• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Snelste Polo WRC van Nederland!

Deze Volkswagen Polo R WRC heeft net iets meer dan 400 Pk!!
Deed zondag ook mee aan de Borderrun 2015.

Spotter: basfransencarphotography
Geüpload op: 22 september 2015
Plaats: 22
Kenteken: Onbekend
Polo polo-wrc striping Volkswagen wit
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • BMW 1502 cabrio
    BMW 1502 cabrio
  • Golf GTI Clubsport!
    Golf GTI Clubsport!
  • Lancia Aprilia Sport Zagato 1937
    Lancia Aprilia Sport Zagato 1937
  • Volkswagen Polo WRC
    Volkswagen Polo WRC
  • Porsche Panamera GTS en Aston Martin DB9
    Porsche Panamera GTS en Aston Martin DB9
  • Polo WRC bommetje
    Polo WRC bommetje
  • Polo WRC
    Polo WRC
  • Polo R WRC
    Polo R WRC

Lees Interacties

Reacties

  1. jessekiek zegt

    22 september 2015 om 21:50

    Je reed zelf ook wel wat leuks of niet?

    Login om te reageren
    • basfransencarphotography zegt

      22 september 2015 om 21:54

      @jessekiek: ja ik reed mee in de Audi R8 V10 GT Spyder van Vd Akker!

      Login om te reageren
      • jessekiek zegt

        22 september 2015 om 22:40

        @basfransencarphotography: heerlijk!

        Login om te reageren
      • jaspervdwinden zegt

        25 september 2015 om 10:43

        @basfransencarphotography: Pfff… das niet mis…

        Login om te reageren
  2. sirpowersedan zegt

    22 september 2015 om 21:50

    Lekkere foto

    Login om te reageren
  3. deora zegt

    22 september 2015 om 21:58

    Lekker bakje!

    Login om te reageren
  4. autofreaker zegt

    22 september 2015 om 22:08

    Dik wat heeft die er aan gedaan ?

    Login om te reageren
    • basfransencarphotography zegt

      22 september 2015 om 23:11

      @autofreaker: Vanalles, maar vraag me niet wat… ;)

      Login om te reageren
  5. noachristoffel zegt

    22 september 2015 om 22:34

    Wat is het nut ervan om 400pk in zo’n ding te doen?

    Login om te reageren
    • juulbe zegt

      22 september 2015 om 22:37

      @noachristoffel: gewoon omdat het kan

      Login om te reageren
    • 2fast4you zegt

      22 september 2015 om 22:42

      ik zou me schamen als ik zo’n vraag zou stellen

      Login om te reageren
      • basfransencarphotography zegt

        22 september 2015 om 23:11

        @2fast4you: Haha

        Login om te reageren
    • sirpowersedan zegt

      22 september 2015 om 22:45

      @noachristoffel: wrm niet is gwn gaaf , niet alles hoeft volgens het boekje

      Login om te reageren
  6. carseen zegt

    22 september 2015 om 22:52

    400pk, voorwiel aangedreven alleen maar?

    Login om te reageren
    • gieltj zegt

      22 september 2015 om 23:15

      @carseen: heeft deze niet gewoon AWD?

      Login om te reageren
    • sirpowersedan zegt

      22 september 2015 om 23:17

      @carseen: nee heeft 4Motion anders zou het onderstuur feest zijn

      Login om te reageren
      • thomas20vt zegt

        23 september 2015 om 00:31

        @sirpowersedan: is deze omgebouwd dan? Een standaard WRC heeft namelijk gewoon voorwielaandrijving met een elektronisch sper differentieel.

        Login om te reageren
        • bram95 zegt

          25 september 2015 om 09:55

          @thomas20vt: Nee, Polo WRC heeft standaard 4Motion.

          Login om te reageren
          • 3246cm252kw zegt

            25 september 2015 om 12:18

            @bram95: nee

            Login om te reageren
          • slickrick zegt

            17 december 2015 om 23:31

            @bram95: hoe kom je daar bij, standaard wrc heeft gewoon voorwiel en 220pk, kijk maar op het kenteken. Als deze omgebouwd is naar 4×4 dan wil ik graag weten waar ze die onderdelen vandaan gehaald hebben

            Login om te reageren
        • Onehp zegt

          25 september 2015 om 09:56

          @Thomas20vt: zou dan ook eerder dit grapje uithalen met een S1, kan je de pks ook aan de grond zetten…

          Login om te reageren
          • Onehp zegt

            25 september 2015 om 10:00

            @Onehp: bv. http://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/11-audi/6074-s1/6075-2014/6076-s1-2-0-tfsi/?stage=6593

            Login om te reageren
          • civicfk3 zegt

            25 september 2015 om 10:23

            @Onehp: de Polo WRC heeft net zoals de S1 ook 4motion.

