
Mooie Jaguar e-type
Mijn papa en ik waren in Amsterdam en zagen een Jaguar e-type voor de tweede keer en het jammere van de vorige e-type die ik op autoblog had gezet dat er maar 1 reactie was en bij deze hoop ik dat ik meerdere reacties krijg
Gespot in: -
Kenteken: -


















