@timthuijs: definitief een export kenteken.. Of althans een kenteken waar je mee in Nederland mag rijden.. In tegenstelling tot de gele Kurzeitkenzeichen
@venividivici: niet helemaal. Gaat om de plaats waar hij woont. (Nederlands ingezetenen mogen formeel niet rijden in auto met buitenlands kenteken, of auto van buitenlandse werkgever, of na ontheffing afgegeven door douane.)
@roppp: Vind je het logisch?
60% is nog minderjarig.
20% verdient onder het minimum en fietst.
15% rijdt een barrel en doet alsof het een “liefhebbersauto” is, zoals die gaybarchetta.
5% rijdt iets leuks.
Je zal maar net zien dat die 5% leuke reacties plaatst, de overige 95% vindt zo een auto niks. Terwijl er toch wel verlangens zijn om ooit zoiets te mogen rijden, laat staan bezitten.
@ziekegeest: ik rij geen barrel, maar (helaas?) functioneel Volvo en verlang naar het rijden in een stijlvolle Rolls. Dan is het toch (een) doodzonde dat wanneer je eindelijk zo eentje op straat treft, het een mishandelde blijkt te zijn? Vooral als je weet dat er maar zo weinig van zijn gemaakt. Dat heeft niets met de overige 95% te maken.
@paulloper: wie draagt wie op handen? Memvis verdient/krijgt wekelijks meerdere Jan Modaal jaarsalarissen op zijn bankrekening gestort. Dan kun je net wat meer dan die Jan Modaal.
@paulloper: hoe zou jij je geld besteden wanneer je op je 21e al miljoenen per jaar verdient? Het is idd belachelijk maar die voetballers hebben zichzelf niet over het paard getild. Dat heeft de commercie gedaan, eigenhandig en zonder begeleiding. Het is toch te gek voor woorden dat iemand die 5ton in een loterij gewonnen heeft, actief begeleid wordt en die voetballertjes worden in feite aan hun lot overgelaten
Maar even over die platen: Het zijn handelaarsplaten begrijp ik nu dus de auto is niet in zijn bezit? Hij is ‘m aan het proefrijden oid? Is dit een of ander fiscaal truukje? Ik zie wel vaker “Nederlandse”(of in dit geval Britse) auto’s hier op autojunk met buitenlandse platen?
@pomoek:
Dit is het zgn. Ausfuhrkennzeichen = exportkenteken met beperkte geldigheid en opvolger van het vroegere ovale kenteken. De geldigheid is altijd één jaar.
Op het rode gedeelte staat de einddatum van de Duitse WA-verzekering. Na die datum mag de auto niet meer in Duitsland gereden worden. In het buitenland wel, mits er een nieuwe verzekering is afgesloten.
Wegwerfkennzeichen mit befristeter Gültigkeit, es ersetzte das früher für Überführungen genutzte ovale Zollkennzeichen. Das Ablaufdatum (anfangs nur Monat und Jahr) der deutschen Haftpflichtversicherung ist auf dem roten Streifen am rechten Rand eingeprägt.
Die Gültigkeit des Kennzeichens und des dazugehörigen, grünen Fahrzeugscheines beträgt unabhängig hiervon immer ein Jahr. Nach Auslaufen der deutschen Versicherung darf das Fahrzeug jedoch nicht mehr auf deutschen Straßen bewegt werden. Im Ausland können von Deutschand aus exportierte Fahrzeuge in der Regel bis zum Ablauf des vollen Jahres mit den deutschen Exportkennzeichen betrieben werden, sofern vor Ort eine neue Kfz-Versicherung abgeschlossen wird.
Het is maar goed dat de stoelen een lichtje kleur hebben. Anders zie hem niet eens zitten. Wat een lelijke auto. Het zou verboden moeten worden zulke auto’s aan voetballers enzo te verkopen.
Dit kenteken met het rode balkje is één jaar geldig en is een Duits export kenteken.
