@mrrallycross: die T8 rij je helemaal zoek met die 2 diesels op de autobahn. Ik ging op weg naar Oostenrijk ook heel vlot langs z’n Volvo , heuvel op, afgeladen met 3 man, dik over 200kmh, die Volvo had het maar moeilijk en moest toch opschuiven
Ik blijf liever thuis. Ik heb wel wat beters te doen dan op twee latjes van een berg af glijden. Maar ik wil met alle plezier die bmw naar de lage landen rijden hoor!
BMW 550d vanwege standaard x-drive maar anders zou ik gaan voor een Audi A6 quattro Avant. Volvo vind ik een overgewaardeerd merk, vooral veel value4money
m550d graag. Hoewel zowel de volvo als de audi ook om diverse redenen lekkere hapjes zijn. Doorslag is hoe ze rijden en sturen. Met de tri-turbo is het natuurlijk ook fantastisch autobahn brennen. Bochtje pakken lukt ook nog wel, ondanks gewicht.
De 550d mits deze alleen RWD is. Anders de A6 mits deze de V6Compressor heeft en anders de XC90 mits ze hier een motor swap heeft ondergaam met en er nu meer dan 4pitten in licht :p
Eigenlijk alle 3 niet. De BMW had een Alpina B5 touring moeten zijn, de Audi een (R)S6 Avant en de Volvo mist een V8 in het vooronder. Eigenlijk mis ik dus een V8 in alle 3.
Zo’n ding met de hoogte van een XC90 is best wel handig voor de snelwegkilometers maar voor dat klein beetje spelen is zo’n ding te gevaarlijk hoog. De gewone A6 en 5-serie hebben dan weer niet de hoogte om overal uit de voeten te kunnen.
Volvo op 2, ik houd niet van hoge zit maar Volvo bouwt wel mooi spul.
Audi op 3: met al die sjoemeldiesels, TSI problemen, olieverbruik en gedeelde onderdelen met de goedkopere merken verdient Audi geen plek in dit rijtje. Doe mij in plaats van een A6 maar een volle Skoda Superb, daar klopt de prijs/kwaliteitverhouding een heel stukje beter.
@Msport: sjoemel diesels heb je geen last vam behalve als je een groenlinks sticker op je auto wilt plakken. TSI problemen heb je ook geen last vam want die worden in de A6 niet geleverd en gedeelde onderdelen zijn absoluut geen probleem want die houden de onderdelen prijs laag. Ja de superb is meer bang for your buck maar de Audi is absoluut de betere auto
@uberpkw: Maar ook verouderd en met een onsymphatiek imago. Elektrisch rijden is leuk (geruisloos en toch snel) dat merk je tijdens het rijden. Het aantal cilinders merk je anno nu alleen nog aan de onderhoudsfacturen.
Uit dit rijtje zonder twijfel de m550d. Dan de audi en die vreselijk zijïge xc90 met zijn hybride meuk moeten ze gewoon lekker in Zweden houden. Het karakterloze land.
T8 maar dan zonder schoonmoeder op het dak
@mrrallycross: die T8 rij je helemaal zoek met die 2 diesels op de autobahn. Ik ging op weg naar Oostenrijk ook heel vlot langs z’n Volvo , heuvel op, afgeladen met 3 man, dik over 200kmh, die Volvo had het maar moeilijk en moest toch opschuiven
Oops sorry de m550d natuurlijk, ook zonder schoonmoeder op t dak
Een hybride SUV, een dikke diesel sedan of een stationwagen. Hmm ik ga voor de Volvo!
M550d
Neem ik de Audi zonder grootmoeders
@sirpowersedan: Ik vind de A6 juist de enige in deze foto die de koffer goed kan hebben op het dak, dus doe mij die maar.
@dutchcourage86: dat hoeft toch op geen enkele auto mooi te staan ? Puur functie geen vorm. …
De Volvo zonder zo’n ding.
M550D
Alle 3 prachtwagens. Alleen de m550d dan wel in touring uitvoering voor mij!
A6 T8 moet je veels te vaak tanken
@juulbe: huh?
@thomcarspotter: budgettelefoon schat ik zo, zitten geen leestekens op.
Volvo!
