@paulvanwersch: dit is zeker een schade auto’s geweest en niet zo klein beetje ook. Als je een 330d wilt invoeren voor 1085 euro bpm dan moet die goed in elkaar hebben gezeten.
Dit noemen ze wolf in schaap kleren ? 217 pk ik blaas deze nog weg met mij 530i 230 pk. Dan moet je even kut voelen
Als je bij de RDW kijkt zie je dat hij in 2010 is ingevoerd met ongeveer €1000,- BPM. Is dus waarschijnlijk als schadeauto naar Nederland gehaald en daarna met (sloop?) M3 delen weer opgebouwd.
En de spiegels
Oh ja :P
Een 330.. En er dan zoveel geld en moeite instoppen… Misschien direct voor dat bedrag een m3 kopen?
@paulvanwersch: misschien geen zin in hoge brandstofkosten.
@dheep: dan moet je ook niet iets willen rijden dat er op lijkt!
@paulvanwersch: sloop auto’s zijn niet duur ;)
@paulvanwersch: miss geen zin in hoge verzekeringen, belastingen en brandstofprijzen?
@paulvanwersch: dit is zeker een schade auto’s geweest en niet zo klein beetje ook. Als je een 330d wilt invoeren voor 1085 euro bpm dan moet die goed in elkaar hebben gezeten.
Dit noemen ze wolf in schaap kleren ? 217 pk ik blaas deze nog weg met mij 530i 230 pk. Dan moet je even kut voelen
Blijft een prachtige wagen !
links achterlicht zit niet op een lijn?
@MAB: lijkt erop dat de klep niet goed sluit :P
Als je bij de RDW kijkt zie je dat hij in 2010 is ingevoerd met ongeveer €1000,- BPM. Is dus waarschijnlijk als schadeauto naar Nederland gehaald en daarna met (sloop?) M3 delen weer opgebouwd.
M3 330d
Stond denk ik 2 jaar lang te koop op marktplaats