Door een hiaat in de Nederlandse wetgeving schijn je (ik weet het niet zeker) hier een jaar mee rond te kunnen rijden.
Iets wat qua invoer BPM en BTW op deze dure wagen ongetwijfeld een hele slok op een borrel zal schelen.
(je kunt hem ook een jaar in de stalling zetten)
Echter verhuren Duitse autobedrijven auto’s voorzien van dit soort kentekens aan vermogende buitenlanders !
Daarmee wordt dan de hand gelicht met deze kentekenplaten, maar het is uiteraard niet of moeilijk te bewijzen of de wagen dan wel gekocht of gehuurd is, zeker met iemand als deze Memphis Depay
Verschrikkelijk lelijke bak zeg, hoe een RR zo verpauperd kan worden. Kunnen we geen petitie beginnen om dat Mansory eens te laten verbieden? Of mensen die het kopen iets bij laten leren over wat je absoluut níét met een auto kan doen?
Tegenwoordig kijken we ontzag terug op de klassieke Rollsen en Bentleys -op eind jaren 80 na misschien. Fantastische auto’s die direct doen dromen over glitter en glamour. Champagne all around. Hoe anders is dat over 60 jaar…
Meneer mag 2 weken hier mee rondrijden ongeacht op wiens naam dat ding staat. Het gaat er om wie de feitelijke bestuurder is en er beschikkingsmacht over heeft. Ondermijning noemen ze dit. Boeven hebben al lang geen streepjespak meer aan :-)
Deze is van Memphis Depay, opvallend is dat ie al in dit ding reed als speler van Manchester United en zelfs nu, toch zeker een half jaar later, rijd hij er nog in! Ook is het een Duits export kenteken en woont meneer al lange tijd in Engeland en nu in Frankrijk.
Duidelijk wat voor wansmaak hij heeft
@mab: Ik heb bij menig voetballer niet veel beters gezien
Jes*s wat een blubber dikke bak zo!
Niet per se mooi, wel indrukwekkend
Met veel vaardigheid Is de stijl uit deze Rolls verwijderd ?
Tering…. Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden denk ik o.O
Wat voor kenteken is dat?
@timthuijs: Dit is een tijdelijk kenteken uit Duitsland
@dubcars: hoezo tijdelijk?
@bombaliali: handelskenteken
@dubcars: oke dankje
@timthuijs: definitief een export kenteken.. Of althans een kenteken waar je mee in Nederland mag rijden.. In tegenstelling tot de gele Kurzeitkenzeichen
@fj272: Daar mag je in NL mee rijden mits dat de bestuurder geen NL nationaliteit bezit!
@venividivici: niet helemaal. Gaat om de plaats waar hij woont. (Nederlands ingezetenen mogen formeel niet rijden in auto met buitenlands kenteken, of auto van buitenlandse werkgever, of na ontheffing afgegeven door douane.)
Hok
Vind het wel vet! Gave spot!
Ronduit belachelijk
Zó bruut!
Heerlijk dik! Dat is hem toch met z’n beste vriend
Dikkkkkk!
Daar gaat de luxe uitstraling…
Nee, gewoon nee..
Wat een klasseloze bak, jezus … Laat zo’n ding stock en tune een Evo of GT-R, heb je der tenminste nog wat aan.
Zwarte velgen op een Rolls.. doe maar niet..
Koning van de nacht.
Ik begrijp die jongen zijn logica niet. Waarom in godsnaam de meest luxueuze chauffeurskar kopen om er dan zelf in rond te tuffen. Omdat het kan?
@petrolicious: Ik zou niet graag achter in een Wraith willen zitten.
@petrolicious: slimme jongen jij
Vind m eigenlijk wel heel dik! Nee, hij is niet meer statig en klassiek zoals een standaard Rolls, maar dit vind ik ook wel erg mooi…
Ohhhhhhhhhh wat is iedereen weer JALOERS!!!!!!!!!!
