@fabiotol: weet ik, ik rij wekelijks in een sprinter, maar heb op school ook in een crafter gereden, dan rijd de sprinter toch beter, iets met trekkracht, op werk rij ik met dik 4,5 ton aanhangers, en op school ook, dan kan je het verschil echt merken
@ronaldddvos: Ligt puur aan de motor, want verder zijn ze hetzelfde. Alleen MB gebruikt hun eigen motoren en VW ook. MB heeft als dikste versie nog een V6 met 190pk (die heb ik van het werk) en VW heeft alleen nog 4-pitters. Qua trekken ligt het dus gewoon aan de motor, de lengte/opbouw van de bus en of je al lading achterin hebt staan.
@lohran: wij hebben ook de 6 cilinders, de 319 en 1 519 super bussen
lohranzegt
@ronaldddvos: Ja dat merk je dus wel met trekken van een aanhanger ? Crafter is op de motor en bak ba hetzelfde. Als je een aanhanger achter een 310 gooit wordt je ook niet vrolijk ? Ik rijd zonder aanhanger door Europa. Soms heb ik ook de 519, zelfs voor een klepwagen behoorlijk snel.
@fabiotol: ja een hele andere auto natuurlijk. 500 toeren verschil in z’n 6. Een sprinter is beter geïsoleerd en op papier net iets zuiniger. Man man man
Zit vaak geen 918 in
Hij komt bijna thuis heb al een stoel klaar gezet :)
Dan niet eens een sprinter
@ronaldddvos: waarom geen vw?
@kaasisslecht: Mercedes rijd beter, ervaring, kan beter met aanhanger enzo. En Porsche kennende moet het altijd duur zijn.
@ronaldddvos: iets met porsche en vw
@ronaldddvos: ja zwaardere motor waarschijnlijk
@ronaldddvos: alleen is dit een crafter
@fabiotol: weet ik, ik rij wekelijks in een sprinter, maar heb op school ook in een crafter gereden, dan rijd de sprinter toch beter, iets met trekkracht, op werk rij ik met dik 4,5 ton aanhangers, en op school ook, dan kan je het verschil echt merken
@ronaldddvos: Ligt puur aan de motor, want verder zijn ze hetzelfde. Alleen MB gebruikt hun eigen motoren en VW ook. MB heeft als dikste versie nog een V6 met 190pk (die heb ik van het werk) en VW heeft alleen nog 4-pitters. Qua trekken ligt het dus gewoon aan de motor, de lengte/opbouw van de bus en of je al lading achterin hebt staan.
@lohran: wij hebben ook de 6 cilinders, de 319 en 1 519 super bussen
@ronaldddvos: Ja dat merk je dus wel met trekken van een aanhanger ? Crafter is op de motor en bak ba hetzelfde. Als je een aanhanger achter een 310 gooit wordt je ook niet vrolijk ? Ik rijd zonder aanhanger door Europa. Soms heb ik ook de 519, zelfs voor een klepwagen behoorlijk snel.
Kwam niet Door de apk met zn roet filter haha
Is dat niet gewoon een crafter? Het enige verschil met een sprinter is de gril en het logo op het stuur
@siebren: als je dat denkt ga ik de discussie niet eens aan.
@fabiotol: ja een hele andere auto natuurlijk. 500 toeren verschil in z’n 6. Een sprinter is beter geïsoleerd en op papier net iets zuiniger. Man man man
@kaasisslecht: kan ook veel beter trekken… En dat is eigenlijk een pre met bedrijfsbussen die aanhangers moet trekken.
@kaasisslecht: niet alleen dat, kijk maar eens in de optielijst
Heb hem gister ook gespot!
Deze staat vaak bij Porsche centrum Gelderland te Heteren.
Lijkt mij gewoon een Crafter hoor..
Is niet afleveren staat gwn een 918 in om te vervoeren!
@robbode Dit is ook gwn een Crafter. (Zie de achterlichten)
Hoezo wordt hier alleen maar over bussen gepraat?