• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Lincoln Continental Mark IV

Eén foto (busspot), 40 jarige grijze arrenslee, 7.5L V8, 220pk, bijna 500nm = deze spot uit Haarlem, Frans Halsplein

Spotter: toyotafortuner
Geüpload op: 12 februari 2015
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
Continental coupe grijs klassiekers Lincoln roest
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Porsche 997 Turbo
    Porsche 997 Turbo
  • Plymouth Barracuda
  • meilenwerk
    meilenwerk
  • Lincoln Continental mark IV
    Lincoln Continental mark IV
  • Lincoln Continental Mark 4
    Lincoln Continental Mark 4
  • Lincoln Continental Mark III
    Lincoln Continental Mark III
  • Renntech A45
    Renntech A45
  • Lincoln Continental Mark IV
    Lincoln Continental Mark IV

Lees Interacties

Reacties

  1. thomcarspotter zegt

    12 februari 2015 om 20:25

    Roestig ding, maar wat een bak zeg! Heerlijk!

    Login om te reageren
  2. wiebe zegt

    12 februari 2015 om 20:27

    Is hij vast gelopen op die hobbel?

    Login om te reageren
    • toyotafortuner zegt

      12 februari 2015 om 20:56

      @wiebe: nee hoor. Hij kon er gewoon overheen gaan en doorrijden

      Login om te reageren
  3. mercedesbenz63 zegt

    12 februari 2015 om 20:57

    Er staat een brons goude bij mij in de buurt

    Login om te reageren
  4. ko3n zegt

    12 februari 2015 om 22:43

    7,5 liter. En 220 pk

    Login om te reageren
    • toyotafortuner zegt

      12 februari 2015 om 23:03

      @ko3n: het valt op de volgende manieren uit te leggen. Of je het enigszins zal begrijpen hoe er gedacht werd is aan jou.

      A. de meest belangrijke: door een andere manier van het meten van motorspecs vielen de pk-opgaves van alle motoren rond 1972 veel lager uit.
      B. De Continental Mark IV en concurrentie opereerden in een segment waarin luxe > rauwe snelheid, pk’s etc.
      C. Door de toevoeging van allerhande luxe zaken en door allerlei veiligheidsregels werd de gemiddelde Amerikaanse wagen in de 70s een dikzak. En moest er dus een enorme V8 erin gelepeld worden.
      D. (Gerelateerd aan A) door allerlei emissie-eisen werd de Amerikaanse motor haast doodgeknuppeld.
      E. Nog andere dingen waar ik niet weten van heb.

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North