• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Audi rs6 “downbadging” naar 3.0 TDI

Door mijn broertje gespot in Duitsland.

Spotter: rw1994
Geüpload op: 16 november 2014
Plaats: 0
Kenteken: Onbekend
A6 appspot Audi RS6 tdi
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Subaru wrx
    Subaru wrx
  • Audi Rs6
    Audi Rs6
  • Mercedes-AMG GLB 45 S
    Mercedes-AMG GLB 45 S
  • Aston Martin Vanquish S manual conv.
  • Reliant Robin
    Reliant Robin
  • Audi Rs6
    Audi Rs6
  • Audi RS6
    Audi RS6
  • Audi RS6
    Audi RS6

Lees Interacties

Reacties

  1. lamm7191 zegt

    16 november 2014 om 21:41

    Dit vind ik echt geweldig! Maar als het andersom was geweest niet (RS6 logo op gewone A6).

    Login om te reageren
  2. henkhupelschoten zegt

    16 november 2014 om 21:51

    Flinke TDI

    Login om te reageren
  3. thomcarspotter zegt

    16 november 2014 om 22:19

    Baas!

    Login om te reageren
  4. stgp zegt

    16 november 2014 om 22:47

    Hoe zie ik nu dat het niet echt 3.0tdi is met hoop rs6 meuk. Remmen kunnen neem ik aan af fabriek, bumpers en uitlaten achteraf?! Vind ‘m er nl niet echt dik uitzien verder, had ie niet “uitgeklopter” moeten zijn?

    Login om te reageren
    • barttvr zegt

      16 november 2014 om 23:04

      @stgp: het lijkt me logisch als je zoveel geld uitgeeft aan die bumpers dan dat je die 3.0 TDI er ook wel af haalt. Als je zo graag een rs6 look a like zou willen hebben haal je dat er als eerste af.

      Login om te reageren
      • stgp zegt

        17 november 2014 om 07:57

        @barttvr: tenzij je het mooi vind maar niet wil dat reaguurders zoals ons moeilijk gaan doen over neppert enzo. Tis geen dieseltje om je voor te schamen toch? Maar zal dan wel echte zijn en dan snap ik dit ook niet!!

        Login om te reageren
    • timd zegt

      16 november 2014 om 23:41

      @stgp: je kunt hoog of laag springen, maar keramische riemschijven kunnen niet op een 3.0 TDI, dit is gewoon een Rs6, en ik vind het vreselijk om op deze manier te downbadgen, je wilt nu stiekem nog meer opvallen dan je al doet.

      Login om te reageren
    • trident zegt

      16 november 2014 om 23:56

      @stgp: keramische remmen is een optie van pak em beet 15000 eu beetje veel om aan je diesel uit te geven

      Login om te reageren
      • stgp zegt

        17 november 2014 om 07:55

        @trident: oh ja, wat je koopt een 3.0 tdi omdat sparen je grootste hobby is?!

        Login om te reageren
      • timd zegt

        17 november 2014 om 13:47

        @trident: een optie die NIET op een A6 te bestellen is, met uitzondering van de S6/RS6

        Login om te reageren
    • rw1994 zegt

      17 november 2014 om 19:55

      @stgp: Het interieur was volledig rs6, rs6 gestikt in de kuipstoelen, rs6 in de klokken, rs6 op de pook etc…

      Login om te reageren
  5. amglover zegt

    16 november 2014 om 23:39

    Snap dat downbadge nog steeds niet ..

    Login om te reageren
  6. 3246cm252kw zegt

    17 november 2014 om 00:54

    Heb ze wel eens beter omgebouwd gezien. Misschien geen RS6 maar wel M5en naar 518d

    Login om te reageren
  7. 3246cm252kw zegt

    17 november 2014 om 00:56

    Ps bedoel van de generaties E60/E39/E34…. Was geen 518d van maar wel een 520i en 518i….

    Login om te reageren
  8. amgc63 zegt

    17 november 2014 om 12:58

    Ultimate sleeper!!

    Login om te reageren
  9. m4ple zegt

    17 november 2014 om 19:59

    Dit is mijn spot (samen met klasgenoten bij de motorsportbeurs te keulen) Dit ding heeft een volledig rs6 interieur maar dit was niet op foto vast te leggen…. dat is te veel rs6 om te kunnen laten gaan voor een diesel

    Login om te reageren
  10. eaudi zegt

    17 november 2014 om 22:48

    Ik zou willen dat mn 3.0tdi keramische remmen had gehad. Wel bijna 600nm na kleintje abt tenslotte. Remmen waren er niet voor geschikt bij ‘stevig’ gebruik. Steeds weer blokken en schijven vernieuwen, sneller dan een oliewissel. Oh sorry, dit is geen review pagina :-)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North