• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Skoda Rapid Coupe

Geinig ding!

Spotter: thomcarspotter
Geüpload op: 20 januari 2015
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
coupe klassiekers rapid Skoda wit
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Skoda
    Skoda
  • Skoda Rapid 120 Coupé
    Skoda Rapid 120 Coupé
  • Skoda Rapid
    Skoda Rapid
  • Skoda Rapid Coupe
  • Rolls Royce Wraith
    Rolls Royce Wraith
  • rendering van de FXX-K en de McLaren P1 GTR
    rendering van de FXX-K en de McLaren P1 GTR
  • BMW M5 E60 2005
    BMW M5 E60 2005
  • BMW M5
    BMW M5

Lees Interacties

Reacties

  1. toyotafortuner zegt

    20 januari 2015 om 08:59

    Leuk bakkie

    Login om te reageren
  2. Alfarobert zegt

    20 januari 2015 om 10:45

    Ziet er goed uit zeg.Eigenlijk de enige Skoda die wel mooi is.

    Login om te reageren
  3. deora zegt

    20 januari 2015 om 11:01

    Motor achterin, vraag me af hoe dat gaat op een natte rotonde.

    Login om te reageren
    • thomcarspotter zegt

      20 januari 2015 om 17:54

      @deora: klonk ook best aardig, en de eigenaar trok hem aardig door op de dijk!

      Login om te reageren
    • benzinehoofd zegt

      22 januari 2015 om 00:10

      @deora: Prima, als je voorin wat stenen of zakken zand hebt liggen. ;-)

      Login om te reageren
    • roppp zegt

      22 januari 2015 om 07:32

      @deora: met 12,5pk op de achterwielen gebeurt er niet zoveel hoor ;-)

      Login om te reageren
  4. pudi zegt

    20 januari 2015 om 12:11

    Haha wist niet eens dat ze zo oud al bestonden

    Login om te reageren
    • scottishcarspotter2000 zegt

      20 januari 2015 om 13:07

      @pudi: Skoda bestaat al op zn minst vanaf de 60s ;)

      Login om te reageren
      • chabar zegt

        21 januari 2015 om 23:45

        @scottishcarspotter2000: Het is de op vier na oudste nog bestaande autoproducent, na Daimler-Benz (1885), Peugeot (1896), Opel en Fiat (beide 1899).

        Login om te reageren
      • spidermann zegt

        21 januari 2015 om 23:57

        @scottishcarspotter2000: skoda bestond al ver voor WW 2. Wikipedia noemt 1895.

        Login om te reageren
      • almera-ga16det zegt

        22 januari 2015 om 07:06

        @scottishcarspotter2000: Skofa bestaat vanaf 1905

        Login om te reageren
    • chabar zegt

      21 januari 2015 om 23:43

      @pudi: volgens wikipedia al sinds 1895

      Login om te reageren
      • daveyb078 zegt

        22 januari 2015 om 09:06

        @chabar: Wikipedia kan elke debiel veranderen

        Login om te reageren
        • djbartje zegt

          22 februari 2017 om 14:02

          @daveyb078: Op de site van Skoda zelf word 1894 genoemd. Zo debielig is Wikipedia dus nu ook weer niet..

          Login om te reageren
    • freshlife zegt

      22 januari 2015 om 10:01

      @pudi: ben 2 jaar geleden in de fabriek geweest, inclusief museum. Leuke verzameling, veel meer modellen dan ik ooit had gedacht van dit merk. Je ziet ze hier alleen niet veel(de ouden dan)

      Login om te reageren
  5. scottishcarspotter2000 zegt

    20 januari 2015 om 13:07

    Vet!

    Login om te reageren
  6. isleofman zegt

    20 januari 2015 om 20:26

    Toen Skoda echt nog een eigen merk was…

    Login om te reageren
  7. w0o0dy zegt

    21 januari 2015 om 23:23

    Uit de tijd dat Skoda heerschte in de rallysport! Ja echt! Klasse tot 1300cc was jaar na jaar de titel op het hoogste niveau voor skoda. Remmen en de snelheid bij gladde omstandigheden ( nat, modder, sneeuw) waren de sterke eigenschappen die menige overwinning opleverde.

    Login om te reageren
  8. w0o0dy zegt

    21 januari 2015 om 23:27

    De voorloper als rallywapen. De 130RS
    ŠKODA 130 RS: http://youtu.be/u2GxNcZc17E

    Login om te reageren
  9. mars zegt

    21 januari 2015 om 23:47

    Kwaliteit was beroerd, maar je kon er wel leuk mee rijden.. (zolang er geen storing was )

    Login om te reageren
  10. mrrallycross zegt

    22 januari 2015 om 00:18

    Wou een echte coupe

    Login om te reageren
  11. corrado16v zegt

    22 januari 2015 om 00:29

    Jammer dat er maar zo weinig foto’s van zijn.

    Login om te reageren
    • thomcarspotter zegt

      22 januari 2015 om 08:20

      @Corrado16v: excuses daarvoor, ik had deze foto’s voor het eerst met mijn nieuwe telefoon genomen. Had ook voorkant foto’s gemaakt maar die bleken dus volledig bewogen en onscherp te zijn (toen ik thuis was). Heb daarna nog een paar keer op dezelfde locatie gekeken maar heb de Rapid niet meer kunnen vinden.

      Login om te reageren
      • room850 zegt

        22 januari 2015 om 16:00

        @thomcarspotter: auto stond daar voor een nieuwe laklaag, is opnieuw gespoten .. stond bij mijn ouwe werk

        Login om te reageren
  12. marinepower zegt

    22 januari 2015 om 09:56

    De vader van een maat had deze vroeger ook, nieuw gekocht. De beste man was blij dat hij hem later gauw kwijt was. Dat ding wou alleen maar rechtuit, bij zijwind had je aan twee paar handen om te sturen nog te weinig. Met twee zakken grind van de Hubo voorin werd het al een stuk beter.

    Login om te reageren
  13. thijsj zegt

    22 januari 2015 om 10:31

    Mooi streeptje op de zijkant ook. Ziet er allemaal wel geinig uit, maar zou t zelf niet zo graag willen hebben.

    Login om te reageren
  14. rd1991 zegt

    22 januari 2015 om 10:55

    Cool ding! Past prima bij de Wijsneus camper :)

    Login om te reageren
  15. mgmgb zegt

    22 januari 2015 om 10:59

    Ontzettend leuk bakkie! Heerlijk ’80s zo. Ligt het aan mij of zie je de laatste tijd überhaupt steeds meer klassieke Skoda’s? Volgens mij zorgt het huidige succes van Skoda voor een herwaardering van de oude bakkies.

    Login om te reageren
  16. carmasterr zegt

    22 januari 2015 om 12:43

    Ooit ontworpen met de motor voorin en voorwielaandrijving.
    Maar dat was de toenmalige Sovjet regering, allemaal veel te vooruitstrevend, ingewikkeld en als klap op de vuurpijl niet communistisch genoeg.
    De Russen waren namelijk bang voor de concurrentie die zo’n ontwerp zou opleveren voor het eigen edelroestblik.

    Login om te reageren
  17. oskaar7 zegt

    25 januari 2015 om 19:42

    Ik wil hier wel een spirituele opvolger van :)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North