ALFA ROMEO 8C SPIDER & PORSCHE 911 997 GT3 RS 4.0
ALFA ROMEO 8C SPIDER & PORSCHE 911 997 GT3 RS 4.0 gisteravond gespot in Italië, heerlijke combo. Statief helaas niet bij me op dat moment dus de foto’s zijn niet optimaal.
ALFA ROMEO 8C SPIDER & PORSCHE 911 997 GT3 RS 4.0 gisteravond gespot in Italië, heerlijke combo. Statief helaas niet bij me op dat moment dus de foto’s zijn niet optimaal.
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Waar in italie?
@bugatti2405: Greve in Chianti, Toscane
Twee wagens van mijn lijstje!
@4244cc: toch zie ik die lelijke alfa liever af fikken
@nederland1994: ga je mond spoelen!
In deze kleur is hij idd niet zo mooi, maar in het rood!???
Statief verricht geen wonderen hoor
@aronn: ooit gehoord van sluitertijden etc. ….
@noachristoffel: Wel eens gehoord dat niet iedereen pro fotograaf is. Snap je advies, maar geef dan uitleg.
@stefanos: met een statief kun je langere belichtingstijden (sluitertijden) pakken, zodat de foto licht genoeg wordt terwijl je geen bewegingsonscherpte krijgt. De foto wordt dus perfect scherp (mits je uiteraard goed scherp stelt). Ook hoef je dan niet met de flitser te fotograferen, zodat de kleuren veel sfeervoller zijn. De ISO (lichgevoeligheid) kun je ook lekker laag houden, zodat je weinig ruis in de foto ziet. Even een korte uitleg :)
Mat verpest die hele 8C
8C, zonder twijfel.
8c !
Mat zwart op een 8C oogt echt supercheap. Dan maar de 911.
Ja dan toch die 8C zie dat meer een klassieker worden dat die met plastic beplakte 911
@burninrubber: de GT3 RS 4.0 is nu al behoorlijk in waarde aan het stijgen. Die wordt ook belachelijk duur straks. + leuker om te rijden, denk ik. Dus, ik ga voor de Porsche :)
@appelvis: @burninrubber: oh ja, en: MEZGER!
@burninrubber:
Die 4.0 RS gaat nu al meer dan 300.000 euro, is al een klassieker…
@StijnB: dat iets stijgt in waarde wil niet zeggen dat het ook een klassieker is. Alleen dat het een goed investeringsobject is…
Porsche, sowieso. Bij de Alfa doen na een week de knopjes op het dashboard het niet meer. *grabs popcorn*
@kliko: kwestie van even erop slaan
@sleepyj: s.h.i.t. Self Healing Italian Technology
Zonder te kijken de Alfa
*Wel eerst even een paintjob en ander schoeisel
Absoluut de 911. 4 liter race motor en rolkooi. Perfect!
Alfa ????. Nee doe mijn mijn die gt3 rs maar
@63amg99: vind je dat grappig?
Die 4.0RS is nu redelijk wat waard. Maar t slaat nergens op!
Dus doe mij die 8C maar. Die wrap peuter ik er wel af.
De Porsche, zonder twijfel! Al vind ik de Alfa ook helemaal geweldig!
Zonder twijfel de Porsche! Aanzienlijk beter sturend en een briljant blok!
Daarnaast zijn er ook betere wagens dan de 8C geleverd met dit prachtig klinkende Ferrari/Maserati blok.
Neemt niet weg dat ik de 8C nog altijd een prachtbak vind, alleen niet met deze ontzettend goedkope wrap.
De 8C natuurlijk! Maar de knuppel die deze matzwarte meuk erop heeft laten plaatsen verdiend een draai om z’n oren!
Voor mij ook de Porsche!
Zo in het mat zwart en als Spyder vind ik de 8C er echt niet uitzien….
8c is de beste!!
@mercedesbenz63: dat sowieso niet.
maar dat je liever hebt.. prima, ieder zn ding
8C altijd over een 911, maar zou zeker al tevrede zijn met zo’n Rs 4.0
Pfoe wat is de 8c een ontiegelijk lelijke auto. Vooral nu deze twee auto’s naast elkaar staan. Absoluut de Porsche! Gelukkig verschillen de smaken (als ik kijk naar de reacties hierboven).
@rhyo: jep
De 4.0. Als het de coupé was geweest, altijd de 8C.
Beide
911 any day of the week ‘ hands down easy choice
Ik verbaas me dat de meeste autoliefhebbers hier een Alfa Romeo verkiezen boven een Gt3 rs 4.0.. Onwerkelijk! Voor mij uiteraard de idiote Porsche :-)
De alfa, uiteraard
Absoluut de porsche ?
8C !!
Wat een vergelijk. Een platgeslagen kever met een satellietschotel achterop versus Grand’Italia.
8C!! En dan dat laagje plastiek er af halen en hopen dat er rood onder zi!!
De Porsche 997 GT3 RS 4.0 graag
Alfa alleen al vanwege de heerlijke sound van die V8, hoewel deze kleur niet mijn keus zou zijn
Jammer van de lak maar toch de Alfa!
GT3 RS 4.0 zonder twijfel.
Sowieso een van de ALLERBESTE sportwagens ooit. Bovendien.. gewoon een heerlijke wagen.
heerlijk die V8 hoor maar ik heb liever die prachtige 4.0 zescilinder boxer. Dat geluid ook.. <3
Als de 8c rood Was en dicht koos ik die. Nu kies ik toch de gt3 denk ik.
De Alfa natuurlijk! Die is veel unieker dan een 911: valt op dat veel P liefhebbers het over geld hebben.
8c aub voor mij
Hands down de 911. 8c is een unieke auto, one of a kind en Italiaanse pracht maar voor ’t complete plaatje (en deze 8c is echt de minst mooie die ik ken) is de 911 meer mijn ding. De grootste boxer ooit in een 911 (911 is en blijft een icoon natuurlijk) is dit wel zo wat de dikste, moderne 911 die je kunt krijgen. Monsterboxer prefereer ik boven die heerlijke V8. En denk dat je meer plezier hebt in de 911 qua rijden dan in de 8c. Hoe mooi hij ook is. En dan hebben we ’t nog niet eens over de investering gehad. M’n hart twijfelt (want allebei prachtauto’s) maar als ik daar mijn verstand en de funfactor bij doe dus de 911 by far.
Porsche. Dat mat zwarte op de alfa faalt echt hard!
Zonde van de wrap op zo’n mooie 8C Spider.Met degene die het erop geplakt heeft wil ik wel even een praatje maken.Doet hij nooit weer.
Misschien heeft meneer 8c een wrap er om heen gedaan ter bescherming van zijn lak? Hij is aardig vies.
Als het de 991 gt3 rs was geweest had ik die gekozen, maar nu ga ik voor de alfa