Origineel hoort de MG C (zes cilinder) een dergelijke motorkap met bult te hebben. Ik denk alleen dat dit een B is met C motorkap aangezien deze auto standaard stalen B velgen heeft. MG C’s hadden fabrieksaf altijd spaakwielen. Als je dat om wilt wisselen moet de hele naaf gewisseld worden. Ook zijn de stoelen van een nieuwer B type. B’s met een C motorkap zie je wel eens vaker. Een beetje zoals 316i’s met een M3 badge….
Absoluut een B met een C kap. Origineel ook geen chromen bumpers, laatste generatie UK-spec dashboard, C kap erop, Rostyle velgen. Wat een allegaartje…
mooi geel is niet lelijk!
MG B V8?
Dat is volgens mij een MGC daar zit een zes cilinderlijn motor in die veel zeldzamer is dan de MGB
Origineel hoort de MG C (zes cilinder) een dergelijke motorkap met bult te hebben. Ik denk alleen dat dit een B is met C motorkap aangezien deze auto standaard stalen B velgen heeft. MG C’s hadden fabrieksaf altijd spaakwielen. Als je dat om wilt wisselen moet de hele naaf gewisseld worden. Ook zijn de stoelen van een nieuwer B type. B’s met een C motorkap zie je wel eens vaker. Een beetje zoals 316i’s met een M3 badge….
Mooi vlaggetje achterop ook ;-)
Absoluut een B met een C kap. Origineel ook geen chromen bumpers, laatste generatie UK-spec dashboard, C kap erop, Rostyle velgen. Wat een allegaartje…