• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Subaru Impreza WRX

Wat een geweldige wagen!

Spotter: thomcarspotter
Geüpload op: 5 februari 2015
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
Impreza Impreza-WRX Subaru
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • bmw e46 m3
    bmw e46 m3
  • Subaru Impreza WRX
    Subaru Impreza WRX
  • Bmw 435d xdrive
    Bmw 435d xdrive
  • Audi S5 Cabriolet
    Audi S5 Cabriolet
  • Impreza WRX
    Impreza WRX
  • Subaru Impreza WRX
    Subaru Impreza WRX
  • Mooie Audi A8L W12
    Mooie Audi A8L W12
  • Subaru Impreza WRX
    Subaru Impreza WRX

Lees Interacties

Reacties

  1. autofreaker zegt

    5 februari 2015 om 19:19

    Dik mijn eerste auto wordt zo een of de gt turbo

    Login om te reageren
    • larsdbs9 zegt

      5 februari 2015 om 19:27

      @autofreaker: Moet je zeker doen, is een geweldige auto! Alleen zijn de maandelijkse kosten en onderhoudskosten niet mals. Blijft een heerlijke auto

      Login om te reageren
      • kaybnr34 zegt

        5 februari 2015 om 19:38

        @larsdbs9: vond ik wel mee vallen. Verzekering is lastiger op jonge leeftijd.

        Login om te reageren
        • larsdbs9 zegt

          5 februari 2015 om 20:24

          @kaybnr34: ik ben 18 en heb momenteel een Toyota Glanza op eigen naam verzekerd. Tot nu toe nog geen probleem. Maar is dan ook een stuk minder bekend bij de verzekeraar dan een gt turbo of wrx natuurlijk. Daarmee heb ik (helaas) geen ervaring

          Login om te reageren
          • beamerr zegt

            5 februari 2015 om 20:46

            @larsdbs9: komt omdat de verzekering naar de waarde en het aantal pk’s kijkt, rijdt zelf een 120 coupé en kan hem ook niet op eigen naam verzekeren.

            Login om te reageren
            • larsdbs9 zegt

              5 februari 2015 om 22:08

              @beamerr: naar de waarde kijken ze toch alleen bij all risk? En vermogen, ja dat kan wel nogal een probleem worden idd, dacht dat het echt een probleem word bij 150 pk’s, maar weet niet zeker. iig zal jij je vast vermaken, al lijkt me rwd in dit weer niet optimaal (geen ervaring, dus weet ik niet)

              Login om te reageren
              • gtdave zegt

                5 februari 2015 om 22:27

                @larsdbs9: pappa?

              • larsdbs9 zegt

                5 februari 2015 om 23:03

                @gtdave: papa wat? Want deze volg ik niet

        • autofreaker zegt

          5 februari 2015 om 22:26

          @kaybnr34: Is het dat niet verstandiger om op je ouders hun naam te zetten en laten keuren standaart en dan tunen en als de apk weer komt ff aanpasen dat is goedkoper dan getuned apk lijkt mij

          Login om te reageren
    • gtwillem zegt

      6 februari 2015 om 09:06

      @autofreaker: ik zou een 2003-2007 WRX aanraden dan. GT Turbo’s zijn in goede staat niet te vinden, de meeste zijn echt hokken. Ennhet interieur is echt bagger: in 1992 was het al een kaal, kneiterhard grijze bende, maar anno 2015 kan het echt niet meer.

      Een goede WRX vind je al tussen de 4-8k.

      Qua onderhoud: valt reuze mee. 300 voor een kleine beurt, 550 voor een grote. Houd er relening mee dat de onderdelen relatief duur zijn.

      Verzekering: nachtmerrie als je jong bent. Ik heb mijn eerste twee Impreza’s op naam van mijn vaders bedrijf gezet, was niet te doen anders. Nu ik oud (en wijs) ben is het beter te doen, maar nog altijd fors.

      Verbruik: 1 op 8 gemiddeld. Mijn vorige Impreza’s kon ik tot 1 op 10 krijgen door heeel rustig te rijden. 1 op 3 bij flink doorrijden kan ook. Houd hier rekening mee. Olieverbruik redelijk. Litertje per 4000km.

      Betrouwbaarheid is overal het algemeen goed. Elektronica is foutloos. Aandrijflijn is redelijk sterk, dus je kan als je wilt wat kietelen, maar een basis regel is: maximaal 350pk, alles daarboven en je moet de bak, koppeling etc aanpassen.

      Oh, en ze kunnen nog wel eens roesten bij de achterklep, naden onder de motorkap en soms de dorpels.

      Login om te reageren
      • autofreaker zegt

        6 februari 2015 om 17:23

        @gtwillem: bedankt voor het advies en al ga er zeker wat mee doen :)

        Login om te reageren
  2. toyotafortuner zegt

    5 februari 2015 om 19:31

    My god, wat een joekel van een luchthapper! Lekkere exemplaar maat!

    Login om te reageren
  3. mcstradale8 zegt

    5 februari 2015 om 22:22

    Heerlijke wagen! Geluid vind ik ook altijd om te smullen als ie langsrijd

    Login om te reageren
  4. jessetje zegt

    5 februari 2015 om 22:37

    Kom maar langs als als je ‘m hebt haha. Wat zijn ze toch zo ontzettend gaaf!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North