• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

verlaagde S320

dik om te zien

Spotter: tommyhorsten
Geüpload op: 8 januari 2016
Plaats: 0
Kenteken: Onbekend
appspot Diesel lowrider Mercedes S-Klasse
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Mercedes S320 Amg
    Mercedes S320 Amg
  • Mercedes
    Mercedes
  • Dagje Oisterwijk
    Dagje Oisterwijk
  • Porsche gt2 rs
  • Mercedes-Benz S320
    Mercedes-Benz S320
  • Urus
    Urus
  • GT3 RS
    GT3 RS
  • Mercedes
    Mercedes

Lees Interacties

Reacties

  1. dutchcorvette zegt

    8 januari 2016 om 15:16

    Haha wat lelijk, vooral zonde

    Login om te reageren
  2. sel777 zegt

    8 januari 2016 om 15:35

    Geen verlaging helaas voor de eigenaar.. Luchtvering is kapot. Dure grap.

    Login om te reageren
    • thomasthomas zegt

      16 januari 2016 om 22:05

      @sel777: valt mee heb het ooit gehad is vaak alleen de compressorpomp bij de S en E kost 350,- euro incl arbeid

      Login om te reageren
      • reggie-boy_rood zegt

        17 januari 2016 om 08:54

        @thomasthomas: klopt. Hadden wij ook

        Login om te reageren
  3. mercedesgl500 zegt

    8 januari 2016 om 15:41

    Ik zag al een keer zon s die ook zo laag was ik dacht dat die door zijn as was gezakt

    Login om te reageren
  4. niek458 zegt

    8 januari 2016 om 16:39

    Mijn vaders oude auto, had ook luchtvering, en zakte dan ook zo naar beneden (alleen rechts achter, paar maanden later links achter). In ons geval was het de luchtbalg, als je te lang wacht met repareren gaat de pomp kapot en is het nog duurder.

    Misschien heeft de eigenaar hem niet laten maken omdat, wanneer de auto start, de auto weer omhoog gepompt wordt.

    Login om te reageren
    • robgooi zegt

      16 januari 2016 om 18:03

      @niek458: Ja zal wel geen centen. Goedkoop in aanschaf, duurder in onderhoud.

      Login om te reageren
      • niek458 zegt

        16 januari 2016 om 18:06

        @robgooi: Kan ook

        Login om te reageren
  5. flik2punt0 zegt

    8 januari 2016 om 16:49

    Das wel zuur! Heeft te maken met de luchtvering en met een beetje pech is hij economisch total loss…

    Login om te reageren
  6. nvn1993 zegt

    8 januari 2016 om 17:10

    Haha dik om te zien ? denk dat de eigenaar er niet zo over zal denken. Op de w220 is de luchtvering een van de beruchtste problemen en is erg duur om te maken. Vraag me af of het überhaupt rendabel is.

    Login om te reageren
  7. bakbanaan zegt

    8 januari 2016 om 17:39

    Stiekem ligt er heel veel drugs in, vandaar zn lage ligging

    Login om te reageren
  8. wildbeest zegt

    16 januari 2016 om 13:40

    Luchtvering

    Login om te reageren
  9. rufctr01 zegt

    16 januari 2016 om 13:44

    Ziet er niet uit!

    Login om te reageren
  10. kvgorp zegt

    16 januari 2016 om 13:44

    Gevalletje luchtvering kapot.

    Login om te reageren
  11. cpp1 zegt

    16 januari 2016 om 13:49

    Had ik met een 5 serie touring ook eens. Dit is geen fijne reparatie. Bij de 5 serie is alleen de achteras vv luchtvering, ging kapot in Italië. Kosten: 2.200 euro. Hier in NL zal de reparatie duurder uitvallen. Arbeidsloon in Italië stond toen op 75 euro incl btw.

    Login om te reageren
    • mikke zegt

      16 januari 2016 om 15:26

      @cpp1: Wij hebben exact hetzelfde voorgehad, zelfde wagen, zelfde land. Allicht een steentje tussen de luchtbalg na een zandweg genomen te hebben.

      Login om te reageren
    • paulloper zegt

      18 januari 2016 om 19:52

      @cpp1: helemaal gek, voor dat geld had ik liever een schroefset van KW gemonteerd, dan maar geen luchtvering meer.

      Login om te reageren
  12. reistje zegt

    16 januari 2016 om 13:55

    Toevallig in de buurt van Oosterhout? Zie er daar ook altijd een staan… ehh liggen.

    Login om te reageren
  13. naamloos3 zegt

    16 januari 2016 om 14:10

    “verlagen” waarom doen mensen dat? volslagen debielen met petjes die hun auto gaan “verlagen”. Kan iemand het mij uitleggen?

