• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

M3 E46 op gas

Ohmigawd, why?

Spotter: toyotafortuner
Geüpload op: 25 januari 2016
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
3-serie BMW coupe E46 grijs lpg M3
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • BMW M3 E46 Coupe
    BMW M3 E46 Coupe
  • INEOS Grenadier
  • Lotus Elise S1
    Lotus Elise S1
  • aston
    aston
  • McLaren 600LT Spider
  • BMW M3 E46 Coupé
    BMW M3 E46 Coupé
  • BMW E46 M3 Coupe
    BMW E46 M3 Coupe
  • BMW M3 E46
    BMW M3 E46

Lees Interacties

Reacties

  1. guusboum zegt

    25 januari 2016 om 15:07

    Why not? Goede afatelling is minstens zoveel vermogen, met aanpassingen meer, en je merkt er weinig van behalve aan de pomp.

    Login om te reageren
    • plankgas zegt

      25 januari 2016 om 15:43

      @guusboum: Jij snapt het niet.

      Login om te reageren
      • guusboum zegt

        25 januari 2016 om 19:04

        @plankgas: oke, sorry, leg het dan maar uit.

        Login om te reageren
    • foramen zegt

      25 januari 2016 om 20:20

      @guusboum: en in de wegenbelasting natuurlijk. Overigens is zo’n performance blok niet heel geschikt voor schrale lpg.

      Login om te reageren
  2. max1061997 zegt

    25 januari 2016 om 15:49

    Die spiegel heeft een tikje gehad?

    Login om te reageren
    • kaasisslecht zegt

      25 januari 2016 om 19:45

      @max1061997: deze stand van de spiegels zie je regelmatig op een BMW, ook op een 7 bv. Elektrische spiegels Optie bij BMW?

      Login om te reageren
  3. ghost zegt

    25 januari 2016 om 18:05

    Volgens mij is dat gewoon een dop in je bumper waar je sleepoog achter zit?

    Login om te reageren
    • toyotafortuner zegt

      25 januari 2016 om 18:26

      @ghost: en @yorick: kijk wat er staat bij kenteken:

      Brandstof: LPG

      Login om te reageren
    • kaasisslecht zegt

      25 januari 2016 om 19:43

      @ghost: kleine opening voor gas niet?

      Login om te reageren
  4. yorick zegt

    25 januari 2016 om 18:24

    Vanwaar haal je weg dat die op gas rijdt? Die dop in de achterbumper is voor het sleepoog.

    Login om te reageren
    • mrbrownink zegt

      25 januari 2016 om 18:33

      @yorick: Wat dacht je van een kentekencheck…

      Login om te reageren
  5. max1061997 zegt

    25 januari 2016 om 20:35

    @kaasisslecht ik snap wat jij bedoeld maar deze is de andere kant op geklpat, dat is niet de bedoeling

    Login om te reageren
  6. m3wilko zegt

    6 januari 2020 om 12:34

    Goh, jongens ik hoor en zie nu pas dat jullie me hebben gespot. Een paar antwoorden op de reakties:
    – JA het is een heel echte Prins LPG installatie. De vulling zit achter het tankklepje. In de bumper zit een ‘deksel”over de schroefdraad van de sleepstang
    – LPG is heel goed voor grotere vermogens door de hogere klopvastheid krijg je veel minder pingeleffecten. Het is alsof je altijd op 100-octaan rijdt.
    – LPG -kleppenschade is iets van vroeger, toen cilinderkoppen nog van gietijzer waren, en zonder geharde klepzittingen.
    -De brandstofkosten zijn circa 10 ct / km (1:7), maar op zich inderdaad niet van belang als je er niet echt veel mee rijdt.

    Login om te reageren
  7. m3wilko zegt

    6 januari 2020 om 12:37

    Wat wel een ” belevenis was”, wat de drijfstang die bij 7500 rpm en 270 km/u naar buitenkwam. Nooit geweten dat je met die snelheid nog circa 4 km kunt uitrollen ;).
    Daarom een ander blok gekocht en compleet gereviseerd, inclusief krusas balanceren en richten. Standaard heeft een kruksas circa 0.03 m- 0,04 mm onrondheid op delagers, wat best veel is als de beoogde lagers 0.1 mm is.
    Tezamen met nieuwe vanos onderdelen loopt hij beter dan nieuw nu

    Login om te reageren
  8. m3wilko zegt

    6 januari 2020 om 12:39

    En de spiegel : er zit een beveiliging op, met een harde tik draait hij weg en daarna kun je hem weer terug zetten..

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North