• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Foto: Tankstationspots Liechtenstein

Oude RS6 C5 Avant en Phaeton W12 bij een tankstation.

Spotter: mdemooistelettervanhetalfabet
Geüpload op: 9 mei 2012
Plaats: 124
Kenteken: Onbekend
Audi Avant Phaeton RS6 tankstation Volkswagen W12
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Mitsubishi EVO IV
    Mitsubishi EVO IV
  • Rohens Coupe
    Rohens Coupe
  • Golf R in het oranje
    Golf R in het oranje
  • Gumpert Apollo Sport op de Köningsallee te Düsseldorf
    Gumpert Apollo Sport op de Köningsallee te Düsseldorf
  • Audi RS6 Avant
    Audi RS6 Avant
  • Audi RS6
    Audi RS6
  • rs6 avant
    rs6 avant
  • Audi RS6 Avant
    Audi RS6 Avant

Lees Interacties

Reacties

  1. stephano zegt

    9 mei 2012 om 15:49

    Ergens blijf ik die Pheaton toch wel een hele vette auto vinden. gewoon omdat het een keer wat anders is dan de gebruikelijke Duitse bolides.

    Login om te reageren
    • mdemooistelettervanhetalfabet zegt

      9 mei 2012 om 16:49

      @stephano: Hij is zeker vet met een 6.0 W12 :)

      Login om te reageren
    • maxx1 zegt

      9 mei 2012 om 17:19

      @stephano: Het is ook een vette auto! Motto beste auto ter wereld bouwen is zeker gelukt. Rijdt echt subliem. Tellers en onderstel van Bentley :) Naja anders als andere duitsers, dit is min of meer een A8 maar dan van VW ;p Qua uiterlijk scheelt het niet echt extreem veel

      Login om te reageren
      • zender zegt

        9 mei 2012 om 18:34

        @maxx1: Ik weet het zelf niet maar de reacties zijn vooral dat het juist niet lekker rijdt.

        Login om te reageren
        • maxx1 zegt

          10 mei 2012 om 11:11

          @zender: Mercedes cls, audi A8! en Porsche cayenne kunnen er niet tegen op! Thuis hebben we een 3.0 TDI

          Login om te reageren
          • zender zegt

            10 mei 2012 om 19:18

            @maxx1: Porsche cayenne kun je toch ook helemaal niet vergelijken. Denk eerder dat die cls comfortabeler is en samen met de Audi A8 wat lekkerder stuurt. Dit model is bovendien ook ontzettend oud. Thuis rollen we per quattroporte of 7 serie(s) maar deze pheaton zal dat niveau denk ik niet halen ;-)

            Login om te reageren
            • zender zegt

              10 mei 2012 om 19:21

              @zender: ik wilde er nog bij zetten: Het is geen slechte auto en de stoelen enzo zitten allemaal wel prima, maar om het nou tot de kwaliteit van de s-klasse, audi a8, bmw 7 serie en heel misschien een quattroporte te rekenen.. sorry, daar kan ik het niet mee eens zijn.

              Login om te reageren
            • maxx1 zegt

              10 mei 2012 om 21:48

              @zender: Naja Volkswagen heeft geen Fiat radio om even Maserati omlaag te halen… Geloof me Volkswagen Phaeton is beter als A8 en CLS. Waarom is het niet te vergelijken met een Cayenne?

              Ik wil je wel een nadeel noemen: Ontzettend grote dode hoek. Me vader is al 2x tegen een boom en 1x tegen een lantarenpaal gereden…

