@beseff: nee, echt een 4.2 toen ik hem zag staat dacht ik hé een V10! Nadat ik naar de motor ging kijken stond er 4.2 fsi, deze foto heb ik dan weer niet toegevoegd…
@bmwz3 @scottishcarspotter @jordip@beseff dit is de 2013 variant, de zogenaamde facelift. De facelift V8 heeft de uitlaten van de V10. Het is te zien aan de gewone sideblades dat het een V8 is, de V10 heeft verbrede sideblades.
Duidelijk een V8 TFSI. Te zien aan de grill. Te zien aan de velgen. Te zien aan de sideblades. Verder heeft de V10 ovale uitlaten en dit zijn eerder ronde uitlaten
V10 toch .. ?
@beseff: ja dat dacht ik ook aan de uitlaat te zien
@beseff: nee, echt een 4.2 toen ik hem zag staat dacht ik hé een V10! Nadat ik naar de motor ging kijken stond er 4.2 fsi, deze foto heb ik dan weer niet toegevoegd…
@bmwjarne: dan zijn de uitlaten nier orgineel
@bmwz3: volgensmij zijn de uitlaten na de facelift allemaal hetzelfde.
@bmwjarne: je hebt gelijk ja, de uitlaten van een v10 zijn ovaal. Nu ik goed kijk zijn deze echt rond haha
@jordip: na de facelift hebben ze beide de zelfde uitlaat gekregen
Yep, tien cilinders
Dit is een v10, de v8 heeft 4 uitlaten
@bmwz3: lees eens even pfff
@borro4: gast ik krijg de eerdere comments nog niet eens te zien als ik comment, ik dacht dat ik als eerste was…
@bmwz3 @scottishcarspotter @jordip @beseff dit is de 2013 variant, de zogenaamde facelift. De facelift V8 heeft de uitlaten van de V10. Het is te zien aan de gewone sideblades dat het een V8 is, de V10 heeft verbrede sideblades.
Duidelijk een V8 TFSI. Te zien aan de grill. Te zien aan de velgen. Te zien aan de sideblades. Verder heeft de V10 ovale uitlaten en dit zijn eerder ronde uitlaten
@nathoes: want velgen zijn onmogelijk te vervangen….
Duidelijk een V8, kom op zeg!
@nvhuijkelom: joah! Pff amateurs