• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

onze Fiesta 1.6 16V Sport

net even lekker gewassen en staat nu weer te shinen :) volgende maar weer de brede zomersloffen monteren, staan toch een stukje mooier ;)

Spotter: gieltj
Geüpload op: 12 maart 2015
Plaats: 0
Kenteken: Onbekend
appspot Fiesta Ford striping
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Fiesta 1.6 16v sport
    Fiesta 1.6 16v sport
  • Porsche 993 Carrera RS Clubsport
  • Ford Fiesta Sport
    Ford Fiesta Sport
  • onze Fiesta 1.6 16V Sport
    onze Fiesta 1.6 16V Sport
  • Porsche 911 GTS
    Porsche 911 GTS
  • onze racestoel.
    onze racestoel.
  • Matzwarte Porsche Panamera Turbo
    Matzwarte Porsche Panamera Turbo
  • Ford Fiesta Metal-Sport
    Ford Fiesta Metal-Sport

Lees Interacties

Reacties

  1. autofreaker zegt

    12 maart 2015 om 19:04

    Netjes leuk ding nog tuning plannen

    Login om te reageren
    • gieltj zegt

      12 maart 2015 om 19:14

      @autofreaker: we willen er eigenlijk een Turbo op maar heb geen idee hoe en waar dat te verkrijgen is.. De onze heb nu 110 pk op 950kg dus opzich gaat ie al wel lekker van zn plek. Plus de auto is een beetje verlaagd met stugge vering dus met de brede zomerbanden is het net een kart :)

      Login om te reageren
      • bartvl zegt

        12 maart 2015 om 19:46

        @gieltj: Ik zou er een turbo opschroeven. Kost je maar 2500 euro, en dat op een auto die krapjes 600 waard is, prima plan.

        Login om te reageren
        • kaasdevies zegt

          12 maart 2015 om 20:08

          @bartvl: glaasje azijn heeft u gesmaakt?

          Login om te reageren
          • gieltj zegt

            12 maart 2015 om 20:13

            @kaasdevies: echt he :p

            Login om te reageren
        • gieltj zegt

          12 maart 2015 om 20:12

          @bartvl: de auto is wel wat meer waard hoor.. En je heb turbo al veel en veel goedkoper

          Login om te reageren
          • davelepeef zegt

            12 maart 2015 om 21:09

            @gieltj: de turbo zelf wel ja… Kost zo’n ding, 600e?? Maar nieuwe zuigers want lagere compressie nodig, ongetwijfeld ook nieuwe drijfstangen. Reken op minimaal 250e per cilinder. Laat dan meteen je blok opfrissen want das al 15 jaar in gebruik. Bijv koprevisie (400e) Uitlaatspruitstuk op maat, hopelijk kan je goed lassen, anders dure grap. Aangepast inlaattraject, en vaak de leukste grap is nog een geschikt motormanagementsysteem met bijhorende elektronica. Lees 1000e. Ben je er nog? Want ook je koppeling mag je doen, die is sowieso kut bij Fiesta’s… Maar t idee is inderdaad leuk

            Login om te reageren
            • gieltj zegt

              12 maart 2015 om 21:47

              @davelepeef: wow dankje voor de info ;) gelukkig net 2 maanden geleden splinter nieuwe koppeling ingezet

              Login om te reageren
              • nathan_verhoeven zegt

                12 maart 2015 om 23:12

                @gieltj: Als je er een turbo opschroeft dan heb je veel meer vermogen en kan je koppeling dit niet meer aan. Een nieuwe koppeling maakt geen flikker uit, je hebt dan een verstevigde koppeling nodig (aka race koppeling) Gaat duizende Euro’s inzitten als je het goed wil doen. Als je een turbo motor wil, begin dan gewoon met een auto die al een turbo heeft, betaalbare varianten zijn de 1.8 20vt, een van de beste VAG blokken ooit.