550D
Ligt totaal geen sneeuw zo te zien..
Anyway; A6 Allroad, heerlijk!
@ghost: dus jij zal een priemiejum auto willen met plastic bumpers? Maar de A6 op deze foto is geen All Road gelukkig.
@klimz: Audi is geen premium
@rufctr01: daar ben ik het mee eens, maar de meeste mensen niet.
@klimz: hehe eindelijk mensen met verstand! Heren wij zijn het eens!!
@rufctr01: hahahaha wat een onzin. Als Audi niet premium is wat dan wel? BMW en Mercedes?
@rufctr01: heb je wel eens het interieur van een Audi van de afgelopen 5 jaar gezien?
M550D, zonder twijfel
BMW
bmw zekwr weten
bmw zeker weten
@bmw2: echt?
M550D en met schoonmoeder aub superhandig die dingen
@ko3n: maar dan wel met een modern uiterlijk en niet zo een verschrikkelijk instap model op de duurste diesel uitvoering.
@flutterby: kleurtje vind ik ook niks en de velgen van de zomerbamden zullen al een stuk beter zijn. Ach exterieur boeit mij niet zo veel
M550D voor mij!
De bmw m550d dan maar he
Lastige keuze. Als de t8 een 6 cilinder had dan zou ik voor de volvo kiezen. Anders bmw of audi
M550d want BMW, geen audi want audi en geen volvo want volvo
@agera: geen BMW want BMW, geen Audi want Audi, wel volvo want volvo
@agera: ik had het niet beter kunnen verwoorden….
@agera: hahaha wat een goede onderbouwing van je mening
Grote twijfel tussen de Volvo en de Bimmer maar denk om dan toch voor de Bimmer te gaan.
@elias: ik sluit mij volledig bij je aan, de BMW
De A6, maar als BiTDI graag.
Van die Audi kan ik niet zien wat voor brommer er in ligt. De BMW M550D dus… And I even like the color….
@vos115: Wit….Hij staat nog in de grondlak! Wel lekker goedkoop, dat dan weer wel.
Audi for me
Ik blijf liever thuis. Ik heb wel wat beters te doen dan op twee latjes van een berg af glijden. Maar ik wil met alle plezier die bmw naar de lage landen rijden hoor!
@lekbak: weinig dingen zo vermakelijk als op twee latjes gleiden hoor
M550d zonder twijfel.
Waar is deze foto genomen?
@whooter: Fiss
M550d is echt een powerbak, zeker die dus!
Voor de wintersport A6 (als BiTdi), in NL M550d.
Uit ervaring: voor lange reizen, de Volvo. Voor wintersport: de Audi. De BMW zou ik laten staan.
BMW 550d vanwege standaard x-drive maar anders zou ik gaan voor een Audi A6 quattro Avant. Volvo vind ik een overgewaardeerd merk, vooral veel value4money
@shaw: value4money is toch goed? (Ps ik heb absoluut niets met Volvo)
De S63 s 4-matic van @mercedesgl500: ! Of die Opel insignia opc van laatst!
@henkhupelschoten: tsja zo AMG is natuurlijk super dik maar niet echy vergelijkbaar met wat hier staat
Volvo
De M550D maar dan wel een touring, je besteld zon ding toch niet als sedan. En dan een donkerblauwe of donkergrijze.
m550d graag. Hoewel zowel de volvo als de audi ook om diverse redenen lekkere hapjes zijn. Doorslag is hoe ze rijden en sturen. Met de tri-turbo is het natuurlijk ook fantastisch autobahn brennen. Bochtje pakken lukt ook nog wel, ondanks gewicht.
De T8 natuurlijk, zelfs al zou de M50D een Touring zijn. En liever de trein dan de A6.
M550D no doubt…
Van dit rijtje de Volvo. Maar anders een M550D touring, of Audi SQ5. Jammer dat Audi geen S-diesels van andere modellen maakt.
@audirs3: precies. Lekker de 4,2 TDI in de A6 knallen. Ik ben voor de S6 TDI
de a6 allroad is mijn eerste keus auto helaas staat die er niet tussen maar als het echt gaat sneeuwen kun je het best de volvo hebben
@boynoon: want hoge pootjes = beste in sneeuw? Ik denk dat je met een A6 Quattro verder komt hoor
De BMW natuurlijk! De Volvo is ook erg mooi en de Audi…tja, een Audi, daar loopt een verstandig mens met een grote boog omheen.