    Login om te reageren
    • opgooier zegt

      16 januari 2016 om 14:18

      @naamloos3: Dan kun je sneller door de bocht jonguh. Niks mis met verlagen imo, alleen moet je het niet gaan overdrijven.

      Login om te reageren
    • blaze3027 zegt

      16 januari 2016 om 15:00

      @naamloos3: wij verlagen ons auto meer voor de mooi. Maar je kan ook overdrijven. Ieder zn smaak.
      Tis ook wel lekker in de bochten maakt de auto wat stugger .

      9 van 10 keer rijd het kut maar ziet het er goed uit (als je te laag gaat)

      Waar rij jij zelf in als ik vragen mag???

      Volgende keer niet zomaar dingen roepen. Want de meeste sportieve auto’s komen van fabriek af al wat lager dan de standaard modellen

      En die “debielen”weten het denk ik beter dan jou

      Login om te reageren
      • caferacer zegt

        16 januari 2016 om 16:45

        @blaze3027: dan jij

        Login om te reageren
        • blaze3027 zegt

          17 januari 2016 om 12:56

          @caferacer: blijf allochtoon haha . Doe me best

          Login om te reageren
      • naamloos3 zegt

        16 januari 2016 om 17:25

        @blaze3027: ik rij in een (in nette staat verkerende-) originele E30.

        Maar je hebt gelijk ik mag dat niet zomaar roepen want van een beetje verlagen kan een auto een stuk strakker sturen.

        Het is het veel te overdreven verlagen waar ik me aan erger omdat ik het zo sonde vind van die mooie auto’s, al het geld wat erin gestopt wordt, etc. ik begrijp gewoon niet waarom.

        mijn excuses voor mijn ongenuanceerde uitspraak tegenover de autoliefhebbers die wel weten waar ze mee bezig zijn ;)

        Login om te reageren
        • blaze3027 zegt

          17 januari 2016 om 12:58

          @naamloos3: kijk en zo kan het ook op autoblog.
          Ik ben het met jou eens dat het ook echt zo overdreven kan worden dat je zoiets hebt van WHY????

          Login om te reageren
      • sjeppie156 zegt

        17 januari 2016 om 10:28

        @blaze3027: Heb jij een LV petje of een ralph lauren?

        Login om te reageren
        • blaze3027 zegt

          17 januari 2016 om 13:00

          @sjeppie156: draag geen petjes sjeppie. Sorry..

          Login om te reageren
    • Homer55 zegt

      16 januari 2016 om 17:06

      @naamloos3: Ik had mijn W201 ook verlaagd. Dat zag er wel stoer uit met AMG monoblocks. Stuurde ook lekker strak maaarrrrrrrr, de neus kwam niet meer omhoog bij acceleratie en de comfort ging met factor 5 achteruit. Past niet bij een Benz. Volgende dag maar weer de normale veren onder gezet.

      Login om te reageren
  14. alfablog zegt

    16 januari 2016 om 17:05

    Dak open suggereert wel dat er regelmatig in wordt gereden. Dan zou hij niet kapot hoeven zijn….

    Login om te reageren
    • thomas20vt zegt

      16 januari 2016 om 19:08

      @alfablog:raam links voor staat ook een stuk open.

      Login om te reageren
  15. robgooi zegt

    16 januari 2016 om 18:06

    De Tabbert kan ie beter thuislaten.

    Login om te reageren
  16. petermb zegt

    16 januari 2016 om 18:38

    Airmatic (hydrauliek dus) probleem denk ik….

    Login om te reageren
    • petermb zegt

      16 januari 2016 om 18:39

      @petermb: Klink wel raar AIRmatic… Maar goed. ALS het airmatic is, dan komt die waarschijnlijk na het starten wel weer (tijdelijk) omhoog…

      Login om te reageren
  17. wheelerdealer zegt

    16 januari 2016 om 19:26

    Al lekker roestig in de wielkastjes, man man man wat roesten alle “benzen” van deze generatie

    Login om te reageren
  18. milan0 zegt

    16 januari 2016 om 23:41

    @ tommyhorsten; die C1(of een ander van de drieling) waarvan de deur open staat is van jou?
    Ik denk dat de S de hobbyauto is. De daylie staat er schuin tegenover (A Klasse)

    Login om te reageren
  19. prop zegt

    17 januari 2016 om 00:07

    Krokante wielkasten idd en twee doffe koplampen.

    Login om te reageren
  20. citroen4life zegt

    17 januari 2016 om 00:21

    Dit heeft mijn opa ook gehad met z’n v230 alleen dan midden op de autobahn.

    De plaatselijke garage heeft er stalen veren onder gezet. Probleem opgelost.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North