• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Tesla Model S Signature Performance

Was de eerste Signature Performance op Nederlands kenteken. Eigenaar heeft het een ander aan gepast. De lak van Tesla zelf is erg slecht volgens de eigenaar, er zitten allemaal krasjes in na dat je door de wasstraat bent geweest. Dus hij heeft er keramische lak op laten spuiten. De hele auto is trouwens her-gespoten. Alle chromen onderdelen zijn zwart gemaakt en het logo van Tesla zelf is rood geworden. Naar mijn mening de dikste standaard Model S op de Nederlandse weg.

Spotter: paul_ammerlaan
Geüpload op: 28 april 2015
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
elektrisch model Model-S Tesla tuning zwart
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Mercedes S63 AMG
    Mercedes S63 AMG
  • Tesla Model S Signature
    Tesla Model S Signature
  • Tesla Model S Performance
    Tesla Model S Performance
  • gepantserde A8L
    gepantserde A8L
  • Tesla Model S Signature
    Tesla Model S Signature
  • Porsche 911 991 GT3
    Porsche 911 991 GT3
  • Tesla Model S Performance
    Tesla Model S Performance
  • Audi RS6
    Audi RS6

Lees Interacties

Reacties

  1. sebasjuhh zegt

    28 april 2015 om 13:46

    Wie gaat er dan ook door een wasstraat.

    Login om te reageren
    • jozef879 zegt

      28 april 2015 om 13:55

      @sebasjuhh: er zijn meer redenen om door de wasstraat te gaan dan om het met de hand te doen…

      Login om te reageren
      • 480turbo zegt

        28 april 2015 om 14:11

        @jozef879: noem is wat want bij handwas kun je zelf bepalen hoe ruig je hem wast. Veel goeie wasstraten leveren er garantie op en dat zegt mij al genoeg om er geen gebruik van te maken. De hotwax uit de hand hogedruk spuit werkt vaak zelfs beter dan menig diamnant behandeling

        Login om te reageren
        • boenderaar zegt

          29 april 2015 om 10:39

          @480turbo: Dat je auto na vijf minuten op je luie reed zitten schoon is bijvoorbeeld. Daarnaast heb ik nooit het geduld en zin om het zelf te gaan doen, ook heb ik al een paar keer gehad dat ik er na een uur zwoegen achter kwam dat ik nog plekjes was vergeten. Ik doe gewoon liever andere dingen op mn zaterdag dan een auto poetsen die na twee weken toch weer vies is.

          Login om te reageren
          • jochempie zegt

            29 april 2015 om 11:32

            @boenderaar: dat is een non-argument want da’s enkel persoonlijke voorkeur. Ik vind het belangrijk en fijn om zorgvuldig m’n auto te wassen en spendeer dus graag een paar uur hieraan.

            Login om te reageren
            • boenderaar zegt

              29 april 2015 om 13:10

              @jochempie: Ik vind het een beetje flauw dat je mijn argumentatie een non-argument noemt. Feit is namelijk dat de wasstraat sneller en dus efficiënter is. Voor mij is een auto ook geen kunstwerk, maar een vervoersmiddel. Het ondehoud moet goed gebeuren, daarnaast moet hij er nog representatief uit zien. Een krasje meer of minder, so what.

              Login om te reageren
              • jochempie zegt

                29 april 2015 om 13:34

                @boenderaar: net als bijv. kokkerellen is auto wassen niet perse beter als het sneller en efficiënter is. Leuk dat jou auto een vervoersmiddel is, maar waarom zou dat er dan überhaupt representatief uit moeten zien? Dat is hezelfde als zeggen dat je graag eet bij de Mc omdat het snel en efficiënt is, maar je het wel in een net restaurant probeert op te eten zodat je niet voor lul staat als iemand je spot..

              • boenderaar zegt

                29 april 2015 om 14:36

                @jochempie: volgens mij scoor jij niet zo goed op een begrijpend lezen toets he Jochempie. Als je goed had gelezen had je namelijk kunnen zien dat ik ook toegeef dat het wassen met de hand beter is. Echter, doordat ik er geen lol aan beleef om iedere week 2 uur lang met een spons in mijn handen te staan, kies ik voor gemak. Ik ben wel van mening dat mijn auto er nog representatief uitziet na een beurtje wasstraat. Als jij je vrije tijd liever wel besteed met het strelen van een stuk metaal hou ik je zeker niet tegen.

