Phantom
    Rolls Royce Phantom
  • Mijn Audi A4 Avant Quattro
    Mijn Audi A4 Avant Quattro
  • Porsche 992 GT3 RS Weissach Package
  • Upload je eigen auto
    Upload je eigen auto
  • Met een quattro door het weiland ploegen
    Met een quattro door het weiland ploegen
  • Ginetta Spyspot
    Ginetta Spyspot
  • NMM Soest
    NMM Soest

Lees Interacties

Reacties

  1. feboboy zegt

    27 december 2011 om 12:34

    Mooi ding zeg! Vel plezier ermee!!

    Login om te reageren
  2. dennisr zegt

    27 december 2011 om 12:45

    zeker mooi ding, wat heb je er aan veranderd ? in het kort ? anders moet ik zo zoeken op je forum :P

    Login om te reageren
  3. TF_Bundy zegt

    27 december 2011 om 13:11

    Thnx guys.

    Heeft wat gekost, maar dan heb je wat.

    In het zeer kort in chronologische volgorde:
    -Technisch topfit gemaakt. Alles wat moest vervangen worden, vervangen. Riem, rollen, kabels, bobine, vloeistoffen, dynamo, ABS computer, slangen, filters, etc.
    -RS4 old 18″ 225-40 8.5J inclusief Conti’s Sport Contact 3’s gemonteerd.
    -K&N inlegfilter (ja, ach…), hele uitlaat inclusief kats vervangen, S4 einddemper geplaatst, rubbers in de ophanging vervangen.
    -Chromen tellerringen geplaats om alle 6 de tellers en om het boordcomputerscherm in de cockpit.
    -Weitec verlagingen veren set en Koni Yellow’s sportdempers gemonteerd (Verlaging: voor 5mm, achter 4,5mm.) De originele ophanging van de Audi A4’s B5 tot 2001 staan als amphibies op hun poten, hahaha… Dus verlaging en verstijving was zeer nodig..!
    -Bij Pedro Hartog (Audi-specialist/VAG-specialist) laten tunen. Alleen Stage 1. OBD. Niet erg veel rendement, maar een lekkere frisse 205pk en 300Nm.
    -pre-facelift S4 koplampen met Pilot 5000K Xenon, LED zijknipperlichten, Full LED achterlichten geplaatst.
    -Originele S4 voorbumper, S4 grill, S4 zijskirts, S4 deurstrips en S4 dorpellijsten gemonteerd. Achter en originele PDC lip geplaatst inclusief originele PDC. Overigens zie je NERGENS S4 staan op de auto. Het is geen S4, maar door mij een soort van S-line gemaakt. Ik ben geen zielige ‘poser’. Geen type aanduiding van wat ie niet is natuurlijk ;)
    -De auto bijna in zijn geheel laten spuiten.
    -Nieuw geluid erin. Alpine iDA X305i headunit, subwoofer, subkist en 5-kanaals versterker erin van Signat. Geen 30000W, maar wel een mooi geluid, wat goed zuiver blijft bij standje ‘Ik blaas je oren eruit)
    -Al het leder interieur een paar beurten gegeven met het beste leerspul. Zag er en ziet er nog steeds uit als nieuw.
    -Het dak en de B-stijlen laten wrappen in hoogglans zwart.
    -Via VAGcom ‘speedlock’ ingesteld. Via VAGcom de boordcomputer instellingen naar mijn zin ingesteld.
    -Onlangs mijn remmerij voor vervangen met Zimmerman 312mm schijven en Ferodo blokken. Iets meer ‘anker’. : P
    -Alle lampen buiten de auto zijn vervangen met LED en powerLEDs. Kost wat, maar dan heb je wat. Laatste project is vorige week binnen gekomen. Nog een aantal LEDlampen om dit ook echt af te ronden.

    Ik zal vast nog dingen vergeten zijn. Maar dit is een goede indruk van het project zover.

