• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Familie Evo

Deze evo's heb ik gespot bij de Hellendoorn Rally

Spotter: dezeautoisgespot
Geüpload op: 25 november 2015
Plaats: 0
Kenteken: Onbekend
Evo evo-viii evo-X Lancer Mitsubishi wit zwart
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Mitsubishi Lancer EVO
    Mitsubishi Lancer EVO
  • mitsubishi lancer EVO
    mitsubishi lancer EVO
  • Aion S
    Aion S
  • Mitsubishi Lancer Evo VIII
    Mitsubishi Lancer Evo VIII
  • M5 F10
    M5 F10
  • Lamborghini Aventador S
    Lamborghini Aventador S
  • Dure, grijze GTC4Lusso
    Dure, grijze GTC4Lusso
  • Mitsubishi Lancer evo VIII
    Mitsubishi Lancer evo VIII

Lees Interacties

Reacties

  1. skyliner34gtr zegt

    25 november 2015 om 17:49

    Nice! Doe mij die evo x maar!

    Login om te reageren
  2. dubcars zegt

    25 november 2015 om 17:58

    Foto 3: die mistlampen doen toch wel iets goed hoor zo

    Login om te reageren
  3. rs6issnel zegt

    25 november 2015 om 18:24

    Misschien een rare vraag maar wat verschilt een gt-a versie van de evolution? OT: prachtige wagens, ben zelf van plan om er eentje aan te schaffen.

    Login om te reageren
    • dezeautoisgespot zegt

      25 november 2015 om 18:27

      @rs6issnel: Dat weet ik zo niet

      Login om te reageren
    • choi zegt

      25 november 2015 om 20:47

      @rs6issnel: de Gt-a heeft een automaat en is meer gericht op comfort, wat zich uit in zachtere demping, lager vermogen door een andere spruitstuk en ik meen een kleinere intercooler.

      Login om te reageren
    • gtwillem zegt

      26 november 2015 om 10:48

      @rs6issnel: de GT-A is een Evo gericht op comfort. Gebasseerd op de Evo VII GT, (niet de GSR), de GT-A kreeg een tiptronic automaat met vijf verzetten met gele grote overbrengingen, om voor meer rust te zorgen aan boord. Het onderstel is soepeler afgesteld en de besturing iets minder nerveus. Het vermogen lag iets lager, op 272pk, maar dankzij een ander type turbo was er minder turbogat en meer koppel onderin beschikbaar.

      Uiterlijk kun je ze herkennen aan de kleine, lage spoiler, alhoewel de grote spoiler een optie was, en je kon hem ook krijgen zonder spoiler. Verder kreeg de GT-A gepolijste velgen, gladdere motorkap en iets andere voorbumper met het kenteken in het midden.

      In het interieur had je roomwitte tellers en chromen afwerkingsdetails. De Evo VII GT-A kon je krijgen in volwassen kleuren als donkerblauw, parelmoer wit, metallic zwart en een groen/beige achtige tint.

      Net zoals de gewone Evo kun je deze tunen, maar laat dat alleen door iemand doen die zeer goed gespecialiseerd is: de ECU regelt naast het motormanagement ook de automaat.

      Login om te reageren
  4. gieltj zegt

    25 november 2015 om 19:38

    Leuk, maar liever een Evo V

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North