@carsofnl: dit kan geen Q-park zijn. Hier kunnen de portieren van je auto gewoon open. Bij een Q-park moet je uit het raampje klimmen vanwege de krappe plaatsen, die je met 4,59 per 47 minuten moet betalen.
@toniominestrone: Tja, laten we er maar niet al te veel aandacht aan besteden. Zo’n prachtige oude 911 is gewoonweg geweldig! Het heerlijke geluid van die luchtgekoelde boxer, wat een beauty!
Toch zou ik het moeilijk vinden om te kiezen tussen beiden. Denk dat het dan toch de “originele” 911 wordt. Daar is het immers, naja niet helemaal, mee begonnen
Met oude porsches heb ik niets. Maar vooral de laatste serie 911 met die nieuwe smalle achterlichten vind ik echt wel mooi geworden. Dus keuze is snel gemaakt.
Wat mij betreft kunnen alle witte plaksels van de ’68-er af, dan is het een mooi clean ogende klassieker.
Het pulken mag beginnen bij de ’68’ sticker. Zie het ook vaak op Kevers uit die jaren, dan vaak zelfs als bordje op de bumper. Heb nooit begrepen waarom dat tof is om mee rond te rijden.
Maar zonder die kleverij: Prachtige auto.
991 vind ik overigens ook wel geslaagd, maar te onvergelijkbaar om te kiezen tussen deze twee.
gave wagens hoor! voor mij het liefst ‘die oude’. ziet er geweldig uit in deze uitvoering
Leuke spot, geweldig toffe porsche zo!
Mooie porsche, dat is in de Q-park bij het museumplein of niet?
@carsofnl: Yes, klopt.
@carsofnl: dit kan geen Q-park zijn. Hier kunnen de portieren van je auto gewoon open. Bij een Q-park moet je uit het raampje klimmen vanwege de krappe plaatsen, die je met 4,59 per 47 minuten moet betalen.
@mashell: knap verwoordt ! maar het is echt een q park, of kom he nooit in Amsterdam ? trouwens, de uploader bevestigd het
@mashell: misschien dat de plekjes zijn voor de Elite, en niet voor t plebs. Met geld ben je nu eenmaal een beter mens….in deze maatschappij.
Gaaf, de oude graag
Opgepompte Benjamin…?
@991gt3rs: Benjamin staat voor ‘de jongste’
Zeker de nieuwe wat een beest! Hou niet van die ouwe zooi en al helemaal niet in die kleur bah bah
@kevin82: Tja, goede smaak is aangeboren
@toniominestrone: Tja, laten we er maar niet al te veel aandacht aan besteden. Zo’n prachtige oude 911 is gewoonweg geweldig! Het heerlijke geluid van die luchtgekoelde boxer, wat een beauty!
Toch zou ik het moeilijk vinden om te kiezen tussen beiden. Denk dat het dan toch de “originele” 911 wordt. Daar is het immers, naja niet helemaal, mee begonnen
Pff, wat een verschil is het eigenlijk geworden
De groene Porsche is mooi. Maar waarom verwaarloost iemand die groene ferrari 456 nou zo?
@mashell: ik stond er poosje terug nog bij en toen zat hij zelfs helemaal onder het stof..
Die Turbo S staat elke ochtend bij het museumplein
@poulehh: die is van Hennie Huisman
zo zie meteen heel duidelijk wat er de afgelopen jaren fout is gegaan bij Porsche met de 911, alleen maar groter en groter en groter….
@maarten020: als ze de huidige 911 hetzelfde formaat hadden gehouden als de oude dan zouden ze nu niets meer verkopen.
Vind het maar een zielige groene 911.
456 zit lekker onder het stof……
@arashrsf: de 456 stoft regelmatig.
OT: de 911T natuurlijk voor mij
Heel gaaf. En bijzonder!
Met oude porsches heb ik niets. Maar vooral de laatste serie 911 met die nieuwe smalle achterlichten vind ik echt wel mooi geworden. Dus keuze is snel gemaakt.
Wat mij betreft kunnen alle witte plaksels van de ’68-er af, dan is het een mooi clean ogende klassieker.
Het pulken mag beginnen bij de ’68’ sticker. Zie het ook vaak op Kevers uit die jaren, dan vaak zelfs als bordje op de bumper. Heb nooit begrepen waarom dat tof is om mee rond te rijden.
Maar zonder die kleverij: Prachtige auto.
991 vind ik overigens ook wel geslaagd, maar te onvergelijkbaar om te kiezen tussen deze twee.