• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

VW Phaeton MSpapers#2

Waarom is deze auto nooit een groot succes geworden denken jullie? Lag aan het merk, dat zo'n dure auto gewoon niet als VW door het leven kan gaan, of aan het design? Ik heb dit altijd een prachtige auto gevonden. Download hem hier in grote resolutie: http://www.imagebam.com/image/2fa62b192315611

Spotter: masterstig
Geüpload op: 26 mei 2012
Plaats:
Kenteken: Onbekend
Phaeton Volkswagen
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Volkswagen phaeton
    Volkswagen phaeton
  • Volkswagen Phaeton
    Volkswagen Phaeton
  • Volkswagen Phaeton
    Volkswagen Phaeton
  • VW Phaeton
    VW Phaeton
  • Volkswagen polo Tjoening/tuning
    Volkswagen polo Tjoening/tuning
  • Viper ACR!
    Viper ACR!
  • BMW M3 Cabrio
    BMW M3 Cabrio
  • Ford mustang
    Ford mustang

Lees Interacties

Reacties

  1. astonfreak zegt

    26 mei 2012 om 17:50

    Veel mensen wisten denk niet dat je ook bij VW terecht kon voor een hoge klasse. (90.000-130.000)
    Veel mensen kopen daar voor een 7-serie/S-klasse/A8/Xj/

    Login om te reageren
    • Revvji zegt

      26 mei 2012 om 17:57

      Lag voornamelijk aan het merk volgens mij. Als je een auto koopt in die prijsklasse dan ga je niet meer elke euro twee keer omdraaien voor je hem uitgeeft. Ietsje meer uitgeven en je hebt een auto die een veel duidelijker statussymbool is, zoals een BMW, Audi, Mercedes, etc. Veel mensen zouden denken van een manager/bedrijfsleider/etc. die met een Phaeton aankomt: “He, joh, Rij jij nou met een VW? Waarom dan geen BMW, is toch veel luxer?” Die mensen hebben geen idee dat een Phaeton nagenoeg gelijkwaardig is, en in dat segment betekent aanzien en status vaak heel wat. Ik zou me er zeker niet voor schamen, maar ik hoef dan ook geen zware businessdeals te sluiten over het middagmaal :P
      En dat ligt in lijn met wat @astonfreak zegt, weinigen weten wat die Phaeton eigenlijk is..

      Login om te reageren
      • mdemooistelettervanhetalfabet zegt

        26 mei 2012 om 18:33

        @Revvji: maar dan zou je hem ook juist kunnen kopen, om origineel te zijn.

        Login om te reageren
        • Revvji zegt

          26 mei 2012 om 21:13

          @mdemooistelettervanhetalfabet: Inderdaad, dat zouden jij en ik wel doen. Maar er zijn niet veel CEO’s of andere kopers in dat segment die op dergelijke originaliteit kicken ;) Zelfs op zich heeft hij wel iets vind ik. Ik zou er erg graag eentje rijden.

          Login om te reageren
  2. bimmerbenzporsche zegt

    26 mei 2012 om 19:07

    Voor sommige mensen is het juist heerlijk dat deze wagen zo lekker anoniem is! Bijna niemand weet wat zo’n Phaeton ongeveer kost, alleen vanwege de VW-badge schatten mensen hem veel lager in, handig in een tijd van crisis en recessie…

    Login om te reageren
  3. emiliano20 zegt

    26 mei 2012 om 19:42

    Ik zie em ook wel eens rijden , is idd voor de mensen die niet willen opvallen lijkt op passat

    Login om te reageren
  4. deferrariman zegt

    26 mei 2012 om 20:20

    Ik denk dat veel potentiële klanten ook bang waren voor de restwaarde het is een mooie auto als je het mij vraagt ik heb een keer met de w12 gereden en dat is echt een klasse apart .

    Login om te reageren
  5. mpow3r zegt

    27 mei 2012 om 01:07

    Heb hem zelf ook gehad. Super fijne auto! Maar toch heeft het iets dat je voor dat prijs toch een S-Klasse/7 serie/A8 wilt

    Login om te reageren
  6. thrillseeker8820 zegt

    27 mei 2012 om 05:12

    Voor hetzelfde bedrag is hij lang niet zo stabiel als zijn concurrenten. Wie zou trouwens dik een ton betalen voor een VW? Je moet wel gek zijn!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North