Spot

Mooie Jaguar e-type

Praat mee!

Mijn papa en ik waren in Amsterdam en zagen een Jaguar e-type voor de tweede keer en het jammere van de vorige e-type die ik op autoblog had gezet dat er maar 1 reactie was en bij deze hoop ik dat ik meerdere reacties krijg

Gespot in: -

Kenteken: -