• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Peugeot 207 RC aKa GTI

Dit is toch wel een gepeperde hatch die helaas ietwat ondergewaardeerd is. Ook door mij: Dit is pas de eerste keer dat ik er één tegenkom. En eerlijk gezegd, wist ik niet eens dat er een 207 bestond met extra peper in ze kont. Ik vraag me toch af waarom?

Spotter: toyotafortuner
Geüpload op: 21 mei 2013
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
207 Peugeot
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Originele Supra
    Originele Supra
  • Unieke Bentley Continental GT
    Unieke Bentley Continental GT
  • Mijn eerste
    Mijn eerste
  • Peugeot 208 GTI
    Peugeot 208 GTI
  • Ford Mustang
    Ford Mustang
  • Peugeot 207 GTI en sex?
    Peugeot 207 GTI en sex?
  • Peugeot 208 GTI
    Peugeot 208 GTI
  • Peugeot 208 GTI
    Peugeot 208 GTI

Lees Interacties

Reacties

  1. thomcarspotter zegt

    21 mei 2013 om 18:24

    is dit de 175 pk versie?

    Login om te reageren
  2. toyotafortuner zegt

    21 mei 2013 om 18:26

    Yup!

    Login om te reageren
  3. pleiades zegt

    21 mei 2013 om 19:05

    Jammer dat er een stukje trim af ligt… Toont wat armoedig. Maar voor de rest, Franse hot hatches… Altijd +1

    Login om te reageren
  4. sel777 zegt

    21 mei 2013 om 19:09

    Geen echte Gti… Te weinig pk, te zwaar. Daarom nooit een hit geworden. Wellicht dat de 208 Gti het beter gaat doen.

    Login om te reageren
    • toyotafortuner zegt

      21 mei 2013 om 20:22

      @sel777: Maar…. 175pk op hoeveel kilotjes dan?

      Login om te reageren
      • sel777 zegt

        21 mei 2013 om 20:33

        De 207 RC weegt 1225 kilo waardoor elke pk van de RC zeven kilo moet meezeulen…. Zijn stamvader de Peugeot 205 1.9 GTI uit de jaren tachtig, woog 880 kilo en was 130 pk sterk. Dat wil zeggen dat elke pk 6,7 kilo hoefde voort te sleuren.

        En dat verschil schijnt qua rijervaring enorm te zijn, maar dit zal ongetwijfeld geen langzame auto zijn.. Het gaat om het Gti gevoel wat schijnt te ontbreken (heb dit gelezen ).

        Login om te reageren
        • toyotafortuner zegt

          21 mei 2013 om 23:03

          @sel777: de tering, wat een verschil!
          Bedankt voor je toelichting :)

          Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North