@bombaliali: Die prototypes moeten KM’ers maken. Als een werknemer in z’n eigen tijd een paar 1000km op de klok kan zetten is dat goedkoper dan wanneer een goedbetaalde ingenieur dat tijdens werktijden moet doen ;)
@gtwillem: Uit de plank waar ik naar refereer kun je met gemak 5 extra stuks uit halen. Sterker nog, met die hoeveelheid hout zou je massaproductie kunnen overwegen. Succes ermee!
Dit lijkt me wel weer een mooie Benz… Zo te zien is de achterkant wat strakker dan de huidige C-klasse Kombi. Van die laatste ben ik niet zo gecharmeerd.
Blij om te zien dat ze de Estate toch als pakezel hebben ontworpen en minder als lifestyle stationwagon. Designtechnisch misschien minder ‘mooi’ door de wat verticalere kont maar een E-klasse Estate moet gewoon de praktische station zijn die het altijd geweest is.
Ik vind de C Estate best wel goed geslaagd dus ik denk dat ik het uiterlijk van deze E ook wel zal kunnen waarderen. Maar de F11 mag er ook nog steeds zijn…
Goed om te zien dat deze E meer een pakezel lijkt dan de C klasse. Alhoewel het met de C en zelfs de ClA SB toch niet heel behelpen is. Beide zijn groter dan de 159 sw die ik nu heb.
Lijkt een enorm ding, maar kan ook komen door die enorme overhang achter…
Op wintersport met een test model :-D
@jeppie: haha ik dacht precies hetzelfde. Werknemer heeft ff een auto nodig om op wintersport te gaan
@bombaliali: Die prototypes moeten KM’ers maken. Als een werknemer in z’n eigen tijd een paar 1000km op de klok kan zetten is dat goedkoper dan wanneer een goedbetaalde ingenieur dat tijdens werktijden moet doen ;)
@FelixF: van Stuttgart naar Tirol is niet bepaald een paar 1000 km.
Ik zie het al… daar kunnen natuurlijk nooit 2 sint bernards in… oh wacht…
Nou, kom er maar in willempie!
@silverarrow: ik had al een voorspelling gedaan… Helaas klopt die ook. Gelijk krijgen is niet altijd leuk… ;-).
@gtwillem: Whaha, goeie!
Is zo’n plank nou zwaar?
@Silverarrow: Nog vijf stuks erbij en ik ben klaar.
@gtwillem: Uit de plank waar ik naar refereer kun je met gemak 5 extra stuks uit halen. Sterker nog, met die hoeveelheid hout zou je massaproductie kunnen overwegen. Succes ermee!
@Silverarrow: Je bent niet bekend met de omvang van mijn zus ;-)
@gtwillem: precies, die voorspelling had ik ook gedaan. Gewoon een C klasse combi op groeihormoon kuur. Jammer.
Haha toevallig, grijze golf met dakkoffer is van mij. Heeft m’n broer mee op wintersport. :)
Die camouflage valt meer op dan als ze ‘m ongecamoufleerd lieten, dan zou t net op een c klasse estate lijken
Doe mij de X5 die ervoor staat maar
@citroen4life: +1
@ontploffer: Als ik mag kiezen tussen een E200d en een x5 35d wel anders toch echt een E klasse!
Zo’n lompe x5 is niet aan mij besteed.
@ronnys: gewoon x5 verkopen en 535xd voor terug kopen
Dit lijkt me wel weer een mooie Benz… Zo te zien is de achterkant wat strakker dan de huidige C-klasse Kombi. Van die laatste ben ik niet zo gecharmeerd.
ziet er chique uit! zal een hele mooie nette station worden zonder te veel poespas of raar lijnen spel!
Blij om te zien dat ze de Estate toch als pakezel hebben ontworpen en minder als lifestyle stationwagon. Designtechnisch misschien minder ‘mooi’ door de wat verticalere kont maar een E-klasse Estate moet gewoon de praktische station zijn die het altijd geweest is.
Leeeeelijke velgen!!
@kennone: Pfff.. dat boeit écht op een gecamoufleerd prototype.. not.
Ik vind de C Estate best wel goed geslaagd dus ik denk dat ik het uiterlijk van deze E ook wel zal kunnen waarderen. Maar de F11 mag er ook nog steeds zijn…
Goed om te zien dat deze E meer een pakezel lijkt dan de C klasse. Alhoewel het met de C en zelfs de ClA SB toch niet heel behelpen is. Beide zijn groter dan de 159 sw die ik nu heb.
Even testen of het panorama dak goed blijft?
Hoop dat het weer een lekkere lange lijkenbak wordt. Ik ben er altijd fan van
Op vakantie met de auto van de zaak XD