Cadillac XLR in Chevy-karnavalskostuum
De 789 is een waar kunstwerk! N2A Moters wist deze coachbuild op basis van de Corvette C6 in elkaar te knutselen.
De "hooded eyes" en grill van een '57 Chevy. Het middengedeelte is een '58 Impala en de "bird in flight" achterkant komt van de '59 Chevy. Daarnaast heeft deze brute auto 440 pk!
Bizar apparaat. Maar gezien het dak en het interieur is deze niet op basis van een Corvette, maar is het stiekem een Cadillac XLR
@dizono: de Cadillac XLR is gebouwd op het platform van de Corvette.
Nutteloze info:
De LS3 V8 is vervangen door hun eigen Northstar V8 (welke een stuk moderner is met 4.6 liter, 4 bovenliggende nokkenassen en 32 kleppen) met 326pk (volgens mij). Er is zelfs een XLR-V geweest met een 4.4 Northstar, inclusief kompressor (goed voor 445pm ongeveer).
De XLR moest de concurrent worden voor de SL500 en de XLR-V voor de SL55 AMG. Maar een succes is dat helaas nooit geworden, helaas.
Omg..wat een wansmaak zoals alleen Amerikanen dat kunnen..ook zonde van de XLR die er best oke uitziet
@maarten020: tis is Zwitserland you dweeb…
@maarten020: Ik vind het juist origineel en die moderne coupé-lijn werkt best goed voor een oude look.
Hahahaha !
Gaymobiel op zijn amerikaand
Eigenlijk best goed gelukt! De scherpe Cadillac lijnen zijn verdwenen voor dit Impala achtige uiterlijk. Alleen het dak veraad zijn afkomst, maar dat kan nog naar beneden.
Ik dacht al dat niet klopte wat ik zag
Wie zei ook alweer dat Zwitsers geen humor hebben ?
Ik denk dat dat kenteken meer waard is dan de auto
Ik heb even research gedaan. De eigenaar heeft dit kenteken voor 131.000 frank gekocht (bijna 130.000 euro) op een veiling. Dit was een tijdje het hoogste bedrag voor een nummer in zwitserland, maar is overtroffen door SG 1 dat voor 135.000 frank is verkocht.
Ik vind hem gewoon wel lekker en zeker apart.
Beter dan al dat gembella,mansory,ac schnitzel ed.
geenbalan bedoelde ik.
gemballa.
Dit was dus de inspiratiebron voor Dame Edna…..
@asmulders: daar hadden ze de E60 voor…
I like <3
En dit rijdt gewoon in Zwitserland, niet eens uit Japan, waar je dit eerder zou tegenkomen
Auw mn ogen
Bizar!
Wow!!
Voor het geld van zo’n ombouw kocht ik mij liever een echte gerestaureerde Bel Air Impala er zal nog genoeg overblijven om die ook wat te customizen als je dit echt nodig vind.
Best goed gelukt, op t eerste oog lijk het nog best een mooie auto maar dan kijk je goed…
Compleet uit verhouding, zeker het dak.
Sorry, maar ik ben er eentje van het origineel houden en deze brengt me niet op andere gedachten..