            Login om te reageren
            • mcpeek zegt

              25 september 2015 om 10:42

              @civicfk3: Het gaat hier om het homologatie model, de Polo R WRC Street, die geen 4Motion heeft. “Gelijk met de competitieversie onthulde Volkswagen ook de Volkswagen Polo R WRC Street. Dit homologatiemodel is exclusief door zijn oplage van 2.500 exemplaren en zijn specificaties. Hij beschikt over een 2.0 TSI met een vermogen van 220 pk en een koppel van 350 Nm. Het vermogen wordt via een handgeschakelde ‘close-ratio’ zesbak op de voorwielen overgebracht. De acceleratie van 0-100 km/h duurt 6,4 seconden en de topsnelheid bedraagt 243 km/h. De ‘looks’ zijn volledig in rallystijl met 18-inch lichtmetalen wielen, de grote achterspoiler en de wit-grijs-blauwe kleurstelling van de competitieversie. De levering van de Polo WRC Street start in september 2013”, aldus Volkswagen zelf. http://www.volkswagen.nl/over-volkswagen/actueel/nieuws/2012/klaar-voor-de-start-volkswagen-polo-wrc

              Login om te reageren
  7. peshuis zegt

    22 september 2015 om 23:24

    Ook afgelopen zondag tijdens de Borderrun?

    Login om te reageren
    • basfransencarphotography zegt

      23 september 2015 om 07:18

      @peshuis: Jazeker

      Login om te reageren
  8. carspottertje zegt

    23 september 2015 om 09:16

    Dik

    Login om te reageren
  9. brave zegt

    25 september 2015 om 09:51

    Stickers eraf en een laagje of 7 metallic gifgroen erop en hij is af.. wat een bommetje zeg.

    Login om te reageren
  10. w0o0dy zegt

    25 september 2015 om 09:54

    Als… Het waar Is.

    Login om te reageren
    • e1000bmw523i zegt

      25 september 2015 om 10:14

      @w0o0dy: ik zie geen rookpluimen, dus hij reed iig niet op diesel. ?

      Login om te reageren
    • e1000bmw523i zegt

      25 september 2015 om 10:16

      @w0o0dy: 162 kW volgens de RDW. En de RDW heeft altijd gelijk………

      Login om te reageren
    • civicfk3 zegt

      25 september 2015 om 10:23

      @w0o0dy: 470pk en 460nm volgens de facebook pagina van JD Engineering

      Login om te reageren
      • jaccovdzaag zegt

        25 september 2015 om 10:33

        @civicfk3: 371pk en 460nm, leer lezen ricer.

        Login om te reageren
      • gieltj zegt

        25 september 2015 om 10:35

        @civicfk3: 371 pk bedoel je

        Login om te reageren
    • civicfk3 zegt

      25 september 2015 om 10:25

      @w0o0dy: sorry 370pk, was een typfoutje

      Login om te reageren
  11. rossi46audi zegt

    25 september 2015 om 10:02

    Als ik mocht kiezen werd het zeker niet de VW polio

    Login om te reageren
  12. KUYL zegt

    25 september 2015 om 10:08

    Wat ben ik blij gemaakt met een dood vogeltje. Denk mooi, eens kijken hoe hard dat ding gaat of kwijlen over de mooie spulletjes die gemonteerd zijn. Nee, 6 vrij troosteloze foto`s van een standaard uitziende Polo WRC die 400pk “zou hebben”. Of is zo`n akrapovic tegenwoordig al goed voor 180pk? Bij bijna het dubbele vermogen was een rem-upgrade ook wel fijn geweest trouwens.

    Login om te reageren
    • jaspervdwinden zegt

      25 september 2015 om 10:47

      @KUYL: Troosteloze foto’s?
      Ik vond het best aardige foto’s hoor. Verder vind ik u een beetje een zijksnor!