@roppp: precies, iedereen doet net of het zijn zoon is.. Hij mag toch zelf weten waar hij in wil rijden.
@vtechlover: ik mag het toch ook een mooie auto vinden die hij helemaal heeft verneukt? Heeft niets met jaloezie te maken…
@87sandyd: dat mag absoluut! Persoonlijk is het ook niks voor mij.
@roppp: Vind je het logisch?
60% is nog minderjarig.
20% verdient onder het minimum en fietst.
15% rijdt een barrel en doet alsof het een “liefhebbersauto” is, zoals die gaybarchetta.
5% rijdt iets leuks.
Je zal maar net zien dat die 5% leuke reacties plaatst, de overige 95% vindt zo een auto niks. Terwijl er toch wel verlangens zijn om ooit zoiets te mogen rijden, laat staan bezitten.
@ziekegeest: precies dit. Je hebt net heel autoblog samengevat hahaha
@c63: waar blijven die plusjes in deze comments haha
@ziekegeest: Je begon wel aardig, maar om een barchetta zo te classificeren behoor jij ook toch echt tot die 60 % ;)
@ziekegeest: ik rij geen barrel, maar (helaas?) functioneel Volvo en verlang naar het rijden in een stijlvolle Rolls. Dan is het toch (een) doodzonde dat wanneer je eindelijk zo eentje op straat treft, het een mishandelde blijkt te zijn? Vooral als je weet dat er maar zo weinig van zijn gemaakt. Dat heeft niets met de overige 95% te maken.
@roppp: Niet jaloers, dat op handen dragen van die over het paard getilde voetballers moet eens ophouden.
@paulloper: wie draagt wie op handen? Memvis verdient/krijgt wekelijks meerdere Jan Modaal jaarsalarissen op zijn bankrekening gestort. Dan kun je net wat meer dan die Jan Modaal.
@paulloper: hoe zou jij je geld besteden wanneer je op je 21e al miljoenen per jaar verdient? Het is idd belachelijk maar die voetballers hebben zichzelf niet over het paard getild. Dat heeft de commercie gedaan, eigenhandig en zonder begeleiding. Het is toch te gek voor woorden dat iemand die 5ton in een loterij gewonnen heeft, actief begeleid wordt en die voetballertjes worden in feite aan hun lot overgelaten
@boltiev6: het gemiddelde voetballertje moet überhaupt vanaf z’n jeugd al begeleiding hebben om z’n karakter fatsoenlijk te laten ontwikkelen…
Dimlicht én dagrijverlichting én mistlicht aan… Ach, beter dan alles uit zullen we maar denken.
Typische voetballerssmaak wel. Lelijk.
Sowieso de Wraith… Dat is standaard al een van de lelijkste auto’s ooit gebouwd, en die kit doet hem al helemaal geen goed.
Maar even over die platen: Het zijn handelaarsplaten begrijp ik nu dus de auto is niet in zijn bezit? Hij is ‘m aan het proefrijden oid? Is dit een of ander fiscaal truukje? Ik zie wel vaker “Nederlandse”(of in dit geval Britse) auto’s hier op autojunk met buitenlandse platen?
@pomoek:
Waarschijnlijk gehuurd bij een handelaar, die verhuren ze terwijl ze te koop staan voor veel geld per week.
De man schijnt in Engeland te spelen dus heeft zo’n wagen in Nederland op kenteken te zetten geen zin.
Behalve als je van je geld af wilt !
@desjonnies: dank!
@desjonnies: Dus eigenlijk gewoon een huurauto. Dan kun je de voetballer ook niet de schuld geven van het uiterlijk van de auto…
@pomoek:
Dit is het zgn. Ausfuhrkennzeichen = exportkenteken met beperkte geldigheid en opvolger van het vroegere ovale kenteken. De geldigheid is altijd één jaar.