              Login om te reageren
              • zender zegt

                11 mei 2012 om 20:30

                @maxx1: Cayenne hobbelt en is geen luxe sedan. Dat rijdt echt niet zo comfortabel. Als je in die Quattroporte zit heb je toch ook helemaal geen tijd om na te denken over een fiat radio. Er ligt een Ferrari V8 blok in, wat heb je dan aan een radio? Kan me voorstellen dat die 3.0 tdi niet zoveel geluid produceert en de prestaties ervan zijn al helemaal dramatisch, niet van deze tijd. Er hangt een enorm VW logo op. Ik denk dat de klant liever met een Fiat radio wordt gezien dan met een VW logo dat ook op de Polo zit. Het hangt helemaal van het type rijder af. Anoniem gereden worden? Jou VW. Wel of niet anoniem gereden worden, het boeit niet: mercedes s. Voor mensen die zelf willen sturen kiezen ze de Audi A8 of BMW 7 serie. Iemand die smaak van auto’s heeft en liever 2 ton voor een Quattroporte betaalt ipv een 760i met alle opties koopt de Maserati. Je krijgt bij de Italianen zoveel meer kwaliteit in verhouding bij BMW/Mercedes/Audi. Je levert wel een stukje comfort in en de auto oogt iets agressiever maar een groot deel van de mensen herkent ook deze auto niet. Waarom steeds die CLS noemen? Cls is conccurent voor de A7 of 6 Gran Coupe. Die VW is echt mooi afgewerkt hoor en comfortabel zal het best zijn. Nadeel is wel dat je vanaf 10k euro een modelletje uit 2002 koopt wat precies op de facelift lijkt.. niemand die het ziet. Zal toch een eindeloze discussie zijn wie er beter is maar het hangt van het type persoon af..

              • maxx1 zegt

                11 mei 2012 om 21:52

                @zender: Cayenne heeft luchtvering met verschillende standen dus hobbelen is totaal niet waar. Misschien van stugheid in de sportstand.. Uhm 3.0 TDI gaat op top 235/240 en heeft 240 pk met 500 nm… Italianen en kwaliteit, ik hoor daar genoeg andere verhalen over… Die Volkswagen is zo ideaal omdat als slim een Phaeton koopt heb je eentje met 5000 tot 10 000 km voor 35 000 a 40 000 in Nederland krijgen. Nieuwwaarde ruim 120 000 euro.. Enorme afschrijving een minpunt dus maar 2dehands zeer aantrekkelijk! Ik noem de CLS omdat ik dat een zeer indrukwekkende auto vind. (CLS 63 AMG)

              • zender zegt

                29 mei 2012 om 09:39

                @maxx1: De Cayenne heeft luchtvering als je daarvoor kiest. Zoiets noemen wij een optie. 240pk 6 cilinder? In wat voor tijd leven we? BMW haalt nu al 380pk uit een 6 cilinder blokje. Top snelheid.. in hoeveel tijd kom je er? En maakt het dan ook nog een leuk geluidje? Kom op, blijf je pheaton niet zo naar de top pushen. Het is vast lekker om 120/130km/h in nederland mee te rijden maar daar eindigt het dan ook snel. Kap met het afkraken van Italianen. Je zou eens een ritje moeten maken met een Italiaan. Ferrari, Maserati of Lamborghini.

              • maxx1 zegt

                29 mei 2012 om 10:02

                @zender: Ik kraak het niet af, en ja ferrari/lamborghini zijn geweldig. Jij kraakt ee vw phaeton af. En als je praat over dat v6 met 240 pk niet van deze tijd is…. Dat slaat natuurlijk kant noch wal. Wat komt er van je terecht als je alleen over veel vermogen praat? Punt 1 heb je er weinig aan in Nederland, punt 2 het kost je veel benzine…je kan wel opscheppen over je Maserati maar zet hem naar een CLS 63 amg of cayenne turbo en je wordt aan de kant gezet.

  2. 16v zegt

    9 mei 2012 om 17:25

    Doe mij dan toch maar de RS6 :-)

    Login om te reageren
  3. philipzuidijk zegt

    9 mei 2012 om 19:07

    Betwijfel of de RS6 echt is, uitlaten en diffuser zijn te klein naar mijn mening.

    Login om te reageren
    • audi18 zegt

      9 mei 2012 om 20:15

      @philipzuidijk: volgensmij is het wel een echte de uitlaten in die tijd waren nog iets kleiner,en de uitgeklopte wielkasten fake je niet even makkelijk

      Login om te reageren
    • maxx1 zegt

      10 mei 2012 om 11:13

      @philipzuidijk: Zeker een echte! Zoek maar op google.nl

      Login om te reageren
  4. BartvL zegt

    9 mei 2012 om 23:27

    Een oude RS6 C5? Apart hoor!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North