      Login om te reageren
      • KUYL zegt

        25 september 2015 om 10:53

        @jaspervdwinden: Gelukkig wordt jij blij van simpele dingen zoals een Polo gefotografeerd op de snelweg. Als je de lat iets hoger legt ben je blijkbaar een zijksnor (blijkbaar leg je de drempel voor je spelling ook niet echt hoog).

        Login om te reageren
        • jaspervdwinden zegt

          25 september 2015 om 11:01

          @KUYL: Het is gewoon een leuke spot en een goede bijdrage, dat is de strekking.

          Login om te reageren
        • trident zegt

          25 september 2015 om 11:43

          @KUYL: over zeiksnor gesproken verkeerde spelling

          Login om te reageren
          • KUYL zegt

            25 september 2015 om 13:55

            @trident: Eeuh voor de verkeerde spelling van zeiksnor moet je niet bij mij zijn, ik herhaalde alleen waarvoor ik uitgemaakt werd en dat was zijksnor.

            Login om te reageren
      • jaccovdzaag zegt

        25 september 2015 om 12:57

        @jaspervdwinden: Zeiksnor. Even een cursus grammatica in plaats van op Autoblog struinen.

        Login om te reageren
    • basfransencarphotography zegt

      25 september 2015 om 11:13

      @KUYL: Troosteloze foto’s…?!

      Login om te reageren
      • jaspervdwinden zegt

        25 september 2015 om 11:24

        @basfransencarphotography: Ja… meneertje kan het zelf beter waarschijnlijk.

        Login om te reageren
        • KUYL zegt

          25 september 2015 om 13:47

          @jaspervdwinden: Hahaha wat is iedereen op zijn teentjes getrapt over die foto`s. Hoe mooi ze genomen zijn, al print je ze op walvispenisleer en lijst je ze in een platina lijstje. Het blijven foto`s van maar een standaard Polo op een snelweg. Maar sorry, ik had niet door dat ik op het fotografie gedeelte van de Viva was beland. Ik dacht dat ik op Autoblog zat.

          Login om te reageren
          • KUYL zegt

            25 september 2015 om 13:52

            @KUYL: Hoe durfde ik, het is helemaal geen standaard Polo! Maar eentje met 400pk! Dat had ik er toch wel vanaf moeten zien hoe mooi en gedetailleerd die foto`s gemaakt zijn.

            Login om te reageren
    • turbobrick zegt

      25 september 2015 om 14:09

      @KUYL: Idd, deze remmetjes gaan het niet echt doen met serieuze snelheden en dan een paar keer flink remmen.
      Gaat dan wellicht alleen maar sneller rijden, zo minimaal is de remkracht dan …

      Login om te reageren
    • ghost zegt

      26 september 2015 om 10:48

      @KUYL: tenzij de eigenaar een akrapovic compleet custom heeft laten maken bestaat deze uitlaat niet voor een Polo (R WRC) dus ik vermoed slechts een tweetal opzetstukjes.

      Login om te reageren
  13. d3nnnn zegt

    25 september 2015 om 10:34

    Te geil voor woorden

    Login om te reageren
    • johanhummer9 zegt

      25 september 2015 om 12:05

      @d3nnnn: serieus jA ? Van een polo ?? Lololol rofl

      Login om te reageren
  14. rotarypowah zegt

    25 september 2015 om 10:59

    Wel typisch, de houding van de bestuurder achter ’t stuur.

    Login om te reageren
  15. Edge zegt

    25 september 2015 om 11:05

    Nounou, die @basfransencarphotography krijgt het toch maar voor elkaar om altijd weer toffe auto’s te rijden en fotograferen. Misschien moet ik ook maar eens een camera aanschaffen en een cursus fotografie doen, want zo te zien gaan er dan ineens enorm veel deuren voor je open als je mooie foto’s kunt schieten.

    Login om te reageren
    • basfransencarphotography zegt

      25 september 2015 om 11:14

      @Edge: Klopt ;)

      Login om te reageren
  16. leroyrs5 zegt

    25 september 2015 om 11:21

    Dezelfde staat te koop in belgie ook met 400 pk

    Login om te reageren
  17. biohazardracer zegt

    25 september 2015 om 11:46

    Wat een heerlijk dik bommetje ?

