Mijn vaders oude auto, had ook luchtvering, en zakte dan ook zo naar beneden (alleen rechts achter, paar maanden later links achter). In ons geval was het de luchtbalg, als je te lang wacht met repareren gaat de pomp kapot en is het nog duurder.
Misschien heeft de eigenaar hem niet laten maken omdat, wanneer de auto start, de auto weer omhoog gepompt wordt.
Haha dik om te zien ? denk dat de eigenaar er niet zo over zal denken. Op de w220 is de luchtvering een van de beruchtste problemen en is erg duur om te maken. Vraag me af of het überhaupt rendabel is.
Had ik met een 5 serie touring ook eens. Dit is geen fijne reparatie. Bij de 5 serie is alleen de achteras vv luchtvering, ging kapot in Italië. Kosten: 2.200 euro. Hier in NL zal de reparatie duurder uitvallen. Arbeidsloon in Italië stond toen op 75 euro incl btw.
@naamloos3: wij verlagen ons auto meer voor de mooi. Maar je kan ook overdrijven. Ieder zn smaak.
Tis ook wel lekker in de bochten maakt de auto wat stugger .
9 van 10 keer rijd het kut maar ziet het er goed uit (als je te laag gaat)
Waar rij jij zelf in als ik vragen mag???
Volgende keer niet zomaar dingen roepen. Want de meeste sportieve auto’s komen van fabriek af al wat lager dan de standaard modellen
@blaze3027: ik rij in een (in nette staat verkerende-) originele E30.
Maar je hebt gelijk ik mag dat niet zomaar roepen want van een beetje verlagen kan een auto een stuk strakker sturen.
Het is het veel te overdreven verlagen waar ik me aan erger omdat ik het zo sonde vind van die mooie auto’s, al het geld wat erin gestopt wordt, etc. ik begrijp gewoon niet waarom.
mijn excuses voor mijn ongenuanceerde uitspraak tegenover de autoliefhebbers die wel weten waar ze mee bezig zijn ;)
@naamloos3: Ik had mijn W201 ook verlaagd. Dat zag er wel stoer uit met AMG monoblocks. Stuurde ook lekker strak maaarrrrrrrr, de neus kwam niet meer omhoog bij acceleratie en de comfort ging met factor 5 achteruit. Past niet bij een Benz. Volgende dag maar weer de normale veren onder gezet.
@ tommyhorsten; die C1(of een ander van de drieling) waarvan de deur open staat is van jou?
Ik denk dat de S de hobbyauto is. De daylie staat er schuin tegenover (A Klasse)
Haha wat lelijk, vooral zonde
Geen verlaging helaas voor de eigenaar.. Luchtvering is kapot. Dure grap.
@sel777: valt mee heb het ooit gehad is vaak alleen de compressorpomp bij de S en E kost 350,- euro incl arbeid
@thomasthomas: klopt. Hadden wij ook
Ik zag al een keer zon s die ook zo laag was ik dacht dat die door zijn as was gezakt
Mijn vaders oude auto, had ook luchtvering, en zakte dan ook zo naar beneden (alleen rechts achter, paar maanden later links achter). In ons geval was het de luchtbalg, als je te lang wacht met repareren gaat de pomp kapot en is het nog duurder.
Misschien heeft de eigenaar hem niet laten maken omdat, wanneer de auto start, de auto weer omhoog gepompt wordt.
@niek458: Ja zal wel geen centen. Goedkoop in aanschaf, duurder in onderhoud.
@robgooi: Kan ook
Das wel zuur! Heeft te maken met de luchtvering en met een beetje pech is hij economisch total loss…
Haha dik om te zien ? denk dat de eigenaar er niet zo over zal denken. Op de w220 is de luchtvering een van de beruchtste problemen en is erg duur om te maken. Vraag me af of het überhaupt rendabel is.
Stiekem ligt er heel veel drugs in, vandaar zn lage ligging
Luchtvering
Ziet er niet uit!
