• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Cervini’s C500 convertible (Mustang GT convertible)

Kings Cruise 20151213: Deze Mustang begon zijn leven in 2008 als GT cabrio model met de 3-klepper 4.6l V8: 300pk, 430nm. Maar de eigenaar had zoiets van meh, dat kan veul beter en opvallender. Dus besloot hij bij Cervini's aan te kloppen en all-in te gaan. Het resultaat is deze Cervini's C500 cabrio met een motor die opgeboord is naar 5l en die 700 pk levert. (Bewering van de eigenaar zelf, ik kan weinig opmaken over de tuningkits op de site van Cervini's zelf)

Spotter: toyotafortuner
Geüpload op: 14 december 2015
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
cabrio Ford Mustang Mustang-GT tuning
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Audi a5 s-line
    Audi a5 s-line
  • Mooiste M3 Coupé
    Mooiste M3 Coupé
  • Rolls-Royce Phantom
    Rolls-Royce Phantom
  • Mustang GT Convertible
    Mustang GT Convertible
  • Porsche 911 Turbo
    Porsche 911 Turbo
  • Mustang GT Convertible
    Mustang GT Convertible
  • Mustang GT Convertible
    Mustang GT Convertible
  • Mustang GT Convertible
    Mustang GT Convertible

Lees Interacties

Reacties

  1. kuifje zegt

    14 december 2015 om 14:33

    Bah wat lelijk, die body kit, de B stijl! Ben normaal wel fan van mustangs maar dit vind ik echt 3x niks helaas

    Login om te reageren
  2. thomcarspotter zegt

    14 december 2015 om 14:45

    Verschrikkelijk lelijk.. zonde! Poweroutput is wel lekker maar al dat plastic is too much.

    Login om te reageren
  3. jobberns zegt

    14 december 2015 om 15:01

    Ik vind die rollbar/B-stijl toch zo lelijk! Zie dit wel meer op (hele snelle) Mustangs, weet iemand waarom je dit op je Mustang zou zetten/laten zitten?

    Login om te reageren
    • thomcarspotter zegt

      14 december 2015 om 15:55

      @jobberns: zodat je hoofd niet geplet wordt als je over de kop slaat.

      Login om te reageren
    • Kuifje zegt

      14 december 2015 om 16:00

      @jobberns: zoals de pt cruiser cabrio? die is ook heel snel… euhm … ja

      Login om te reageren
    • gtwillem zegt

      15 december 2015 om 01:09

      @jobberns: is een veel voorkomende modificatie voor Mustang Cabrio’s met veel power. De reden is eigenlijk heel erg simpel: het zijn meer boten dan auto’s. De stijfheid is gewoon gênant. Dus op Ford Shelby’s is het een optie, en op de sterkere échte Shelby’s gewoon standaard. Ook bij opgepepte Mustangs van Roush, Saleen, Steeda en Hennessey wordt het vaak toegepast.

      Login om te reageren
  4. 991gt3rs zegt

    14 december 2015 om 16:21

    Hoeveel vermogen? Ik kan het niet lezen in de app. Wel afschuwelijk lelijk trouwens..

    Login om te reageren
    • toyotafortuner zegt

      14 december 2015 om 16:24

      @991gt3rs: Er wordt 700pk + beweerd. Maar dat vind ik wel erg optimistisch voor een Stage 1 tuningkit en opgeboorde motor. De site van t tuningbedrijf geeft geen informatie

      Login om te reageren
      • 991gt3rs zegt

        14 december 2015 om 16:25

        @toyotafortuner: haal daar maar 25% vanaf. Dat is een hele positieve testbank geweest.

        Login om te reageren
        • toyotafortuner zegt

          14 december 2015 om 16:30

          @991gt3rs: Ik beweerde t overigens niet ;) De eigenaar zelf was t die t beweerde.

          Ik zelf doe geen gok naar de werkelijke output. Omdat ik geen verstand heb van motortuning enzo.

          Login om te reageren
          • arnoldh zegt

            14 december 2015 om 21:16

            @toyotafortuner: die 700pk zo prima kunnen. Mustang blokken zijn zeer sterk en vrij gemakkelijk naar 600 of 700 pk te tunen. Ik maak dan meer zorgen over het onderstel. Daar moet je wel vreselijk veel aan doen wil je die 700PK een beetje goed op de weg kunnen krijgen. Je hebt alleen maar wielspin.

            Login om te reageren
  5. ko3n zegt

    14 december 2015 om 16:24

    Best netjes

    Login om te reageren
  6. hight96 zegt

    14 december 2015 om 17:38

    Over the top

    Login om te reageren
  7. eaurouge zegt

    14 december 2015 om 17:46

    Is z’n rollbar niet verplicht volgens de rdw/APK?

    Login om te reageren
  8. joostvis zegt

    14 december 2015 om 19:01

    Echt jammer dat zoiets afzichtigs legaal op Nederlands kenteken mag worden gezet. Om te kotsen…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North