              • mauricerma zegt

                12 maart 2015 om 23:29

                @nathan_verhoeven: t is voornamelijk je koppel waar ie veel moeite mee heeft, en je kan dat idee idd beter uit je hoofd halen. Als je dan echt stapje meer wilt, kun je denk ik beter gaan shoppen voor de 1.7 uit ford puma, heeft net wat meer vermogen, dacht 125 pk. ( standaard )

        • ledci zegt

          14 maart 2015 om 09:29

          @bartvl: natuur of schoonmaak azijn?

          Login om te reageren
      • 3246cm252kw zegt

        16 maart 2015 om 00:16

        @gieltj: ziet er leuk uit hoor zo! Ik ben erg benieuwd op de zomer wielen! :-)

        Login om te reageren
  2. scottishcarspotter2000 zegt

    12 maart 2015 om 19:33

    Ik vind m wel lekker zo

    Login om te reageren
  3. wiebe zegt

    12 maart 2015 om 20:13

    Waarom een tweede toerem teller?

    Login om te reageren
  4. mercedesbenz63 zegt

    12 maart 2015 om 20:20

    Heerlijk bakkie! Alleen vind dat uitlaatje zo appart..

    Login om te reageren
    • mauricerma zegt

      12 maart 2015 om 23:20

      @mercedesbenz63: die uitlaat is ook niet echt mijn smaak, turbo is eigk ook een waardeloos idee, veel te veel kosten en werk, kan je miss beter gaan rondkijken voor een 1.7 blokkie van een puma, 125 pk standaard :)

      Login om te reageren
  5. scott5701 zegt

    12 maart 2015 om 20:24

    Laat mij raden, je nummerplaat is 92-GS-FD?
    Tip: als je niet wilt dat je nummerbord op het internet verschijnt, verberg hem dan consequent. (gewoon een tip, het viel mij op ;)

    Verder leuke Fiesta, die kleur met die striping past er perfect op. Ook die uitlaat staat er goed onder.

    Login om te reageren
    • autofreaker zegt

      12 maart 2015 om 21:13

      @scott5701: niet netjes om ze kenteken te zeggen als die dat niet wilt

      Login om te reageren
  6. isleofman zegt

    12 maart 2015 om 21:38

    Die toerenteller maakt bij de stoplichtsprintjes echt het verschil denk ik….

    Login om te reageren
    • gieltj zegt

      12 maart 2015 om 21:53

      @isleofman: opzich wel, de betreffende “shift light” is afgesteld op het ideale toerental. 5800 rpm, de max zit bij de 7000rmp

      Login om te reageren
      • isleofman zegt

        13 maart 2015 om 07:38

        @gieltj: waar heb je die 5800 op gebaseerd? Als het blokje daar het maximale vermogen levert, lijkt het mij dat je nog heel even door moet om niet te ver terug te vallen bij de volgende versnelling?

        Login om te reageren
        • gieltj zegt

          13 maart 2015 om 12:04

          @isleofman: nee is het toerental waar de max koppel eindigd.. Na schakel valt ie terug in het ideale toerental

          Login om te reageren
  7. mcstradale8 zegt

    12 maart 2015 om 22:06

    Leuke bak

    Login om te reageren
  8. nvn1993 zegt

    13 maart 2015 om 15:00

    Ik snap het nut nooit van mensen die dergelijke auto’s willen tunen……. Als je een snelle auto wilt, koop een snelle auto. Van het geld dat je verknoeit in “tunen” kan je samen met het aankoopbedrag ook vast wel een rappere auto kopen die gemaakt is om wat vlotter te zijn. Dan hou je het mcdonalds gehalte ook een stuk lager van je verschijning.

    Login om te reageren
    • ledci zegt

      13 maart 2015 om 22:56

      @nvn1993: eensch

      Login om te reageren
    • gieltj zegt

      15 maart 2015 om 11:51

      @nvn1993: de Fiesta is echt wel lekker pittig hoor, maar willen gewoon sons wat meer ;)

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North