• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Audi RS3

Bommetje!

Spotter: thomcarspotter
Geüpload op: 19 januari 2014
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
a3 Audi Avant RS3 station zwart
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Maserati Quattroporte Sport GT S 1
    Maserati Quattroporte Sport GT S 1
  • Audi RS3
    Audi RS3
  • Audi RS3
    Audi RS3
  • Ford Mustang Gt Califonia Special
    Ford Mustang Gt Califonia Special
  • Audi RS3
    Audi RS3
  • Porsche cayman gts
    Porsche cayman gts
  • Audi RS3
    Audi RS3
  • audi s5 cabrio
    audi s5 cabrio

Lees Interacties

Reacties

  1. flatsbats zegt

    19 januari 2014 om 21:21

    Staat dat wiel rechts voor niet een tikkie vreemd? Beetje schuin? Of een bandje lek of zo? Klopt volgens mij niet helemaal.

    Login om te reageren
    • MAB zegt

      19 januari 2014 om 21:41

      @flatsbats: Volgens mij gaan banden ook een beetje schuin staan hoe verder je hem draait net als bij mercedessen. (kan het goed fout hebben)

      Login om te reageren
  2. flatsbats zegt

    19 januari 2014 om 21:45

    @MAB: Hmm ja ik heb me nooit zo verdiept in camber (dat is wat je bedoelt denk ik?) dus ik heb eerlijk gezegd geen idee, je zou wel eens gelijk kunnen hebben!

    Login om te reageren
  3. gtwillem zegt

    20 januari 2014 om 00:04

    Bij Mercedessem zie je het wel vaker, maar dat zijn achterwielaandrijvers. Bij fwd en 4wd zie je dat niet zo vaak. Ziet er niet heel goed uit. Mag ook wel een beetje lucht bij, zo te zien (zal wel de reden zijn dat ie iets ‘leunt’.

    Login om te reageren
    • 3246cm252kw zegt

      20 januari 2014 om 13:15

      @gtwillem: het lijkt inderdaad of ze motor mee draait… Mijn benz de ik hiervoor had had dat ook inderdaad maar die qas achterwiel aandrijving…

      Login om te reageren
  4. karsvdtuin zegt

    20 januari 2014 om 00:27

    De reden dat dat wiel aan de binnenkant wat schuiner staat is dat het te maken heeft met het Akkerman principe. Het Akkerman principe wil zeggen dat het buitenste wiel een minder scherpe bocht maakt dan het binnenste wiel om de bocht zo goed door te komen. Dat het wiel zo staat is dus onder andere een deel van het Akkerman principe. Ook zal het voor meer grip in de bocht zorgen omdat het wiel door de zijwaartse krachten weer recht gedrukt wordt (met het volledige loopvlak op de weg).

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North