Op het rode gedeelte staat de einddatum van de Duitse WA-verzekering. Na die datum mag de auto niet meer in Duitsland gereden worden. In het buitenland wel, mits er een nieuwe verzekering is afgesloten.
@9000cse: klopt niet helemaal: die kentekens zijn er vanaf minimaal 14 dagen t/m een jaar.
@unknown:
Ausfuhrkennzeichen (Exportkennzeichen)
Wegwerfkennzeichen mit befristeter Gültigkeit, es ersetzte das früher für Überführungen genutzte ovale Zollkennzeichen. Das Ablaufdatum (anfangs nur Monat und Jahr) der deutschen Haftpflichtversicherung ist auf dem roten Streifen am rechten Rand eingeprägt.
Die Gültigkeit des Kennzeichens und des dazugehörigen, grünen Fahrzeugscheines beträgt unabhängig hiervon immer ein Jahr. Nach Auslaufen der deutschen Versicherung darf das Fahrzeug jedoch nicht mehr auf deutschen Straßen bewegt werden. Im Ausland können von Deutschand aus exportierte Fahrzeuge in der Regel bis zum Ablauf des vollen Jahres mit den deutschen Exportkennzeichen betrieben werden, sofern vor Ort eine neue Kfz-Versicherung abgeschlossen wird.
Het is maar goed dat de stoelen een lichtje kleur hebben. Anders zie hem niet eens zitten. Wat een lelijke auto. Het zou verboden moeten worden zulke auto’s aan voetballers enzo te verkopen.
Waarom nou meteen weer alle klasse van zo een auto af halen?
Dit kenteken met het rode balkje is één jaar geldig en is een Duits export kenteken.
Door een hiaat in de Nederlandse wetgeving schijn je (ik weet het niet zeker) hier een jaar mee rond te kunnen rijden.
Iets wat qua invoer BPM en BTW op deze dure wagen ongetwijfeld een hele slok op een borrel zal schelen.
(je kunt hem ook een jaar in de stalling zetten)
Echter verhuren Duitse autobedrijven auto’s voorzien van dit soort kentekens aan vermogende buitenlanders !
Daarmee wordt dan de hand gelicht met deze kentekenplaten, maar het is uiteraard niet of moeilijk te bewijzen of de wagen dan wel gekocht of gehuurd is, zeker met iemand als deze Memphis Depay
En dan zo waardeloos presteren bij Manchester. Koop eerst een normale auto en als je de allerbeste bent een Rolls maar niet nu.
Wat een ontzettende pauper.
Verschrikkelijk lelijke bak zeg, hoe een RR zo verpauperd kan worden. Kunnen we geen petitie beginnen om dat Mansory eens te laten verbieden? Of mensen die het kopen iets bij laten leren over wat je absoluut níét met een auto kan doen?
@edftw: komt goed, de politie zit er al achteraan
Heavy shit
Tegenwoordig kijken we ontzag terug op de klassieke Rollsen en Bentleys -op eind jaren 80 na misschien. Fantastische auto’s die direct doen dromen over glitter en glamour. Champagne all around. Hoe anders is dat over 60 jaar…
@davelepeef: dan mogen we waarschijnlijk niet eens meer rijden, en zit iedereen in een apple car, niet echt een leuk vooruitzicht.
En gewoon op een Duits importkenteken natuurlijk!
Meneer mag 2 weken hier mee rondrijden ongeacht op wiens naam dat ding staat. Het gaat er om wie de feitelijke bestuurder is en er beschikkingsmacht over heeft. Ondermijning noemen ze dit. Boeven hebben al lang geen streepjespak meer aan :-)
Deze is van Memphis Depay, opvallend is dat ie al in dit ding reed als speler van Manchester United en zelfs nu, toch zeker een half jaar later, rijd hij er nog in! Ook is het een Duits export kenteken en woont meneer al lange tijd in Engeland en nu in Frankrijk.