              • jochempie zegt

                30 april 2015 om 12:05

                @boenderaar: en zo raken we dus toch in een non-discussie, zullen we ’t lekker laten? ;)

            • itest zegt

              29 april 2015 om 20:05

              @jochempie:
              Wacht maar tot je een echte baan hebt later, dan heb je helemaal geen tijd meer om hem elke keer met de hand te wassen. Na een jaar of 2 verkoop je je auto alweer en zit de volgende koper met eventuele swirls van de wasstraat……

              Login om te reageren
              • jochempie zegt

                30 april 2015 om 12:03

                @itest: ik zit netjes 40 uur per week op kantoor, mocht het je interesseren. Ik was m’n auto sporadisch, om ‘m zo droog mogelijk te houden. Hij kan ook niet door de wasstraat, want de antenne is niet demontabel zonder de hele constructie uit elkaar te halen. Desalniettemin heb ik duidelijk een andere insteek wat betreft disposability van een auto. Succes, hè.

        • jozef879 zegt

          29 april 2015 om 12:11

          @480turbo en de rest: wasstraat duurt 7 hele minuten (inclusief het er heen rijden) je zet hem er in, stapt uit, wacht 3 minuten, stapt in en rijdt weer verder. Auto ziet er weer keurig uit. Op naar de volgende afspraak / punt op je to do list. Niet iedereen heeft namelijk alle tijd om het helemaal zelf te doen ;-). Last but not least: als je het zelf doet moet je ook allemaal soorten wasmiddel en sponsjes hebben. De enige spons die ik thuis heb liggen in een schuurspons en het enige wasmiddel dat ik heb liggen zijn vaatwastabletten. Veel gedoe, weinig resultaat! Doei.

          Login om te reageren
          • jochempie zegt

            29 april 2015 om 13:51

            @jozef879: ik hoop dat je klantjes het verschil niet zien tussen netjes eruit zien en netjes gedaan.

            Login om te reageren
            • stamp zegt

              30 april 2015 om 09:58

              @jochempie: score!

              Login om te reageren
      • dennisjuh95 zegt

        28 april 2015 om 14:24

        @jozef879: Nee die zijn er eigenlijk niet.

        Login om te reageren
    • dutchdriftking zegt

      29 april 2015 om 10:19

      @sebasjuhh: idd! Snap ik ook nooit.

      Login om te reageren
    • joostvis zegt

      29 april 2015 om 11:26

      @sebasjuhh: bijna iedereen, dat ga je toch niet zelf doen?

      Login om te reageren
  2. thomcarspotter zegt

    28 april 2015 om 14:31

    Lekkere platen!

    Login om te reageren
  3. noah_deheer zegt

    28 april 2015 om 17:21

    Ik zag er zo een in de parkeergarage bij de Rai maar dacht dat iemand zn logo gewoon rood geplastidipt had :I

    Login om te reageren
    • jochempie zegt

      29 april 2015 om 14:02

      @noah_deheer: kan toch? Dan is ie ook rood geworden, alleen minder slijtvast

      Login om te reageren
  4. flik2punt0 zegt

    28 april 2015 om 19:34

    Ziet er lekker uit!

    Login om te reageren
  5. 991gt3rs zegt

    29 april 2015 om 10:04

    Al draagt een aap een gouden ring….het is en blijft een pleuris ding.

    Login om te reageren
    • mopar zegt

      29 april 2015 om 10:21

      @991gt3rs: kan jij je weer mooi de kosten van een ring besparen ;)

      Login om te reageren
    • michaelcorleone zegt

      29 april 2015 om 12:08

      @991gt3rs: ik ben benieuwd wat jij mooi vindt.

      Login om te reageren
      • 991gt3rs zegt

        29 april 2015 om 12:20

        @michaelcorleone: Ik geef je een hint: Het heeft te maken met mijn nickname. Trouwens, ik zeg niet dat ik de auto lelijk vind…

        Login om te reageren
  6. mashell zegt

    29 april 2015 om 10:05

    Smaakvol gedaan.