    En ik denk, dat ook al zijn de meest recente veranderingen nog niet opgenomen in mijn showroom op het AudiForum, je een goede indruk krijgt van hoe hij eerst was en hoe hij nu is! De link in mijn bijschrift is gelijk naar mijn showroom. Ook al lees je niet de tekst: Er staan leuke foto’s in, al zeg ik het zelf. :)

    Login om te reageren
  4. dennisr zegt

    27 december 2011 om 13:23

    allemachtig, ding is als nieuw ? :P zal zeker wat gekost heb, maar je mag er vanuit gaan dat hij jaren en jaren mee gaat, ik moet toch maar even die link bekijken :D

    Login om te reageren
  5. TF_Bundy zegt

    27 december 2011 om 15:55

    @dennisr: Hij heeft inderdaad een verjongingskuurtje of wat gehad, hehehe… En dat kost inderdaad centjes. Ik zeg op mijn beurt: “Een hobby mag geld kosten…” ; )

    Overigens nog vergeten te melden dat er sinds 1,5 maand een jongere bak onder zit en een gloednieuwe Sachs koppeling. Dat rijdt een partij lekkerder… Mooie upgrade.

    En als startend ondernemer nog niet het budget te hebben om nieuwer of sneller te kopen, ben ik zeker van plan om mijn ouwe reus nog een paar jaar te rijden. En dat doet ie ‘best’! Geen snelheidsmonster, maar goed rap (Zeker na de tuning). En onder het genot van een lekker V6 geluid.

    En je bent meer dan welkom om lekker even de showroom te bekijken. Geen pochen of stoer doen van mijn kant hoor. Verre van… Gewoon meedelen in de hobby en als autoliefhebbers onder elkaar! :)

    Login om te reageren
  6. dennisr zegt

    27 december 2011 om 16:07

    waar is die showroom te vinden ? :) misschien kan ik eens langskomen als ik mijn eigen (hobby) auto heb :)

    geld of niet, waarom zou je nu iets anders willen, hij is als nieuwe en bied net zoveel plezier als een nieuwe, vermoed ik :D

    Login om te reageren
  7. TF_Bundy zegt

    27 december 2011 om 16:15

    @Dennisr: Hehehe… Altijd welkom hoor. Virtueel of in real life. Voorlopig inderdaad helemaal content met mijn ‘Alusilber project’. Weet je al waar je voorkeur naar uit gaat als de bolide er komt?

    Login om te reageren
  8. TF_Bundy zegt

    27 december 2011 om 16:16

    Zo’n Mustang Shelby Cobra is natuurlijk ook eentje voor mijn shortlist…

    Login om te reageren
  9. dennisr zegt

    27 december 2011 om 16:26

    nouja, ik heb zeer laag budget, rijbewijs heeft me veel meer gekost dan nodig was en ben zo goed als blut..

    denk dat ik een BMW 320 ofzo neem, een E36.. helaas geassocieerd met petjes maar ik vind het een mooie wagen :)

    en zo’n Mustang MOET ik ooit bezitten :)

    Login om te reageren
  10. TF_Bundy zegt

    27 december 2011 om 17:07

    Dat is nog steeds een fijne wagen. En je moet werkelijk poep hebben wat de auto voor reputatie heeft of welke voor oordelen er aan plakken. Als jij hem mooi vind en je vind er ergens eentje doe goed is; lekker kopen.

    Uiteraard respect voor je budget hebbende: Weet wel, dat de 320i niet de snelste is en wel drinkt… Mijn bescheiden advies: Spaar dan ietsjes door voor de 325i of 328i..! Scheelt echt niet enorm in prijs en het zijn allebei heerlijke motoren in de E36… Zie hem vanzelf een keer bij je profiel staan. Ik hoop voor je, dat dat snel gebeurd! ;)

    Login om te reageren
  11. jero101005 zegt

    13 mei 2015 om 21:23

    Wat een oud lelijk tering hok en zonde van je geld maar je zal wel een kansloze baan hebben en geen vrienden homo

    Login om te reageren
  12. TF_Bundy zegt

    13 mei 2015 om 22:22

    Whoahahaha! Waar komt dit ineens vandaan? Wat voor een zielige sukkeltje ben jij dan, Jero? Laat maar. Retorisch. :D Maar bedankt voor je hylariache input. Je hebt me echt door. En midden in mijn hart geraakt. Ik ben blij dat je in ieder geval 1 minuut heb verspilt aan die reactie.

    Bedankt voor de brede lach op mijn gezicht. Echt een tijd geleden, dat er iemand iets tegen mij heeft gezegd. Voelt goed.

    Login om te reageren
  13. sjoerd95 zegt

    14 mei 2015 om 09:55

    Ziet er goed uit! Erg nette ’tuning’ en veel mooier dan een standaard A4 van nu!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North