Is deze getuned dan? Want dacht dat een “standaard” CTS-V nog onder de 600 pk zat. De nieuwe daarin tegen krijgt wel een dikke 600 pk, dacht ook rond de 650 pk. Wel brute bakken, en dan ook nog op NL kenteken. Die heeft veel over om in deze klasse iets aparts te rijden.
Zeldze verschijning hier in Nederland. Ongelooflijke power uit de LS9 V8, die nog eens prima te tunen is ook. Een betrouwbare 700pk is er gemakkelijknuit te halen (inlaat, uitlaat, chip, intercooler) en de rij eigenschappen zijn op het niveau van een E60 M5. Standaard sneller dan die BMW op de Ring overigens. Serieus speelgoed.
Zeer zeldzaam naar mijn idee op NL kenteken. Iemand enig idee hoeveel er op Nederlands kenteken staan?
@daanprikkel: er staan er 2 op kenteken waar eentje deze is. Er staan er 3 te koop
@daanprikkel: ja 2. Erstaat er ook 1 op autoscoot
Onwijs dikke wagen en hele mooie foto’s!
En 310 per uur, is toch schrikken in je m3
Mooi! En zeldzaam. Lomp veel vermogen.
Dik!
Is deze getuned dan? Want dacht dat een “standaard” CTS-V nog onder de 600 pk zat. De nieuwe daarin tegen krijgt wel een dikke 600 pk, dacht ook rond de 650 pk. Wel brute bakken, en dan ook nog op NL kenteken. Die heeft veel over om in deze klasse iets aparts te rijden.
@larsdbs9: ja me vader heeft er kleppen voor gekocht voor de uitlaat binnenkort filmpje !
@carspotterkian16: de auto van je vader dus? waarom Wesley z’n foto’s geupload?
Heerlijk!
Zeldze verschijning hier in Nederland. Ongelooflijke power uit de LS9 V8, die nog eens prima te tunen is ook. Een betrouwbare 700pk is er gemakkelijknuit te halen (inlaat, uitlaat, chip, intercooler) en de rij eigenschappen zijn op het niveau van een E60 M5. Standaard sneller dan die BMW op de Ring overigens. Serieus speelgoed.
vette bak zeg! en hele mooie foto’s!