M550d
De Bimmer maar dan wel als touring in donkerblauw met cognac leder erin.
De Volvo! Dan hoeft er ook helemaal geen grootmoeder op het dak. Ski’s huren we daar wel
De audi met als enige serieuze permanente 4WD
Gare zware tussenas constructie van BMW of de haldex van volvo spreken mij niet aan
@prop: grappig is alleen dat in de sneeuw het ouderwetse quattro net iets minder goed werkt dan die andere systemen.
De 550d mits deze alleen RWD is. Anders de A6 mits deze de V6Compressor heeft en anders de XC90 mits ze hier een motor swap heeft ondergaam met en er nu meer dan 4pitten in licht :p
@kennone: volgens mij is de M550D alleen beschikbaar met Xdrive dus dan is de Audi de makkelijkste optie
Eigenlijk alle 3 niet. De BMW had een Alpina B5 touring moeten zijn, de Audi een (R)S6 Avant en de Volvo mist een V8 in het vooronder. Eigenlijk mis ik dus een V8 in alle 3.
Xc90, heerlijk hoog op je zetel en nog snel ook
Een A6 alroad of subaru outback speelt niet mee?
Zo’n ding met de hoogte van een XC90 is best wel handig voor de snelwegkilometers maar voor dat klein beetje spelen is zo’n ding te gevaarlijk hoog. De gewone A6 en 5-serie hebben dan weer niet de hoogte om overal uit de voeten te kunnen.
XC90, Volvo weet je…
A6 because audi
BMW op 1, want stuurt ongetwijfeld het lekkerste.
Volvo op 2, ik houd niet van hoge zit maar Volvo bouwt wel mooi spul.
Audi op 3: met al die sjoemeldiesels, TSI problemen, olieverbruik en gedeelde onderdelen met de goedkopere merken verdient Audi geen plek in dit rijtje. Doe mij in plaats van een A6 maar een volle Skoda Superb, daar klopt de prijs/kwaliteitverhouding een heel stukje beter.
@Msport: sjoemel diesels heb je geen last vam behalve als je een groenlinks sticker op je auto wilt plakken. TSI problemen heb je ook geen last vam want die worden in de A6 niet geleverd en gedeelde onderdelen zijn absoluut geen probleem want die houden de onderdelen prijs laag. Ja de superb is meer bang for your buck maar de Audi is absoluut de betere auto
Volvo FTW
heerlijk allemaal,
ik denk op 1 de volvo 2 de audi en 3 de BMW
BMW uiteraard, beste rijeigenschappen en een zescilinder. Een viercilinder in een wannabe premium SUV met accupakket, wie wil dat nou?
@uberpkw: Maar ook verouderd en met een onsymphatiek imago. Elektrisch rijden is leuk (geruisloos en toch snel) dat merk je tijdens het rijden. Het aantal cilinders merk je anno nu alleen nog aan de onderhoudsfacturen.
De m550d zonder twijfel. Die Volvo zou leuk als 2e auto
Zowiezo de m550d!
De m550d zonder twijfel. De Volvo is zonder meer een van de mooiste SUV’s die er op dit moment te te koop is.
M550d
M550D
T8, maar dan eerst wel even blok van de M550 overlepelen in de T8 aub.
In belgie met een t8 moet je de eerste 5 jaar geen taxen betalen dus dan toch wel de t8
Euh…Deze of deze??? Of neen wacht, laat maar.
M550d FTW!!
De Mercedes rijder is lekker thuis gebleven, die weet dat je sneeuw nodig hebt om te kunnen skieën.
Skiën^
Uit dit rijtje zonder twijfel de m550d. Dan de audi en die vreselijk zijïge xc90 met zijn hybride meuk moeten ze gewoon lekker in Zweden houden. Het karakterloze land.
Maar het liefst een fraaie karakteristieke E-klasse natuurlijk. Dat spreekt voor zich.
XC90 zonder twijfel. De rest komt nog niet eens in de buurt.