@stephane8200: klopt. Is ook de reden dat er een 111, 111S en 111R versie was van de Elise. De ’tub’ waar om alles gebouwd werd wordt ook het ‘111’ chassis genoemd. De Hennesey Venom GT, Opel Speedster, Melkus RS2000, Detroit Electric, Tesla Roadster, Lotus Europa, Lotus Exige S1, Lotua Exige S2 en Lotus Exige S3: allemaal gebouwd op het ‘111’ chassis ;-).
@clarkson: ikzelf ben niet zo van het filmen, mocht je hem toch even in bewegend beeld willen zien en horen, check zeker deze video even: https://youtu.be/Ng3cs5u5d14
Zo gaaf netzoals die voorganger ervan, kan niet op de naam komen helaas
@henkhupelschoten: 2-eleven was dat ;)
@henkhupelschoten: dat was de Two-Eleven als ik me niet vergis.
Helemaal met je eens verder! Als ik toch eens rijk was..
@jaguarjunk: 2-Eleven is de officiële benaming ;-).
Waren vorige week ook al aan het testen met de 3-eleven, gaat serieus af.
Als ik mijn maatjes mag geloven.
En dat was omdat de Elise, waarop deze beide gebaseerd zijn, bekend stond als project M1-11 voordat ze een naam had.
@stephane8200: klopt. Is ook de reden dat er een 111, 111S en 111R versie was van de Elise. De ’tub’ waar om alles gebouwd werd wordt ook het ‘111’ chassis genoemd. De Hennesey Venom GT, Opel Speedster, Melkus RS2000, Detroit Electric, Tesla Roadster, Lotus Europa, Lotus Exige S1, Lotua Exige S2 en Lotus Exige S3: allemaal gebouwd op het ‘111’ chassis ;-).
Ben ik de enige die voorkant van een exige en de achterkant van een zenos e10?
Jammer dat het geen filmpje is
@clarkson: ikzelf ben niet zo van het filmen, mocht je hem toch even in bewegend beeld willen zien en horen, check zeker deze video even: https://youtu.be/Ng3cs5u5d14
@jorisk: zo dat ding gaat de bocht om zeg!
Mooi ding hoor. Zou ik best willen hebben.
Over een tijdje is er de 7- eleven en dan komt de 9- eleven