@foramen: de ene 250pk is de andere niet, m.a.w. 250pk uit een 2.0T, atmosferische benzine of een TDI rijdt heel anders….als je je auto constant in de hoge toeren moet janken om vermogen te hebben…dat past meer bij een kleine GTI. Deze A7 is mijn inziens underpowered
@lambogallardo: zoals mijn vader altijd zegt: “ik kijk niet naar vermogen maar naar motorinhoud en cilinders” want ik heb liever een 3.2 fsi dan 2.0tsi toch?
2.0TFSI in zo’n auto ? veel show, weinig ‘go’
@breitling1993: Ja 250pk is echt heel naar…
@foramen: dat niet maar in een auto van dat formaat zou een 6 of 8 cilinder veel beter passend zijn
@foramen: de ene 250pk is de andere niet, m.a.w. 250pk uit een 2.0T, atmosferische benzine of een TDI rijdt heel anders….als je je auto constant in de hoge toeren moet janken om vermogen te hebben…dat past meer bij een kleine GTI. Deze A7 is mijn inziens underpowered
@slickrick: ooh ja , het is ook nog eens een voorwielaangedreven auto, en zwaar…..beetje aparte combinatie dit, speciaal voor de NL markt of zo
@breitling1993:
250 pk komt echt wel vooruit hoor!?
@lambogallardo: karakter van een 4 cilinder past niet bij zo’n wagen.. Moet gewoon een fatsoenlijk blok in
@lambogallardo: zoals mijn vader altijd zegt: “ik kijk niet naar vermogen maar naar motorinhoud en cilinders” want ik heb liever een 3.2 fsi dan 2.0tsi toch?
Schaap in wolfs kleren ?
@rauto: Nee hoor, gewoon wolf in wolfs kleren.
@crnl: nou nee..
@rauto: Jammer, kwam hier om precies het zelfde te zeggen…
Die ledlampen vind ik nogsteeds niks, een xenonlens oogt mooier.
250 pk wil nog geen zak zeggen, daar heb je pas wat aan als je boven de 100 km/h zit.
Mooie configuratie
Hij is wel dik zo!
Grof kleurtje?