    Login om te reageren
  18. allesmetturbo zegt

    25 september 2015 om 14:58

    Dit ding heeft maar 220 op kenteken.. Waar komt die 400pk vandaan?

    Login om te reageren
    • e1000bmw523i zegt

      25 september 2015 om 16:01

      @allesmetturbo: uit de duim natuurlijk! Net als de verbruikscijfers…

      Login om te reageren
  19. schellekens006 zegt

    25 september 2015 om 15:42

    Die van mij heeft 600 pk op de foto.

    Login om te reageren
  20. 87sandyd zegt

    25 september 2015 om 15:46

    Van jd engineering….

    Login om te reageren
  21. ghost zegt

    26 september 2015 om 10:45

    Deze heeft bij mijn weten geen 400pk maar komt een eind in de buurt, ik meen 369/370pk. Dat is ook meteen het maximale tenzij er een Loba400 turbo op komt en nog heel wat wijzigingen. Ik heb zelf een Polo R WRC met 335pk en weet dus precies waar ik over praat.

    Login om te reageren
  22. ghost zegt

    26 september 2015 om 10:46

    Jammer overigens dat deze gefotografeerde R WRC geen origineel NL’se is.

    Login om te reageren
  23. geert1 zegt

    26 september 2015 om 15:46

    Deze wagen werd getuned bij DVX Performance in België: https://www.facebook.com/192170564156172/photos/a.996504663722754.1073742867.192170564156172/996504670389420/?type=3&theater

    Intussen wat bijgewerkt waardoor het koppel nog hoger ligt. En is met stock turbo.

    Hier nog een voorbeeld van een wrc met deze setup:
    https://www.facebook.com/192170564156172/photos/a.934386359934585.1073742836.192170564156172/934386383267916/?type=3&theater

    Login om te reageren
  24. ghost zegt

    27 september 2015 om 11:28

    Met een standaard turbo tot het gaatje gegaan, ik zou het niet doen.

    Login om te reageren
  25. robin123 zegt

    27 september 2015 om 19:55

    Ik zou die auto in een ander bedrijf laten meten, want er zijn vaker autos gemeten bij DVX waarna het bleek dat er geknoeid was en 40-50 pk extra erop stond wat niet klopte. Laatst heeft een bedrijf DVX hun leugens op facebook gezet.

    Login om te reageren
  26. robin123 zegt

    27 september 2015 om 20:06

    Hier is de link auto met dezelfde motor
    De auto moest meer dan 400pk hebben

    https://www.facebook.com/899426090125355/photos/pcb.899902216744409/899902170077747/?type=3&permPage=1

    Login om te reageren
  27. robin123 zegt

    27 september 2015 om 20:14

    Met Stock Turbo waarschijnlijk niet mogelijk

    Login om te reageren
  28. geert1 zegt

    27 september 2015 om 21:10

    Gaan we weer beginnen. Betreffende tuner probeert uit jaloezie dvx in discrediet te brengen door zelf te sjoemelen. Wagen had ongeval gehad. Klein lek in hogedruk circuit. Raar dat betreffende tuner alle wagens van dvx op zijn bank wil. Puur om de software uit te lezen. Het is erg dat je dit verhaal zomaar voor waar neemt zonder de feiten te kennen. Moest jd het gedaan hebben zou het plots wel allemaal kunnen. Begrijpen wie begrijpen kan.

    Login om te reageren
  29. kamil zegt

    28 september 2015 om 11:32

    ik hoeft niet op julie jaloez zijn je moet tegen mense eerlijk zijn niet op graf 408pk en op tesbank 370

    Login om te reageren
  30. kamil zegt

    28 september 2015 om 11:35

    Ik zal niet openlijk schrijven over uw werk
    als iemand wil meer weten [email protected]

    Login om te reageren
  31. petje zegt

    30 november 2015 om 15:29

    Was waarschijnlijk toch verkeerd gechipt aangezien het blok kapot is gegaan. Maar gelukkig heeft jd engeneering het nu wel goed gedaan.

    Login om te reageren
  32. geert1 zegt

    17 maart 2017 om 18:16

    Excuseer. Blok is nooit stuk gegaan. Had enkel een probleem aan een zeer hoge snelheid doordat de eerste generatie van de lobapompen iets te weinig leveren. Intussen draait hij bij ons op 590!!pk.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North