    Login om te reageren
  7. noachristoffel zegt

    29 april 2015 om 10:07

    zet hem maar voor de deur neer

    Login om te reageren
  8. michiel1 zegt

    29 april 2015 om 10:14

    ziet er prima uit hoor,maar wat bied de signature edition voor speciaals dan???
    en is het wel een p85D, want de dikste moet ook de snelste zijn;)

    Login om te reageren
    • amg65 zegt

      29 april 2015 om 10:49

      @michiel1: jij bent niet echt op de hoogte he? Nee geen p85d, die worden pas net geleverd. Signature waren de eerste.

      Login om te reageren
      • michiel1 zegt

        29 april 2015 om 11:55

        @amg65: dan bevestig je net wat ik zeg… voor de dikste moet het dus de net leverbare p85d zijn….

        Login om te reageren
  9. mrrallycross zegt

    29 april 2015 om 11:26

    Mooie tesla, een beetje anders dan die andere.

    Login om te reageren
  10. gtwillem zegt

    29 april 2015 om 11:37

    Ik zie het verschil niet. Ik denk dat een setje spacers wonderen zal doen, de wielen lijken net iets naar binnen te staan. Het is geen lelijke auto, maar wel een beetje anoniem. Ook aan deze kan ik niet zien wat er bijzonder aan is.

    Login om te reageren
  11. stfu zegt

    29 april 2015 om 11:43

    Ik heb dikkere Tesla’s gezien met andere wielen. Vossen of BBSjes.

    Login om te reageren
    • soundgarden zegt

      29 april 2015 om 19:13

      @stfu: oh ja, die goddelijke concave jetsers van vossen.. hmm doe die maar inderdaad, 20 duims aub

      Login om te reageren
  12. Floris9 zegt

    29 april 2015 om 11:46

    Mooie uitvoering, maar waarom geen zwarte kentekenplaathouder achterop…? als je dan toch van de details bent…

    Login om te reageren
  13. dannybmw zegt

    29 april 2015 om 11:52

    Alles is gewoon onder geplakt
    Sier lijsten achter bij de ramen deurhendels en het neusje en de ramen zijn geblindeerd en de remmen zijn gespoten want toen kon dat ook nog niet nu wel en de logo’s zijn rood gemaak en de knipperlichten zwart dat is er mee gebeurd

    Login om te reageren
  14. m4ple zegt

    29 april 2015 om 11:56

    En nieuw 3e remlicht? Let daar maar eens op…. heel vaak uitgevallen LED s

    Login om te reageren
    • branko zegt

      29 april 2015 om 13:13

      @m4ple: klopt, zie de Tesla om de haverklap in Amsterdam en valt mij ook op dat bij veel al lampjes aan het uitvallen zijn in het derde remlicht.

      Login om te reageren
  15. michaelcorleone zegt

    29 april 2015 om 12:07

    Tesla Model S is een heel fraai ding en een v/d mooiste in zijn klasse uit de afgelopen tijd.

    Login om te reageren
  16. srthellcat zegt

    29 april 2015 om 12:45

    Nieuwe vorm van transport. Eerst waren er te voet, te paard, te fiets en nu Te sla

    Login om te reageren
  17. schellekens006 zegt

    29 april 2015 om 13:41

    Blijft een saaie Mazda 6

    Login om te reageren
    • pudi zegt

      29 april 2015 om 15:53

      @schellekens006: ik vind dit eigenlijk saaier

      Login om te reageren
  18. rolov zegt

    29 april 2015 om 15:14

    Die rode embleempjes vibd ik er wel vreselijk dik op staan.

    Login om te reageren
  19. kennone zegt

    29 april 2015 om 16:40

    Als ze hier nou eens die batterij er uit halen en er gewoon een v8 in lepelen. Dan is hij toch veel dikker!!

    Login om te reageren
  20. mrdjm zegt

    29 april 2015 om 20:43

    Heel gaaf!

    Login om te reageren
  21. lima zegt

    29 april 2015 om 22:44

    DE dikste Tesla van NL ;)

    http://www.autojunk.nl/2015/04/tesla-26

    Login om te reageren
  22. w0o0dy zegt

    30 april 2015 om 00:04

    @LIMA: en aan de eigenaar van bovenstaande Model S

    Deze wielen maken het (in mijn ogen nog net iets ruiger.. de auto kan het hebben.

    http://www.6speedonline.com/forums/attachment.php?attachmentid=234151&stc=1&d=1366406910

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North