• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Tie-raps en putti Lambo

Lambo gespot bij de wasserete, kentekenplaat met tie-raps en de vleugel achterop met wat putti bevestigd. Veel krassen ook en dan nogeens dat uitlaatsysteem…

Spotter: pinut187
Geüpload op: 2 januari 2016
Plaats: 0
Kenteken: Onbekend
appspot Gallardo Lamborghini rood schade
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Lambo Wings
    Lambo Wings
  • Porsche 987 Cayman S
    Porsche 987 Cayman S
  • S63 AMG
    S63 AMG
  • lambo
    lambo
  • Ford Capri
    Ford Capri
  • Toscany rood
    Toscany rood
  • Land Rover Defender
  • Code rood
    Code rood

Lees Interacties

Reacties

  1. maikelvanberkel zegt

    2 januari 2016 om 15:58

    Wat een schande dat je je Lambo zo onderhoud zeg…..

    Login om te reageren
  2. jur69 zegt

    2 januari 2016 om 20:57

    Voorafgaand aan de Earls Court Motor Showontdekte Leonard Lord, de directeur vanAustin, op de stand van Donald Healey deDonald Healey 100. Voordat de autosalonopende, kocht Leonard Lord de rechten van de Donald Healey 100. Op de autosalon presenteerde Austin en Donald Healey deAustin-Healey 100. De 100 was ontworpen door Gerry Coker en gebouwd door Donald Healey. Hij had een viercilinder-A90-motor van Austin en een carrosserie en chassis vanJensen. De 100 werd de concurrent van deTriumph TR en van vele MG’s. De auto werd inWarwick gebouwd, maar al snel werd de productie naar Longbridge in Birminghamverplaatst. De 100-4 BN-1 stopte na twee jaar, in 1955, de productie.

    De Austin-Healey 100-4 BN-1 werd opgevolgd door de Austin-Healey 100-4 BN-2 oftewel de tweede generatie. In 1956 kwamen er twee specials van de 100, namelijk de 100M en de 100S, waarvan de 100S alleen voor de racerijwas bedoeld. Ook kwam er in 1956 de Austin-Healey 100-6 BN-4 op de markt. De BN-4 kreeg een nieuwe motor, namelijk een 2,6 liter-zescilinder uit de Austin Westminster. Ook kreeg de auto vier in plaats van twee zitplaatsen. In april 1958 kwam er de Austin-Healey 100-6 BN-6 met twee zitplaatsen, omdat de 100-6 BN-4 niet populair werd.

    In 1958 kwam Austin-Healey met de Austin-Healey Sprite Mk I. Deze had een 948 cc (0,9 liter) motor, die 43 pk leverde. De Sprite was de Austin-Healey met de kleinste motor. Het was ook de eerste Austin-Healey, die gebruik maakte van carburateurs. In maart 1959bracht Austin-Healey de Austin-Healey 3000Mk I op de markt. De 3000 was de opvolger van de 100-6 BN-2 en had een 2912 cc (2,9 liter) zescilinder. In 1959 werd ook de Austin-Healey Sebring Sprite gelanceerd. Deze was vernoemd naar de Sebring International Raceway, waar Austin-Healey de eerste en tweede plaats in zijn klasse wist te behalen. In1960 kwam er een speciale versie van de Sebring, namelijk de Austin-Healey Sebring Coupe. Deze auto was in samenwerking met het tuningsbedrijf Speedwell gemaakt.

    Login om te reageren
    • spotter474 zegt

      2 januari 2016 om 21:13

      @jur69: en jij hebt niks te doen

      Login om te reageren
    • carspottertje zegt

      2 januari 2016 om 23:22

      @jur69: lekker kort ook

      Login om te reageren
    • scottishcarspotter2000 zegt

      3 januari 2016 om 01:35

      @jur69: ehm

      Login om te reageren
  3. bamfspotter zegt

    3 januari 2016 om 08:21

    Man man man…

    Login om te reageren
  4. alfaromeo4cspider zegt

    20 februari 2016 om 14:53

    @jur69 wie boeit dan nou?

    Login om te reageren
  5. alfaromeo4cspider zegt

    20 februari 2016 om 14:54

    *dat

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North