• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Laatste Cabriodag van 2015

Vandaag nog even de laatste cabriodag van 2015 meepakken.

Saab 93 Cabrio 2.0 Turbo SE met 230PK

– Vanaf dinsdag 17inch orginele Saab velgen

Spotter: mrdj
Geüpload op: 28 november 2015
Plaats: 0
Kenteken: Onbekend
9-3 blauw cabrio mijn-auto Saab
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Rode Ferrari
    Rode Ferrari
  • Saab cabrio
    Saab cabrio
  • Alfa 147 GTA
    Alfa 147 GTA
  • Alfa-Romeo 2000
    Alfa-Romeo 2000
  • Saab cabrio met badkuip
    Saab cabrio met badkuip
  • SAAB Cabrio
    SAAB Cabrio
  • Kerstige Fiat 500
    Kerstige Fiat 500
  • Saab 900 cabrio
    Saab 900 cabrio

Lees Interacties

Reacties

  1. tomperignon zegt

    28 november 2015 om 17:10

    Vergeet de poetsdagen niet ?

    Login om te reageren
  2. isleofman zegt

    28 november 2015 om 19:37

    Benieuwd hoe de auto er uit ziet als je de andere velgen er op hebt. Wat zijn die verschillende antennes achter trouwens rommelig…. Wel even poetsen voordat je m wet winterslaap weg zet ;-)

    Login om te reageren
    • mrdj zegt

      29 november 2015 om 01:42

      @isleofman: ik blijf braaf doorrijden deze winter!

      Login om te reageren
  3. cpp1 zegt

    28 november 2015 om 21:04

    Nice. Heb zelf oa een 9-3 cabrio 2.0 lpt met 17″ en 215ers Dunlop sport maxx. Die 230 pk van jou is wel fors of niet? De 150 van mij vind ik namelijk echt voldoende voor deze auto. Met name in bochten, behoorlijk snel last van een doorslaand voorwiel.

    Heelijke auto’s, maar qwa bochtenwerk echt beroerd. Maar goed, aan de andere kant koop je daar zo’n auto dan ook niet voor.

    Login om te reageren
    • mrdj zegt

      29 november 2015 om 15:12

      @cpp1: haha ja ben eigenlijk net terug van de tuner. Blok zit nu op 240pk en 345nm. Met de 16inch kan hij het niet kwijt. Bij het opkomen van de snelweg in zn 3 wielspin. Het is wel een aanrader. Mocht je een adres willen verwijs ik je graag door naar het Saab Forum.

      Login om te reageren
  4. eaurouge zegt

    28 november 2015 om 21:51

    Zondag wasdag

    Login om te reageren
  5. quadturbocuore zegt

    28 november 2015 om 22:33

    Een vriend van mij heeft er ook zo een gechipt. Bijna niet op de weg te houden zo veel wheelspin als je op t gas gaat.

    Login om te reageren
    • mrdj zegt

      29 november 2015 om 15:11

      @quadturbocuore: haha nee zeker niet met de 16inchers momenteel

      Login om te reageren
  6. dutchcorvette zegt

    29 november 2015 om 00:39

    Mijn moeder heeft de 2008 2.0 turbo blijven mooie auto’s ik vind stiekem deze generatie nog leuker

    Login om te reageren
    • kaasisslecht zegt

      29 november 2015 om 03:40

      @dutchcorvette: ik zou je moeder ook stiekem doen

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North