@reinoutgtr: Nou, daar gaat het dus niet om. Je kan gewoon dikkere remmen, andere uitlaten en een diffusor enz erop zetten. Maar echte kenners zien ook het verschil in de luchtinlaten aan de voorkant. Een dikke V8 met 560 pk heeft wel wat meer koeling nodig dan dit exemplaar met M550d luchtinlaten. Ook zie ik geen bredere wielkasten op dit exemplaar, wat elke M5 standaard heeft. Die remklauwen achter zijn trouwens ook gewoon even groot als een gewone M5 volgensmij;)
HAHA, geen m5!
@cscgrunnen: je was me net voor, alsnog dik exemplaar!
@cscgrunnen: hoe zie je dat? Ik zie gewoon powerdome op de motorkap, inlaten zijkant motorkop etc
@cscgrunnen: en waarom is dit geen m5? Door de kleine remklauwen achter? Dat is het enige wat verdacht is..
@reinoutgtr: voorbumer, achterbumer, uitlaten..
er is veel waaraan te zien is dat dit geen M5 is.
@reinoutgtr: Nou, daar gaat het dus niet om. Je kan gewoon dikkere remmen, andere uitlaten en een diffusor enz erop zetten. Maar echte kenners zien ook het verschil in de luchtinlaten aan de voorkant. Een dikke V8 met 560 pk heeft wel wat meer koeling nodig dan dit exemplaar met M550d luchtinlaten. Ook zie ik geen bredere wielkasten op dit exemplaar, wat elke M5 standaard heeft. Die remklauwen achter zijn trouwens ook gewoon even groot als een gewone M5 volgensmij;)
@cscgrunnen: Het makkelijkst herken je ze aan de mistlampen, de echte M’s hebben deze niet.
M5?
Als die nep is is die wel heel goed na gemaakt
M5 heeft toch geen mistlampen?
@autofreaker: M5 heef sowieso een andere bumpers.
Dit is gewoon de bumper van het M sport pakket dat deze 5 serie heeft