Gevalletje luchtvering kapot.
Had ik met een 5 serie touring ook eens. Dit is geen fijne reparatie. Bij de 5 serie is alleen de achteras vv luchtvering, ging kapot in Italië. Kosten: 2.200 euro. Hier in NL zal de reparatie duurder uitvallen. Arbeidsloon in Italië stond toen op 75 euro incl btw.
@cpp1: Wij hebben exact hetzelfde voorgehad, zelfde wagen, zelfde land. Allicht een steentje tussen de luchtbalg na een zandweg genomen te hebben.
@cpp1: helemaal gek, voor dat geld had ik liever een schroefset van KW gemonteerd, dan maar geen luchtvering meer.
Toevallig in de buurt van Oosterhout? Zie er daar ook altijd een staan… ehh liggen.
“verlagen” waarom doen mensen dat? volslagen debielen met petjes die hun auto gaan “verlagen”. Kan iemand het mij uitleggen?
@naamloos3: Dan kun je sneller door de bocht jonguh. Niks mis met verlagen imo, alleen moet je het niet gaan overdrijven.
@naamloos3: wij verlagen ons auto meer voor de mooi. Maar je kan ook overdrijven. Ieder zn smaak.
Tis ook wel lekker in de bochten maakt de auto wat stugger .
9 van 10 keer rijd het kut maar ziet het er goed uit (als je te laag gaat)
Waar rij jij zelf in als ik vragen mag???
Volgende keer niet zomaar dingen roepen. Want de meeste sportieve auto’s komen van fabriek af al wat lager dan de standaard modellen
En die “debielen”weten het denk ik beter dan jou
@blaze3027: dan jij
@caferacer: blijf allochtoon haha . Doe me best
@blaze3027: ik rij in een (in nette staat verkerende-) originele E30.
Maar je hebt gelijk ik mag dat niet zomaar roepen want van een beetje verlagen kan een auto een stuk strakker sturen.
Het is het veel te overdreven verlagen waar ik me aan erger omdat ik het zo sonde vind van die mooie auto’s, al het geld wat erin gestopt wordt, etc. ik begrijp gewoon niet waarom.
mijn excuses voor mijn ongenuanceerde uitspraak tegenover de autoliefhebbers die wel weten waar ze mee bezig zijn ;)
@naamloos3: kijk en zo kan het ook op autoblog.
Ik ben het met jou eens dat het ook echt zo overdreven kan worden dat je zoiets hebt van WHY????
@blaze3027: Heb jij een LV petje of een ralph lauren?
@sjeppie156: draag geen petjes sjeppie. Sorry..
@naamloos3: Ik had mijn W201 ook verlaagd. Dat zag er wel stoer uit met AMG monoblocks. Stuurde ook lekker strak maaarrrrrrrr, de neus kwam niet meer omhoog bij acceleratie en de comfort ging met factor 5 achteruit. Past niet bij een Benz. Volgende dag maar weer de normale veren onder gezet.
Dak open suggereert wel dat er regelmatig in wordt gereden. Dan zou hij niet kapot hoeven zijn….
@alfablog:raam links voor staat ook een stuk open.
De Tabbert kan ie beter thuislaten.
Airmatic (hydrauliek dus) probleem denk ik….
@petermb: Klink wel raar AIRmatic… Maar goed. ALS het airmatic is, dan komt die waarschijnlijk na het starten wel weer (tijdelijk) omhoog…
Al lekker roestig in de wielkastjes, man man man wat roesten alle “benzen” van deze generatie
@ tommyhorsten; die C1(of een ander van de drieling) waarvan de deur open staat is van jou?
Ik denk dat de S de hobbyauto is. De daylie staat er schuin tegenover (A Klasse)
Krokante wielkasten idd en twee doffe koplampen.
Dit heeft mijn opa ook gehad met z’n v230 alleen dan midden op de autobahn.
De plaatselijke garage heeft er stalen veren onder gezet. Probleem opgelost.